
21011, AlvarK, 1977
21011, AlvarK, 1977
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Ujub teel.
Hakka minema...rehvid (diagonaalid vist auto all,kas kõik ühesugused?),rattalaagrid,sarniirid,rooliotsad,pendelhoob ja lõpuks roolireduktor.Kui plaan osta uued rehvid siis tee seda ja vaata kas juhitavus muutub.CCCP aegsed diagonaalid on "lahedad rehvid" juhitavuse poole pealt.
Võib-olla oled siiani sõitnud esiveolisega.Aga tagaveoline VAZ on ju aastast 1966 (FIAT 124).
[Muudetud: 11-6-2009 SexSix]
Võib-olla oled siiani sõitnud esiveolisega.Aga tagaveoline VAZ on ju aastast 1966 (FIAT 124).
[Muudetud: 11-6-2009 SexSix]
Täna juhtus väga imelik sündmus, sõitsin rahulikult kodu poole ja valmistusin keerama oma hoovi. Poole pidurdamise pealt suri auto ilma mingi nähtava põhjuseta välja ja enam käima minna ei soovinud. Kapoti alla kaedes tundus kõik omal kohal olevat. Peale mõningast proovimist suutsin siiski auto lõpuks käivitada ja nüüd tundub asi korras olevat. On kellegil ideed, mis võis sellise anomaalia põhjustada?
Täna sai siis massin garaa?i juures üle vaadatud. Esimese asjana bensupaak maha, sellele järgnes 30 minutine jebimine 20 liitri kütte väljasaamisega. Paagi põhi oli täis mulda(!), selle väljasaamiseks kulus veel oma 15 minutit. Peale seda puhastasin karpas oleva benafiltri ja kütusepumbafiltri, need olid suhteliselt puhtad. Eile asendasin ka juurde pandud bensufiltri, mis oli enamiku sodist endasse võtnud ning nägi välja süsimust. Kui paak sai tagasi pandud proovisin masinat käivitada, käis ilusti ja seejärel suri välja. Sain suht ?oki, aga õnneks oli põhjus ilmne, olin unustanud paagi uuesti täis valada ::lol. Teel koju märkasin aga seda, et mootor käib kahtlaselt, vähemalt mulle tundus sedasi. Kui leidub Tartus ehk mõni targem härra, kes oleks lahkesti nõus aitama ning autot kuulama / väikese ringi tegema siis andku teada.
Käisin täna autole lukustatavat bensiinipaagi korki otsimas, aga ainus mis poes müüdi ning sobis oli kahjuks praak. Leidsin juhuslikult üles ka vea, miks mootor käis naljakalt - nimelt olin ma eile paaki tagasi pannes jätnud paagi õhutusvooliku kinnitusklambri vahele ja see ei lasknud korralikult õhku läbi.
Viimasel ajal olen ma aga täheldanud sõidu ajal kummalist vilisemist ratastel, oskab keegi avitada?
Viimasel ajal olen ma aga täheldanud sõidu ajal kummalist vilisemist ratastel, oskab keegi avitada?
Lõpuks sai leitud zigulipoest töötav ja lukustatav bensiinipaagi kork, enam seda probleemi pole, et keegi naljapärast saaks midagi paaki visata. Välja sai vahetatud ka parempoolne esilatern, põhjuseks oli viimase vanus ja seetõttu oli seal sees selline kuppel, mida teisel polnud. Veel sai ostetud 2 uut pirni esituledesse, et need kah ühetugevused oleksid.
Tundub, et natuke sodi on ikka paaki jäänud, aeg ajalt hakkab mootor streikima madalatel pööretel.
Tundub, et natuke sodi on ikka paaki jäänud, aeg ajalt hakkab mootor streikima madalatel pööretel.