Kas Niva mootoripadjad sobivad 03mele?

Kas Niva mootoripadjad sobivad 03mele?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
s
Sanderst
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Okt 2008 23:29
Asukoht: Viljandi
Autod: lada 2103

Kas Niva mootoripadjad sobivad 03mele?

Postitus Postitas Sanderst »

[Muudetud: 10-3-2009 ando]
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Jah.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
s
Sanderst
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Okt 2008 23:29
Asukoht: Viljandi
Autod: lada 2103

Postitus Postitas Sanderst »

Aga kas on ka vastupidavamad kui originaalid 03el? :D Mis nende hind umbes olla võiks ?

[Muudetud: 10-3-2009 ando]
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Nad on täiskummist. Vibra läheb kerele suuremaks. Võin sulle enda omad müüa, sõitnud u 50 km. 2 tk hind 75 eek. :P
Jõud taga, peab minema.
v
Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Villem666 »

Mina ostsin poest 63 eeq tükk.

Terv. Villu
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

See on kahe otsaga asi. Uued originaalid on küll parajad närkad (vastupidavad nad ei ole), aga niva omadega vibra ikka kõvasti rohkem. Ma vahetasin juhipoolse padja niva oma vastu suvel. Algul ehmatas päris ära, kuskil natuke üle 1000 pöörde tuli räme resonants sisse, selline tunne oli et kere laguneb ära:D Aga noh, aja jooksul jäi see veidi väiksemaks, harjusin ära (pööretel vibratsioon märgatavalt hullemaks ei läinud, kui originaalis).

[Muudetud: 10-3-2009 ToM]
m'kay
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Lada motoga on vahe tuntav Fiatiga Lada kapotiall pole mingit vahet,Niiva omad lihtsalt kestavad
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Vahetasin omal sügisel mõlemad padjad uute originaalide vastu. Mõne aja pärast aga vajus kollede poolne kuidagi viltu ära ja vasakkurvides kipub kaasipedaal peale jääma. Vahetasin uuesti ära selle kolledepoolse ja ikka sama jama. Keegi oskab öelda äkki, milles võiks probleem olla. Pean vist kah niva oma sinna proovima, ehk on kasu.
s
Sanderst
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Okt 2008 23:29
Asukoht: Viljandi
Autod: lada 2103

Postitus Postitas Sanderst »

Mul täpselt sama jama, mis sul, et gaas jääb vasakkurvides peale ja kolledepoolne padi ära.

[Muudetud: 10-3-2009 ando]
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

romurallid tehnikas kasutatakse nii, et surutakse polt täies pikkuses läbi, et kestvust suurendada. Nii on kindel et mootor ei liigu patjadelt minema. Nt enamus rallikaid kasutab ikka niva patju, kuna tavaline padi murdukd lihtsalt pooleks ja mootor ei püsiks kuidagi kapotiall paigal. Soovitan sul andolt ära osta need padjad (hea soodne)!
j
joss183
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 10 Nov 2008 17:31
Asukoht: Pärnu
Autod: Kuna ise oman ka ladat ning hea oleks teistega arutada erinevatest tuuning elementidest ning varuosatest...

Postitus Postitas joss183 »

kohe kindlasti on niva padjad paremad ja mootor stabiilsem, orginaalid uued on täiesti mõtetud ja lagunevad väga kiiresti!!Selline on minu kogemus ja arusaam..
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

On kuulda olnud et ka Niva padjad lagunevad rallikatel päris kiiresti. Kuna omal on paigaldamisel ka natuke karmim mootor (opeli 2.0), siis puurisin Niva padjast augu läbi ja panin tagasilla varda poldi läbi padjast. Nüüd pole ohtu et midagi pooleks läheb, samuti saab polti vahetada (origiaalis on mul muidu tihti jama olnud, et padja kinnituspoldil on keere maas/rikutud vms. Sõitnud veel ei ole, aga tundub hea lahendus.
m'kay
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

Ega rallikatel ainuüksi niva mootori padjast ei piisagi. Peab ikka olema ka mootoripealne stabilisaator varras kah, mis hoiaks kõiki neid hobuseid ohjades. Kui varrast peal ei ole siis loomulikult kaasi vajutades mootor surub ühte patja rohkem ja teis kakub, vardaga see mure on peaaegu et murtud. Ja rallikatel laguneb kõik päris kiiresti, pole ju nii, et ehitad auto valmis ja sõidad 10 aastat ja siis annad pojale kes sõidab teine 10 veel. Kõik mis liigub see kulub ju.;)
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

niva padjad

Postitus Postitas ruudi »

Minul on selline kogemus nende Niva patjadega. Ostsin Lada poest Niva padjad olid ka 75.- tk. kui need kätte sain juba siis tundus et nad oleks nagu plastmassist kui lõin selle nn. "kummist" osaga vastu töölaua serva siis oli selge et seal mingit elastset materjali küll pole. Kui selle padja paika panin ja mootori käivitasin värises terve auto kere (siis mul oli veel 1,2 mootor). Järgmine päev viisin need padjad poodi tagasi. Ostsin ühe teise tootja Niva padjad mis olid veits kallimad aga kui neid vastu lauaserva proovida selgus et need olid ikka palju elastsemad. Kui need mootorikülge panin pold enam mingit vibrat tunda. Vastupidavuse kohta ütleksin ,et mingit lahtimurdumist küll ei ole olnud.
Niiet kui Niva patju ostate siis testige nende elastsust enne poes see ei ole normaalne ,et terve auto vibreerima hakkab.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Audi 80 diisli mootoripadjad ka sobivad paika. Hind pole ka just kõige hullem (alla 200,- tükk, täpselt ei mäleta) ,kuid ma usun ,et kestvamad küll. Enda autol lähevad vahetusse ,kui mingid vanad originaalid laiali lendavad.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Kui ostate tavalised 01-e padjad, siis kruvige need enne auto külge panemist lahti ja vaadake mis vedru seal sees on. Tavaliselt on uutel patjadel peenikesest traadist nõrk vedru, mida jõuab näppudevahel kokkusuruda. Pilt. Need visake minema ja võtke vanadest originaal patjadest õiged vedrud (näevad välja nagu klapide vedrud).

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid121027
Vasta