Auto õnnelikult tagasi Tallinnas, pidas enamvähem Cambi vastu, 3. käik kipub välja tulema ja 4. käik vabatahtlikult sees ei püsi, aga eks miski aeg vaatab kasti üle. Vahepeal sai vist tõesti veidi liiga palju raha Lada peale pandud, aga kui oskusi ei lihvi siis vanad kalad on palju kiiremad

. Käiguvahetus süsteem tuleb kindlalt üle vaadata, kuna 2. käik kipub väga kummalise koha peale jäema, oma osa selle probleemi juures annab ka nn. shortshift hoovastik, millel üks juht osa (et ei aetaks 1. ja R käiku segamini) pole päris õige kujuga. Ise hetkel autoga ikka täitsa rahul, samuti tahaks tänada kõiki kes Cambil nõu ja jõuga abistasid!
Enne Campi sai Lada ka uued Tuha poolt tehtud nukid, millega tunde järgi auto käib veidi üle 7000 pöörde väga kenasti, samuti aretas Tuha alla ka pantseri, et oleks julgem kruusal sõita. Miski aeg sai Raldo abiga paigaldatud Ladale reguleeritavat õõtsad ja vahetatud sarniirid, välimised pooltelje kaitsekummid ja rooli otsad. Pärast mida reguleeris Walter esisilla paika. Nädal enne Campi sai avastatud, et käigukastis ei taha õli sees püsida ja kipub juhipoolse pooltelje juurest vaikselt välja immitsema, sedapuhku tulid appi Olaaf ja Robi, kelle abiga sai vahetatud pooltelje simmerling.
Tänud kõigile kes on aidanud autot remontida ja paremaks muuta!
[Muudetud: 1-8-2010 hendu]