Lumeraja võistlus Nabalas, 14 märts kell 11.00. Esimeses postis kaart!
Lumeraja võistlus Nabalas, 14 märts kell 11.00. Esimeses postis kaart!
Lumeraja võistlus Nabalas, 14 märts kell 11.00. Esimeses postis kaart!
Teeme veel ühe talvise etapi mis loodame, et saab ka juhatuse heakskiidu ja läheb punktiarvestusse....
Laupäeval 14.03.09 kella 11:00 Ladaklubi Lumeraja võistlus.
11:00 - 12:00 Prooviringid,
12:15 Võistluste algus
Raja asukoht ikka sama Kiili poolt tulles kilomeeter peale Nabalat Tuhala suunas sõita ja vasakut kätt põllu peal. Teeääres ka viit LUMERADA.
Osavõtu tasu 50 kr.
Autodele tehnilisi piiranguid pole, vedaval sillal EI TOHI olla piik rehvid! Kiiver ei ole kohustuslik kuna tegemist aeglase rajaga.
Kohapeal grillimis võimalus
Kes oleks huvitatud andke siia teemasse teada, samas ootan ka juhatuse otsust seoses punktidega. Need autod kes kasutavad piiki mitte vedaval sillal lähevad PRO klassi!
Nüüd peaks olema piisav ette teatamise aeg ka
KAART kliki mind!!!
[Muudetud: 3-10-2009 Priidic]
Laupäeval 14.03.09 kella 11:00 Ladaklubi Lumeraja võistlus.
11:00 - 12:00 Prooviringid,
12:15 Võistluste algus
Raja asukoht ikka sama Kiili poolt tulles kilomeeter peale Nabalat Tuhala suunas sõita ja vasakut kätt põllu peal. Teeääres ka viit LUMERADA.
Osavõtu tasu 50 kr.
Autodele tehnilisi piiranguid pole, vedaval sillal EI TOHI olla piik rehvid! Kiiver ei ole kohustuslik kuna tegemist aeglase rajaga.
Kohapeal grillimis võimalus
Kes oleks huvitatud andke siia teemasse teada, samas ootan ka juhatuse otsust seoses punktidega. Need autod kes kasutavad piiki mitte vedaval sillal lähevad PRO klassi!
Nüüd peaks olema piisav ette teatamise aeg ka
KAART kliki mind!!!
[Muudetud: 3-10-2009 Priidic]
Roolin nii kuis jaksan
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Ja aru saadav, miks vedaval sillal ei või piike olla, antud rajast ei jääks lihtsalt midagi järgi. Juba tavalise naelaga hööveldab seda rada kõvasti hõredamaks. Aga kui sul on juba mitte vedaval sillal piik, siis sellest on ka tohutult kasu. Rada on aeglane ja väga tehniline.
Põletaja järgneva kommentaari peale: Jah, selles on sul õigus, et paras takistus sellest tuleb ja ilmselt saab öelda alles kohapeal, kas piigist on kasu, sest kõik sõltub ju raja olukorrast (värske lumi, jää, kinnisõidetud lumi) ja ka sellest, et kui head rehvid muidu sul piikide asemel alla on panna. Oma rehvide puhul ei oleks piikidest ilmselt ka kasu, sest tagumistel ei ole piisavalt pidamist, et isegi tavarehvi puhul esiotsa otse lükata. Eks siin on ilmselt mõtetu nii analüüsida, aga võimalik, et kiirema aja just saabki väga heade naast rehvidega ja õige rehvirõhuga. Aga eks proovige nädalavahetusel järgi, kui proovima lastakse. Hääd mõtisklemist.
[Muudetud: 3-3-2009 Mikk]
Põletaja järgneva kommentaari peale: Jah, selles on sul õigus, et paras takistus sellest tuleb ja ilmselt saab öelda alles kohapeal, kas piigist on kasu, sest kõik sõltub ju raja olukorrast (värske lumi, jää, kinnisõidetud lumi) ja ka sellest, et kui head rehvid muidu sul piikide asemel alla on panna. Oma rehvide puhul ei oleks piikidest ilmselt ka kasu, sest tagumistel ei ole piisavalt pidamist, et isegi tavarehvi puhul esiotsa otse lükata. Eks siin on ilmselt mõtetu nii analüüsida, aga võimalik, et kiirema aja just saabki väga heade naast rehvidega ja õige rehvirõhuga. Aga eks proovige nädalavahetusel järgi, kui proovima lastakse. Hääd mõtisklemist.
