Nh sai siis siis ka oma autot natuke näpitud.
Kui jaanuaris seisma jäi olid andmed siis sellised, et sild ei tööta. Mootor, käigukast ja sidur on korras. Seega häda tagasillas. Kulus, mis ta kulus aga lõpuks sai siis tagasild alt ära võetud ja uuritud, mis siis lahti on. Reduktoris oli natukene toimunud kulumine.
Sai siis muretsetud uus reduktor, vedrud(01), amordipuksid, tagasillakolmik(2), uus piduritorustik tagasillale, käsipiduri tross ja hiljem tagapiduri töösilinder.
Sai siis tagaisild, tagapiduri tagused puhastatud, krunditud ja musta pärlaga üle värvitud.
Need sai siis kõik vaikselt alla topitud. Ega see kõige kergem olnud. Oleks olnud korralikud vedrutõmmitsad oleks ilmselgelt kiiremini saanud. Aga alla need said jõuga. Kokku suutsume lõhkuda 2 tagasillakolmikut, mis on mingist väga kahtlasest materjalist. Pidureid õhutades otsustas parem piduri töösilinder mitte toimida. Sai siis kogu süsteemile pime ette pandud, et oli ikkagi vaja ju ära proovida kuidas toimib. Eelmise nädala tp sai pandud ka uus töösilinder. Nüüd pidurdab nagu loom, vbla isegi natuke paremini
Mõni pilt ka et päris OT ei oleks
Ära sai ka vahetatud tundmatutel põhjustel Haapsalu lennukal kadunud parem peegel.
