Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tere!
Sain siis pooleteise kuu eest endale heas korras 21011. Auto on kõik talved veetnud garaa?is, rooste puudub. Ainuke probleem hetkel on see, et mootor käib tühikäigul kuidagi kaootiliselt ja ilma sundgaasita kipub välja surema. Autoga olen väga rahul ja kavatsen teda suvel ka veidi kõpitseda (uus karpa jms).
Homme lisan pildid ka sisemusest ja mootorist.
Kui midagi küsida tahate siis tehke seda, vastan meeleldi.
esimese asjana jäi silma, et peale bensupumpa pole kütuse filtrit..
ma kujutan ette, milline sodi veel karpas on..
puhasta ära ja pane filter ikka vahele.
muidu kenake. Salong on päris ilus. Istmekatete all on kindlasti ilusad nahksed istmed.
Ilus ja aus auto!Våike m?lk onngi mårgiks,et auto on kasutamiseks aga mitte pole seisnud 30+ aastat.Bensiinipump on isegi orginaal!Aga selle filtri kohapealt:muidu on igav kui vahel karpat kruvida ei saa.Siksil tervelt kolm filtrit:esimene bensiinipaagis,teine bensiinipumbas ja kolmas karburaatoris.
Iluv?re mårk VAZ 2103-e oma.
Varblane - sellest filtriteemast on siin palju juttu olnud, ei hakkand kordama..
aga kui panna enne pumpa, siis see filter kestab ka 2x vähem. Minu arust kuskil kas Motamehe või Overspeedi teemas oli.
Peale pumpa pole tal häda midagist ja näeb ka ühtlasi, kas kütus on üleval (pumba hõreduse tundemärgid kergemini aimatavad).
Auto ongi mõeldud kasutamiseks, kuigi jah,.mõni kasutab seda 200%, et peale mõningast hooaega pole enam autost eriti palju alles.. Eriti meenub siinkohal tuttav, kelle 2004.a Passat selleks aastaks maha kanti, kuna mootor oli sigahõre ja kere polnud ka enam kiita (karbid olematud).
Auto tõesti kenake.
Aga, Maalo, vahet pole kaua see filter kestab. Peaasi võimalikult palju sodi kinni püüaks. Uus filter maksab ka ainult mõnikümmend krooni, kui sedagi.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Panin nüüd hetk tagasi selle bensufiltri vahele, zigulipoe vanamees kah soovitas peale kütusepumpa panna. Tühikäigu suutsin samuti ära reguleerida ja hoopis teine masin nüüd jalge all, minek on hea ja mootor käib korralikult!
Algselt postitas: iisak
Auto tõesti kenake.
Aga, Maalo, vahet pole kaua see filter kestab. Peaasi võimalikult palju sodi kinni püüaks. Uus filter maksab ka ainult mõnikümmend krooni, kui sedagi.
iisak, seda küll tühine investeering, lihtsalt jõle tüütu on seda tihti vahetada..
Täna sai autole kõva puhastamine tehtud, bensiinipumba sees olev filter ära puhastatud, samuti ka karburaatori sees asuv filter. Süütepool ja veel paar kohta sai bensulapiga seest ja väljast üle tõmmatud.
Järgmise asjana plaanis uued rehvid ette soetada, praegused mosse omad tekitavad koledat alajuhitavust aukudes.
Kellegil on aimu palju uued rehvid umbkaudu lammutuses maksta võivad ja kui laiad oleks otstarberkas alla panna? Ning kui panna juba ette uued, siis ehk vahetada ka tagumised laiemate vastu?
Nädalake nüüd vaikust olnud, maal kala püüdnud ja linnaõhust puhanud.
Eks ma vaatan mis saama hakkab, sain teada et auto ujumine aukudes ei pruugigi olla rehvidega seotud, mis teie arvate?