mono pritse?
mono pritse?
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 172
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
mono pritse?
Plaan panna 05 le mono pritse peale, Audi oma et, mis arvate? kas on üldse proovimist väärt ja kas annab midagi juurde ka?
Proovida tasub ikka. Omal kogemused Lada enda pritse aretamisel (ketiga 1700selt rihmaga 1300sele - enamus asju on bolt-on, mõned mitte): Põhiline, et süütemäng jääks ilusti toimima. Ilmselt saab paljudel lihtsamatel pritsesüsteemidel nende originaalsüütesüsteemist mööda hiilida ja jätta kasutusse Lada oma jagaja. Teine oluline asi: mootor, kust pritse pärit on, peaks olema võimalikult täpselt sama kubatuuriga, kui mootor, kuhu sa süsteemi paigaldama hakkad. See oluline selleks, et näiteks suuremalt mootorilt väiksemale pannes segu liiga rikkaks ei läheks (mille käes näiteks minu auto vaevleb, otsin võimalusi asja parandamiseks) või vastupidisel variandil segu liiga lahja ei oleks.
Kolmandaks, kui võtad muult autolt andurid, siis tutvu nende tööpõhimõttega ja töövahemikega. Seejärel paigalda nad kõige loogilisemasse kohta - kus nad eelmisel mootorilgi näiteks olid! Paljud andurid: temperatuuride(!!!), hapniku (lambda) on tundlikud ja valesse kohta paigaldades annavad pidevalt valeinfot, mistõttu ECU ka pidevalt valed töökäsud täituritele välja jagab.
Pmst jutu jätkuks: pritse paigaldamine ja elementaarselt töölesaamine ei ole nii väga raske - põhimõtteliselt. Raskem on ettejuhtuvaid vigu diagnoosida ja süsteemi häälestada - põlve otsas vähemalt, ilma eritööriistadeta. Ostsilloskoop kuluks ära:D Mehhaanilisi reguleerimisvõimalusi on vähem ja vahel võiks ka asjatundja abi kasutada, kui oma pea enam ei võta. Enne kui midagi lammutama või ehitama hakkad, tee asja tööpõhimõte endale selgeks, kui see tehtud ja tundub jõukohane, siis ilmselt ongi.
Juurde annab (õige häälestamise korral) parema käivitumise ja mootori kiirema tööks valmiduse (ei pea jändama tooreklapiga, külm mootor veab paremini).
Kolmandaks, kui võtad muult autolt andurid, siis tutvu nende tööpõhimõttega ja töövahemikega. Seejärel paigalda nad kõige loogilisemasse kohta - kus nad eelmisel mootorilgi näiteks olid! Paljud andurid: temperatuuride(!!!), hapniku (lambda) on tundlikud ja valesse kohta paigaldades annavad pidevalt valeinfot, mistõttu ECU ka pidevalt valed töökäsud täituritele välja jagab.
Pmst jutu jätkuks: pritse paigaldamine ja elementaarselt töölesaamine ei ole nii väga raske - põhimõtteliselt. Raskem on ettejuhtuvaid vigu diagnoosida ja süsteemi häälestada - põlve otsas vähemalt, ilma eritööriistadeta. Ostsilloskoop kuluks ära:D Mehhaanilisi reguleerimisvõimalusi on vähem ja vahel võiks ka asjatundja abi kasutada, kui oma pea enam ei võta. Enne kui midagi lammutama või ehitama hakkad, tee asja tööpõhimõte endale selgeks, kui see tehtud ja tundub jõukohane, siis ilmselt ongi.
Juurde annab (õige häälestamise korral) parema käivitumise ja mootori kiirema tööks valmiduse (ei pea jändama tooreklapiga, külm mootor veab paremini).
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme