Sai vahetatud ära plokikaane tihend.et nag enam ei lähe tõõle ja pole plokikaane tihendi vahetamise ajal pole mootorit ringi ajanud et nagu klapid peaksid paigas olema ainult süüde läks paigast ja enam ei saa paika karpast lõõb sinist tossu ja bensiini välja ja ainult lubab kuigi süüde peaks paigas olema??? ei saa aru??? vastake plzzzz
muidu on 2106
üldjuhul foorumi reeglites kirjas et suhtlus keeleks Eesti keel... see selleks... klapid ei saa sellisel juhul paigas olla( kaane maha võttes liigub ikka nukkvõll mingil määral, mossel jah jäävad paika). pane väntvõlli ja nukkaratta märgid kokku+ siis järgmise väntvõlli märgi järgi süüde paika ehk siis esimese küünla järgi...
[Muudetud: 24-3-2009 JX]
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
nukkvõlli ketiratta peal - peab olema nukkvõlli raamil oleva künkaga enam vähem samal joonel...
kui on valida, kas varasem või hilisem tuleks eelistada pigem varasemat asendit.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: ollu21
aga kus need nukkvõlli märgid on?
Tule taevas appi! Kulla inime, igal vähegi keerukamal ettevõtmisel (plokikaane tihendi vahetus käib kahtlemata sinna alla) on oma kindel või vähemalt soovitatav tööde järjekord. Esimeseks tööks enne mistahes mehhanismi lahti võtmist on alati endale selgeks teha, kuidas see kaadervärk pärast kokku pannakse. Kui sul ei ole õrna aimugi mootori ehitusest (ja tööpõhimõtetest) ja pole ka huvi seda endale selgeks teha, siis usalda palun remontimine mõne asja jagava inimese kätte. Kuidas Muhus asjalood on, ei tea, aga naabersaarelt võid sa sellesama foorumi kaudu päris mitu autospetsi leida.
Nii, räägi siis meile ka, kuidas sa plokikaane tihendi ära vahetasid? Tegid kõike peast või kasutasid raamatu abi ka? Ning usun, et kui abi ei kasutanud siis tööle sa seda kahjuks ei saa!
on sul rihm või kett ülekandega mootor? kui kett siis on nukkirata märk mitte peal vaid sees pool ratast üks kriipsuke või täpike ja nukkvõli kinnitusel on ka üks kriipsuke nagu apsu antud pildil
alt keerad vända rihmaratta kõige pikemale märgile ja siis ülevalt peavad olema 1 silindri nukkvõlli nukid võrdselt all ja 4 silindri nukid võrdselt üleval - süüde 4ndas silindris
[Muudetud: 4-5-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."