Tervist jälle üle pika aja. Vahepeal väga suurt arengut toimunud pole, kuna pole lihtsalt aega olnud autoga tegeleda

, kuid see nädalavahetus sai end kokku võetud ja natuke siiski autoga tegeldud

.
Kõige rohkema aega läheb selle masina puhul selle õlisegu maha võtmiseks - see on kere küljes nii kõvasti kinni, et survepesu seda lahti ei võtta ja ka pigileotusvahend jään pisut nõrgaks... Niisiis kasutasime tavalist bensiini ja see aine sai tööga hakkama.
See õli kraapimine ja bensiiniga nühkimine tõi päevavalgele veelgi väiksemaid ja suuremaid probleeme !
1. Tagumine osa tõi päevavalgele veelgi pindmist roostet ja tagaluugi tihendite eemaldamisel selgus, et tagapõlle tihendi äär on omadega läbi ja läheb vahetusse. Lisaks tuleb taastada põlle alumist osa.
2.Karpidelt eemaldasin iluliistud ja õli ning tulemuseks jällegi palju pindmist roostet. Karbid said ka korralikult läbi taotud, õnneks kruvikas kuskilt läbi ei läinud.
3. Esiosa puhul tuleb kaaluda kas kogu põlle vahetust või siis ainult alumise ääre vahetust. Mis te arvate, mis oleks lihtsam/kasulikum
4.Iluliistude alt tuli jällegi nähtavale pindmine rooste, õnneks keevitust ei vaja

, kuid mõningad mikroaugud tulid siiski nähtavale.
5.Üks asi, mis veel välja tuli oli halvasti pahteldatud kohad, kus olid mõrad sees ja kui noaga pragudes veidi surkisin hakkas pahtlit pudenema.

Sellised pahteldatud kohad on tagumise parempoolse poritiiva ja ukse küljes ning esimese vasakpoolse poritiiva küljes. Mis asjaga seda pahtlit sealt kõige paremini maha saaks? Kas pahteldatud kohad on värvi alt näha sellise roosa toonina (pildil: triip ukse peal)?
6. Salongipõrand ja pagaasniku põrand paistavad heas korras.
7. Üks hull koht on veel juhiukse lävepakk, millel leidub läbivat roostet.

Teised uksepakud korras
8.Õhtuks siis jäi masin kile alla, et täna edasi tegeleda
Tööd paistab siin omajagu, aga eks iga algus on raske ja asjaga kiiret pole. Peaasi, et ükskord masina korda saab
