Rapla rajapäev 27.06.09 - Rajal ainult Ladad! -Üliedukalt toimunud- Videod! NB! ootame pildimateriali
Rapla rajapäev 27.06.09 - Rajal ainult Ladad! -Üliedukalt toimunud- Videod! NB! ootame pildimateriali
Rapla rajapäev 27.06.09 - Rajal ainult Ladad! -Üliedukalt toimunud- Videod! NB! ootame pildimateriali
Aeg ja koht
- Rapla kardirada http://www.raplakardirada.ee
- rada avatud treeningsõitudeks laupäeval 27.06.2009 kell 10.00, võistluse algus orienteeruvalt kell 11.00
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 25.06.2009 kell 24.00
- Eelregistreerimisel osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 150.- ja FOORUMI KASUTAJALE 175.-
- peale 25.06 on võimalik registreerida ka võistluspäeval
- peale eelregistreerimist osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 175.- ja FOORUMI KASUTAJALE 200.-, maksta võistluspäeval sularahas
- makstud osavõtumaksu ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega Ladaklubi arvele (konto andmed allpool).
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- Elektrooniline
- Selle puudumisel või mitte funktsioneerimisel stopperiga
Võistlusklassid
- Lada66
- Lada80
- LadaFWD
- LadaPRO
Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
Võistluse käik
- treeningsõidud ja registreerimine 10.00-11.00 (orienteeruvalt)
- võistlussõidud 11.00-16.00 (orienteeruvalt)
- start vastavalt stardinimekirjale
- lendstart
- arvestusse läheb 3 esimest ringi ja peale 4-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha
- Sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse voorutulemuste punktide liitmisega. Vooru kiireim saab 1 punkti, teine 2 p, jne. Kokku liidetakse 2 parimat voorutulemust. Võrdse tulemuse puhul eelistatakse kiirema vooruaja saanud võistlejat, edasisel võrdsusel paremuselt järgmine aeg jne. Vaid ühe vooru lõpetanud võistlejad tulemust ei saa.
- korraga lastakse rajale 2 autot, stardiintervall on umbes pool ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- rehvid on vabad
- auto dokumentide olemasolu ilma piiranguteta, osaleja omal vastutusel
- organisaatoritel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
Raplas näeme!
Reiner, Dasf ja Zajetz
[Muudetud: 27-6-2009 reiner]
[Muudetud: 31-8-2009 Kytt]
[Muudetud: 11-9-2009 Kytt]
- Rapla kardirada http://www.raplakardirada.ee
- rada avatud treeningsõitudeks laupäeval 27.06.2009 kell 10.00, võistluse algus orienteeruvalt kell 11.00
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 25.06.2009 kell 24.00
- Eelregistreerimisel osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 150.- ja FOORUMI KASUTAJALE 175.-
- peale 25.06 on võimalik registreerida ka võistluspäeval
- peale eelregistreerimist osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 175.- ja FOORUMI KASUTAJALE 200.-, maksta võistluspäeval sularahas
- makstud osavõtumaksu ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega Ladaklubi arvele (konto andmed allpool).
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- Elektrooniline
- Selle puudumisel või mitte funktsioneerimisel stopperiga
Võistlusklassid
- Lada66
- Lada80
- LadaFWD
- LadaPRO
Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
Võistluse käik
- treeningsõidud ja registreerimine 10.00-11.00 (orienteeruvalt)
- võistlussõidud 11.00-16.00 (orienteeruvalt)
- start vastavalt stardinimekirjale
- lendstart
- arvestusse läheb 3 esimest ringi ja peale 4-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha
- Sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse voorutulemuste punktide liitmisega. Vooru kiireim saab 1 punkti, teine 2 p, jne. Kokku liidetakse 2 parimat voorutulemust. Võrdse tulemuse puhul eelistatakse kiirema vooruaja saanud võistlejat, edasisel võrdsusel paremuselt järgmine aeg jne. Vaid ühe vooru lõpetanud võistlejad tulemust ei saa.
- korraga lastakse rajale 2 autot, stardiintervall on umbes pool ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- rehvid on vabad
- auto dokumentide olemasolu ilma piiranguteta, osaleja omal vastutusel
- organisaatoritel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
Raplas näeme!
Reiner, Dasf ja Zajetz
[Muudetud: 27-6-2009 reiner]
[Muudetud: 31-8-2009 Kytt]
[Muudetud: 11-9-2009 Kytt]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Jälle väga meeldiv päev seljataga. Ei oleks uskunud, et võistlejaid nii palju kohale tuleb. Konkurents oli ikka väga tihe.
Eks siis järgmise korrani, näis millal see minul tuleb
Muidugi veel suured tänud kõigile kes kohale tulid ning neile kes korraldamisel abiks olid!
Punktitabeli täitsin ka ära.
Punktitabel
Eks siis järgmise korrani, näis millal see minul tuleb

Muidugi veel suured tänud kõigile kes kohale tulid ning neile kes korraldamisel abiks olid!
Punktitabeli täitsin ka ära.

Lower your standards and you'll never be disappointed!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Lippadi loppadi Raplas käidud.
Ei ole ei auto ega ka juht enam konkurentsis. Aga rada oli hea! Vahepeal märg siis jälle kuiv. Väga mõnus! Aitäh korraldajatele!
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Oi seda häbi mis oleks võinud olla...Algselt postitas: zajetz
moss üle minuti aega on patt sõita kuivaga![]()

Minupoolt ka sügav kummardus inimestele kes selle ürituse ette võtsid ja ära korraldasid. Väga kift oli sõita üle pika aja, jäsemed sai värisema ja hasart tekkis ka niiet igati kordaläind värk

Kiirem Ladamootoriga väljasõidetud aeg nihutati mul ka kenasti jälle eest ära, enamvähem 3 sekundi kaugusele ja seda veel tänavarehviga. Täielik müstika. See ilmselt mul jääbki Lada80 klassi reeglite järgi püüdmatuks, ei ole huvi vabalthingavat peeneks viilima hakata.
High five läheb veel Valdzile, kes ECU seadistamiseks ise juurde astus ja abi pakkus.
Luban, et järgmiseks korraks õpin sõitma ka

-
mmadgreyrat
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf 3 GTi
- Kontakt:
Väga viis üritus, pole midagi halba öelda
. Märg rada tegi asja põnevaks, kuid oligi hea vaheldus, kui nii võtta. Vähemalt sai jälle käppa harjutatud tagaveolisel.
Tulemused tulid esimese korra kohta asfaltil tagaveolisega väga head.
Tänan korraldajaid hea ürituse eest!
Moss - alati ei jää aeg auto taha. Rooli ja istme vaheline tihend peab ka olema.

Tulemused tulid esimese korra kohta asfaltil tagaveolisega väga head.
Tänan korraldajaid hea ürituse eest!
Moss - alati ei jää aeg auto taha. Rooli ja istme vaheline tihend peab ka olema.
-
hheiki22
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Apr 2005 09:57
- Asukoht: Pärnu
- Autod: 2107,2106 , Focus , Gixxer
Väga meeldiv oli taas rapla kardirajal ringe lihvida . Konkurents on tõsiselt tihedaks läinud , et tänavasõidu autoga pole mõtet teistega rinda pista
Aga tähtis on osavõtt ja näha palju ladahuvilisi koos. Jaksu korraldajatele teha veel ja veel huvitavaid üritusi. Lisan siis lingi tehtud ülevaatest.
http://toru.ee/videos/heiki22/sets/3463/

http://toru.ee/videos/heiki22/sets/3463/
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Ma arvan et annab korraldada, see oleks väga lahe. Ainult et trakse ei ole kundepoolsele istmele. Ära ainult enne palju söö, võid merehaigeks jäädaAlgselt postitas: uzzackui soovid võin sulle näpunäiteid järgmine OT jagada juhul kui kohal oled ja sul kõrvaliste autos olemas on?Luban, et järgmiseks korraks õpin sõitma ka![]()

-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
minul isiklikult on hea meel selle üle kuidas on ladaklubi inimeste sõiduoskused aastatega arenenud, ning nõnda loodetavasti anname ka oma panuse liikluskultuuri arengusse 
samas vajaks et rohkem rõhku reeglid rajal e. täpsemalt öeldes kiiremate möödalaskmine. vaba raja korral oli päris tihti sellega muresid.

samas vajaks et rohkem rõhku reeglid rajal e. täpsemalt öeldes kiiremate möödalaskmine. vaba raja korral oli päris tihti sellega muresid.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Revo...esiteks ma lihtsalt tahtsin näha palju Su samaarik tagasipöördes maha jääb... jäi küll 
Teiseks vastavalt raja suurusele lastakse sinna ka vastav hulk autosid korraga peale... nii et ei ole mõtet hakata üritusejärgsest 5 minutist vabast rajast Opentracki reegleid välja pusima...
Kui teha Opentracki süsteemi rapla rajal siis maksimaalselt 4 autot saaks seal sõita nii, et omavahel jalgu ei jääks. Viimane kord oli kuskil 10 autot korraga. Samamoodi on ka Pärnus - üks trenn on 10 autot korraga rajal, rohkemaga jääksid kõik üksteisele jalgu.

Teiseks vastavalt raja suurusele lastakse sinna ka vastav hulk autosid korraga peale... nii et ei ole mõtet hakata üritusejärgsest 5 minutist vabast rajast Opentracki reegleid välja pusima...
Kui teha Opentracki süsteemi rapla rajal siis maksimaalselt 4 autot saaks seal sõita nii, et omavahel jalgu ei jääks. Viimane kord oli kuskil 10 autot korraga. Samamoodi on ka Pärnus - üks trenn on 10 autot korraga rajal, rohkemaga jääksid kõik üksteisele jalgu.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Väga lahe üritus oli!
Rajal olin suhteliselt lõpukorral olevate M+S kummidega. Algul vabal rajal umbes 5-6 ringi järjest lastes võttis esimesed täitsa kummikihti maha rullima.
Kolmandal sõidul sai enda uljus koostöös vahelduvalt märja ja kuiva teekattega ühes kurvis ka saatuslikuks ning jõudu sai katsutud tünniga. Ning käes oligi järgnev tulemus.
Rajal olin suhteliselt lõpukorral olevate M+S kummidega. Algul vabal rajal umbes 5-6 ringi järjest lastes võttis esimesed täitsa kummikihti maha rullima.
Kolmandal sõidul sai enda uljus koostöös vahelduvalt märja ja kuiva teekattega ühes kurvis ka saatuslikuks ning jõudu sai katsutud tünniga. Ning käes oligi järgnev tulemus.
