1,6 mootori ehitamine 1,9-ks
1,6 mootori ehitamine 1,9-ks
-
xxray1
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 24 Nov 2007 22:48
- Asukoht: karksi-nuia
- Autod: lada 21074 ,vw passat vr6
1,6 mootori ehitamine 1,9-ks
palju sellise mootori ehitamine maksma läheb?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tegelikult ei näe erilist põhjust selle teema edasiarendamiseks ja võiks ülbelt lukku lajatada, aga las ta siis jääb.
Jätame just selle mõttega, et võib-olla kunagi keegi, kel asja vastu vastu tungiv huvi, jõuab niikaugele, et sellise mootori valmistamise käigu ka siia kirja paneb.
Siis saab suur saladus ehk tibake valgustki.
Siiani on ikka millegipärast kõik nipid-trikid kuskil kalevi all peidus. Kardetakse miskit meeletut konkurentsi. Asjatult. Tänapäeva noored on piisavalt laisad ning sellist tööd naljalt ette ei võta. Seda oli näha juba killukesest tagasisidest, kui vahendasin ühe mootoriehitaja kogemusi teemas "Kuidas ma saan hea mootori". Sinna pole mul tänase päevani rohkem midagi lisada, sest ei tea isegi, millal ükskord jälle tolle selliga niisuguse jutusoone peale satun, et tal häälepaelad avanevad. Raskelt avanevad.
Juhin xray tähelepanu sellele siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11806
Mul on olemas Rattasepa mootori laulma pannud inimese kontaktid. Saadan sulle sõnumisse, mõistetavatel põhjustel ei avalikusta siin foorumis.
Kuidas sa aga selle mehe laulma saad, see on juba su oma mure. Lihtne see ei ole.
Jätame just selle mõttega, et võib-olla kunagi keegi, kel asja vastu vastu tungiv huvi, jõuab niikaugele, et sellise mootori valmistamise käigu ka siia kirja paneb.
Siis saab suur saladus ehk tibake valgustki.
Siiani on ikka millegipärast kõik nipid-trikid kuskil kalevi all peidus. Kardetakse miskit meeletut konkurentsi. Asjatult. Tänapäeva noored on piisavalt laisad ning sellist tööd naljalt ette ei võta. Seda oli näha juba killukesest tagasisidest, kui vahendasin ühe mootoriehitaja kogemusi teemas "Kuidas ma saan hea mootori". Sinna pole mul tänase päevani rohkem midagi lisada, sest ei tea isegi, millal ükskord jälle tolle selliga niisuguse jutusoone peale satun, et tal häälepaelad avanevad. Raskelt avanevad.
Juhin xray tähelepanu sellele siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11806
Mul on olemas Rattasepa mootori laulma pannud inimese kontaktid. Saadan sulle sõnumisse, mõistetavatel põhjustel ei avalikusta siin foorumis.
Kuidas sa aga selle mehe laulma saad, see on juba su oma mure. Lihtne see ei ole.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
86 vänt ja 84 kolb ja saab 1905 kuubikut kätte
odavam variant on 84 vänt ja 84,5mm kolb - 1883 kuubikut
mootoriplokina võib kasutada 21213 (originaalis 80x82) või siis 21214(84x82) plokki
kolbidele lased kaande pesa freesida või siis võtad kolbidelt maha.
korraliku mootori teed siis oma 10k läheb alumise osa juures juba materjalidele, eeldusel, et ploki soodsalt saad
[Muudetud: 5-4-2009 olaaf]
odavam variant on 84 vänt ja 84,5mm kolb - 1883 kuubikut
mootoriplokina võib kasutada 21213 (originaalis 80x82) või siis 21214(84x82) plokki
kolbidele lased kaande pesa freesida või siis võtad kolbidelt maha.
korraliku mootori teed siis oma 10k läheb alumise osa juures juba materjalidele, eeldusel, et ploki soodsalt saad
[Muudetud: 5-4-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
84 vänt on tõhusam.86 vänta vähe kasutatakse.84 vändaga minek parem 86 vändaga toorest jõudu küll rohkem aga minek pole miskipärast nii hea.kombaini efekt:)esiosa meestel kõigil 84 vänt.tähtis on jah plokk kõik plokid ei sobi isegi 21213 tähisega.kolbidel maha ei pea võttma pead leidma sobiva kolvi.ja nu raha läheb veits rohkem kui 10 kilo.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
lihtsam varjant sebida õige plokk.84 vänt ja 84 kolb.sellist nimetavadki 1.9.mootoriks.kui tähenärija olla siis jah mõned kuubikud jäävad puudu.hüllsimine suht kahtlane.seda eriti keegi ei tee.rallis ja superkrossis vähemalt mitte. võibolla kunagi tehti.tänapäeval võimalus tellida plokki millist soovid.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
~1860kuubikut saadAlgselt postitas: darts
lihtsam varjant sebida õige plokk.84 vänt ja 84 kolb.sellist nimetavadki 1.9.mootoriks.kui tähenärija olla siis jah mõned kuubikud jäävad puudu.hüllsimine suht kahtlane.seda eriti keegi ei tee.rallis ja superkrossis vähemalt mitte. võibolla kunagi tehti.tänapäeval võimalus tellida plokki millist soovid.
miks ei, hülssimist tehakse ikka, some say 2106 block is way better than 213. All we know is ... that he's called The Stig
Tagaveolisele sellist plokki tellida nagu tahad...?! natuke kahtlen selles, või sõnastad paremini oma väite.
et mida siis veel peale 03,06, 213 on mõtekas kasutada et üle 1600cc kone teha? va. need haruldased jämeplokid mida poest osta ei saa.
kui pappi oleks siis ka hülsiks 06 ploki, 213'l on omad veidrused.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
jälle? mismõttes:) mina ei ole omaarust kolmandalt, ikka eestlaneAlgselt postitas: PuZuPNagu näiteks.. ?Algselt postitas: VäikeMägilane
213'l on omad veidrused.
või see kolmanda planeedi saladus jälle ?![]()
veidrused seisnevad jahutussärgis ja tootekvaliteedis, mis ei ole võrreldavad pre 86a. 06 plokkidega. 213 ühel kestab-teisel kohe laiali või keeb jms. jama. head Hülsid "hoiavad" kolbi paremini, on kvaliteetsed, saab lihtsamalt vaskasid kasutada jne. saab ka 85 kolbi kasutada ilma et see kohe laiali lendaks
need on ka väited, kogemused, pole ma ka mingi motodoktor kes kuldsõnu muneb. seega las igaüks ise otsustab, mulle aind ei meeldi kui miskit laus jama aetakse ilma et sellel ka mingit tagapõhja oleks, st. seda et ei maksaks kohe maha laita väidet et 1.6'sest ei saa 1.9't. Kõike saab, asi aind rahas ja eesmärgis.
said vastuse, kui ei siis kirjuta privasse
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
jah.ei oskagi rohkem midagi öelda ju olen liiga kogenematu kuigi olen sõitnud 1.9 ga ja on üks olemas.ja on 06 plokk kus lähevad 86 mõõtu kolvid sisse.venemaalt saab valmis ploki kus on 84 mõõdus juba silinder.teha saab kõike ka hülsside peale aga kas sel on mõtet kui on tänapäeval korralikud plokid olemas seda pidasin silmas.ja õige ta on 20 000 läheb ära kui ise teha ja venest jupid tellida.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
06 plokk on spetsiaalselt tehtud ralliks.selle sain karksi vftsi juppidega kaasa.hülsid on nii paksud et alt on koos.selle ploki andsin sõbrale tal seda rohkem vaja.varsti näeb seda sõitmas hetkel on liguri juures plokk.tema tellis sinna kolvid. 84 valmis plokk oli 7500eek. paar kuud tagasi.86 ploki kohta uurin järgi.aga alumise poole võib teha.kaanes ja nukas asi rohkem kinni.alumised osad on enamuselt ühesugused.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
selles jutus ma ei kahtle
84 on vana teema. väitsid et saab tellida mistahes plokki...
seda tahaks küll väga teada, et mis mõõtu need plokid on (kõrgus, sil.seina paksus, sil.diameetrid mida saab tellida).
mis margi plokk on toorikuteks
ning mis hinnaklassid on
[Muudetud: 7.4.2009 VäikeMägilane]
84 on vana teema. väitsid et saab tellida mistahes plokki...
seda tahaks küll väga teada, et mis mõõtu need plokid on (kõrgus, sil.seina paksus, sil.diameetrid mida saab tellida).
mis margi plokk on toorikuteks
ning mis hinnaklassid on
[Muudetud: 7.4.2009 VäikeMägilane]
Festina lente!
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
toorikut pole.helistasin venesse uuritakse.ja saab jah mis tahes ploki.kõrgus on kõigil originaal.nagu nival ikka.nu ja kõrgus polegi oluline niikuinii teed ploki kõrguse vastavalt kolvile.kui vana nivaplokki saab puurida 84 peale.siis nüüd uuringi .idee järgi peaks 84 plokki puurida 86 peale.kui on nii siis plokk maksis 7500eek.paarkuud tagasi.mina neid hindasi ei tee.kui sina saad sellise hinnaga vända siis tore mina saan sellise hinnaga.hinnad muutuvad kindlasti aga hetke hinnad on sellised.nu jah ma tellisin vända endale nädal tagasi võibolla on hind juba tõusnud.peab uurima.ja inimene tahtis teada mis maksma läheb 1.9ehitamine .panin kirja hetke hinnad.nii et ärme vaidle hinndade üle.igal oma kohad kust asju saab;)
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
ei vaidlegi, kuid vahet tuleb teha terasel ja malmil. terasvänta naljalt letil pole. Ei väida et sinu 3400 ei ole teras.
huvi pärast helistasin ja tõesti on hinnad vända osas langenud, kuigi sinu hind on ikka madalam. see selleks.
ühesõnaga pakutakse sulle ikkagi 213 plokki, aga siis ise puurivad 86 peale? seda saab siin ka ju teha ja 20km sõita...
ühesõnaga, mis seal 86mm plokis siis teistmoodi on kui standart 213 plokis?
ei oska enam lihtsamalt küsida:rolleyes
[Muudetud: 7.4.2009 VäikeMägilane]
huvi pärast helistasin ja tõesti on hinnad vända osas langenud, kuigi sinu hind on ikka madalam. see selleks.
ühesõnaga pakutakse sulle ikkagi 213 plokki, aga siis ise puurivad 86 peale? seda saab siin ka ju teha ja 20km sõita...
ühesõnaga, mis seal 86mm plokis siis teistmoodi on kui standart 213 plokis?
ei oska enam lihtsamalt küsida:rolleyes
[Muudetud: 7.4.2009 VäikeMägilane]
Festina lente!