Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sai siis taas soetatud omale väike rahvaralli projektikas. Seekord ma otsustasin esivedu proovida ja sai otsitud ja juhuse läbi leidsin ühe garaasis seisnud auto. Autol üks omanik olnud ja talvel sõitnud ei ole. Ainus rooste on tagatiiva äärtel. Mootoriks siis hetkel 1.1 kuid loomulikult see sinna ei jää. Ostetud juba 1500 mootor ja ka Mahle kolvid mõõdus 82.8 sai tellitud. Praegu plaanis kere tugevdused külge panna, mootor valmis teha ja kohe rajale. Ehk finantsi jätkub ja saab kiirelt valmis. Kohe kui toodud sai ka rinka velgi proovitud kuid kole laiad loodan, et golf2 tiivaääred lahendavad probleemi. Samas tekkis ka kohe küsimus, nimelt autol 4 käigukast ja kas see ka kõlbab millekski või tasub 5ne otsida mõni pilt kah siis!
Tänaseks antud veljed maha müüdud ja uued asemele soetatud! Puhtalt praktilisuse pärast sai maha müüdud! Hetkel siis salong tühi ja kere ootab tugevdusi. Täna saabusid Mahle kolvid nii, et saab taas mootorit kokkuladuma hakata!
Nii uuendaks siis natukene teemat kah. Tänaseks on autol keretööd lõpule jõudnud ja uus värv seljas! Esiots sai tugevdatud ning kogupõhi sai mastiksist puhtaks tehtud ning selgus et vaja ikka paar lappi panna. Tugevdatud said nii esimesed kui tagumised amordi püstakud tugevduseta jäi veel esi nina raam kuid seda hiljem teha pole probleem. Kogu põhi sai rooste surma seejärel happekrundi ja siis kõva akrüül värvi selga sama ka kapotialusega. Tiivad said siis asendatud Golf II omadega mis said natuke õhemaks lõigatud, kuna muidu oli ikka liiga punnis. Tulemusega olen ise rahul ja see on ka põhiline! Mootori ehitus finantsi taga kinni kuna peale minu on mul veel kaks suud toita loodan septembris mootori puurimisse saata, et saaks oktoobris Laitse rahvarallile! Senikaua korjan vaikselt juppe kokku! Nüüd siis ka mõned pildid!;)
By cool_d, shot with u700,S700 at 2009-07-31
no homme läheb plokk puurimisse ja siis vaja veel surve aste arvutada kui kolvid sees,ning siis pea freesimisse ja hakkab mootor kokku saama. Kuna Laitse rahvaralli jääb ära on aega rohkem ja ei pea rabama. Jääb ka trenni km-teks aega. Kerel vaja taha veel paar tugevdust panna ja siis kere täielikult valmis.
Nii sain siis tõukurist asjad kätte kokku läks maksma tutvusega 1300.- Puurimine 82.8 mõõtu ja 0.5mm võeti maha kokku panna saan alles teispäeval kuid kvaliteet tundub väga hea. Hea oleks kui kellegil oleks düno võtit laenata et asjad ikka õige pingsusega kinni saaks!
Eks ta ole jah kuid kui valmis saab saab see sõitmine kah raske olema kuna ei taha ju ära lõhkuda kuid see esimese kriimuni aga kuna amortide pealt tuleb kokku hoida siis lähevad alla kangemad koni amordid ja alguseks käivad küll!
Täna sai siis kepsud kergemaks ja kaalu aetud . Alguses olid 668g ja kaalu vahed olid umbes 3g kus juures 2tk olid täpselt ühte kaalu sai siis teisi kergendatud kuni 635g ehk kokku sai kergemaks tehtud 132 g kergemaks oleks veel saanud kuid ei hakka viimast välja ajama! Homme siis mootori alumine pool kokku ja siis kaan freesi! Asi edeneb Ja äkkki kellegil pakkuda samara esiistmete kinnitusi (neid plastikust millega kinnitub iste eest) Asjad kaduma läinud!