[Muudetud: 3-3-2009 Mikk]
Selline variant nagu hetkel piikidega on, tuleks üldse välja jätta. On kaks varianti, kas ei või jah!
Aga kui ma panen mittevedavale sillale ühe piikrehvi (pole ju keelatud), kas siis paigutatakse ka kohe Pro klassi? Okei, nali naljaks..
Tahtsin öelda seda, et kui rajaomanikule (eriti) ei meeldi, et piikidega sõidetakse, siis tuleks kohe öelda, et piik keelatud! Ja nii ongi probleem lahendatud võistlejate ja korraldajate vahel ning korraldaja ja rajaomaniku vahel. Sellepärast enda korraldatud üritusel ütlesin ka kohe ära. Palju lihtsam..
Aga kui saan töö juures graafikud painutada ja mõned pisiasjad veel, siis üritan kohal olla!
Aga kui ma panen mittevedavale sillale ühe piikrehvi (pole ju keelatud), kas siis paigutatakse ka kohe Pro klassi? Okei, nali naljaks..
Tahtsin öelda seda, et kui rajaomanikule (eriti) ei meeldi, et piikidega sõidetakse, siis tuleks kohe öelda, et piik keelatud! Ja nii ongi probleem lahendatud võistlejate ja korraldajate vahel ning korraldaja ja rajaomaniku vahel. Sellepärast enda korraldatud üritusel ütlesin ka kohe ära. Palju lihtsam..
Aga kui saan töö juures graafikud painutada ja mõned pisiasjad veel, siis üritan kohal olla!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 575
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Lisatud: 12.03.2009
Muutuvate ilmastiku olude sunnil ei saa me üritust punktiarvestusse panna!
Klassid:
1) FWD
2) Lada 66
3) Lada 80
4) Lada Pro
Loodame, et lund ja külma on piisavalt.
Edaspidi on piik kas lubatud või keelatud! Sellist kahetimõistetavat süsteemi ei taha rohkem näha. Kui mittevedaval sillal on piik, siis sõidad Pro klassis.
[Muudetud: 12-3-2009 Ronn]
Muutuvate ilmastiku olude sunnil ei saa me üritust punktiarvestusse panna!
Klassid:
1) FWD
2) Lada 66
3) Lada 80
4) Lada Pro
Loodame, et lund ja külma on piisavalt.
Edaspidi on piik kas lubatud või keelatud! Sellist kahetimõistetavat süsteemi ei taha rohkem näha. Kui mittevedaval sillal on piik, siis sõidad Pro klassis.
[Muudetud: 12-3-2009 Ronn]
asfaldi ja kruusa sõite on lihtne kaugemasse tulevikku ette planeerida aga talvega on meil nagu on - võiks ju ära kasutada seda võimalust kui antud on. Usun et libedasõitu on kõigile hea harjutada.
Aga kui enamus selle vastu et punkti arvestusse siis võime ka lihtsalt järjekordse harjutuspäeva teha, mul pole vahet
Aga kui enamus selle vastu et punkti arvestusse siis võime ka lihtsalt järjekordse harjutuspäeva teha, mul pole vahet
Roolin nii kuis jaksan
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
Kui on piigid all või mõne teise automargi mootor või on turbotatud lada mootor, siis oled Pro klassis.Algselt postitas: revolutsionäär
ise sooviks samuti näha täpseid võistlusklassidele pandud piiranguid, või käib see ainult rehvi ja kubatuuri järgi?
FWD ütleb juba ise ära, ehk esiveolised, olenemata kubatuurist.
Ja suur ning väike tagavedu, vastavalt siis Lada66 ja Lada80.
Mina kahtlen sügavalt sellest, et nädala pärast see rada seal alles on. Käes ikkagi märts juba. Päike käib suurema kaarega üle taeva ja kõik vähe tumedamad kohad mis rajal on, hakkavad uskumatu kiirusega sulama. Teada värk omadest kogemustest..
Et see rada säiliks on vaja stabiilselt külmakraade ning ka lund.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt: