Olen siin otsinud kuid arvamusi on seinast seina...
Olemas siis kasutatud volga esimesed vedrud ja need oleks vaja alla saada klassikule, kuid ei tea nüüd kas ja kui palju on vaja vedru lühemaks võtta, et asi toimiks nagu peab?
Auto hakkab krossi sõitma...
ei soovita eriti volga vedru alla panna, lammutab kere korralikult ikka. pigem võiks panna uued originaal vedrud ja korralik gaasi amort ja tulemus väga hea
Krossiks on üldjuhul ikka kere korralikult tugevdatud ja kogu veermik samuti. Kui on võimas mootor, siis oleks ikka soovitav volga vedru, sest hea amort väsib muidu kiirelt ära ilma toetavata amordita. Mina kül soovitaksin volga amorte. Maha võtad enda järgi ja oleneb ka sellest mis amort sul all on vähehaaval kuni saavutad soovitud tulemuse!;)
Loomulikult on kere extra tugevndatud...
Mõtlesin et esialgu üks keerd maha ülevalt poolt..., sest katsetatud sai juba terve vedruga ja siis tundus et asi jääb ikka liige kõrgeks ja hüppe ajal paneb ikka hea laksu amordile kui rattad maast lahti on, ning sama laksu saavad ka rooliotsad...
Volgadel on erineva jäikusega vedrud. ühe omad peaksid olema pehmemad kui nelja omad. Ise panen nüüd nelja omad alla kuna ühe omad on ikka liigagi pehmed.