Genekas on eraldi kontrolitud ja töötab kenasti. Peale pannes aga paraku armatuurist see punane mahalaadimist näitav tuluke miskipärast ei kustu.
Ei saagi nüüd aru, kas laeb või mitte. Samas pingeregulaatori peal asuv roheline tuluke näitab, nagu laadimine toimuks.
Kas on olemas ka selline võimalus, et siiski akut laetakse, ent tuluke põleb edasi?
Samas mootor töötas mõnda aega ja sai meeletult palju kordi käivitatud, aga aku otsa nagu ka ei lõppenud. Et nagu ikka laeks.
Pakkuge mingeid variante lahenduseks.
Kui laadimine toimub ja punane ikka põleb, on tõenäoliselt viga laadimistule relees.
Nii. Midagi taolist ma ise ka mõtlesin. Aga - kus see asub ja ega muidu ilmselt teada ei saa kui tuleb see vidin välja vahetada? Relee on vist see aku-poolsel küjel olev karbike ? Peaks olema.
aga millest see on et laadimine toimub, aga pika aja peale saab aku ikkagi tühjaks? nagu mul makk ja võim taga? kas põhjus siis tõesti liiga suures voolutarbimises????:o
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
aga millest see on et laadimine toimub, aga pika aja peale saab aku ikkagi tühjaks? nagu mul makk ja võim taga? kas põhjus siis tõesti liiga suures voolutarbimises????:o
Berg mul on ka sarnane probleem varem olnud. Asi oli koguni nii piiripeal, et kui sõitsin kasvõi parktuledega, siis enam käima ei läinud. Ilma läks.
Lasin siis geneka yle mõõta ja laadis väga minimaalselt. (Pärast selgus et seest oli yks juhe põlenud).
aga lasin geneka üle kontrollida... harjad olid küll kulunud, aga need nüüd ka vahetatud... laadisin aku täitsa täis... sõidan kuu aega umbes, nüüd nii et valgusfoori taha seisma jääd ja tuurid naca madalamad viskab tuled tuhmilt põlema ja makk kaob tagant ära! kas asi ei või olla hoopis akus? et liiga nõrk aku?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Missugustest genekatest jutt käib?
Kas 2101 oma mis on 42 A või selline mis 2105 oma ja 50 A või siis hoopis 60 A-ne.
Generaatori hooldust ise teha pole raske.
Vahest tuleb kontaktid ära puhastada ja vaadata harjad ja vask rõngad üle.
Harjad peavad kindlasti olema ühepikkused.
Paned uued harjad muutub asi paremaks.
Samuti tasuks el juhtmed üle vaadata ja muidugi laadimis relee. Kui see peale jääb saab genekas kogu aeg toidet.
Nii nüüd relee vahetatud ja kõik korras, laadimine käib nagu Norras.
Nüüd uus küsimus, huvituks Teiepoolsetest arvamustest:
Kas katkise spidotrossiga pääseb ülevaatuselt läbi? Asi selles et aega ja võimaliust nokitseda on vähe(polegi õieti), samas oleks ülevaatust kiiresti vaja.
ma ei usu eriti, kui enda kätt ülevaatuspunktis sees ei ole. aga võid ju proovida? räägid midagi, et homme vahetad või nii? kas spido trossi vahetus võtab siis tõesti nii kaua aega?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Ei no asi on selles et aparaat endiselt maal garaazis kükitab ja seal ma just eriti tihti käia ei saa. No trossi vahetuseks tuleb ilmselt armatuur maha kiskuda.
Seega kui järgmine kord maale läen tahaks kohe ülevaatausesse ka supsata nimelt üke üritus silmapiiril ja sinna tahaks autoga juba minna.
Samas - mis hetkel võiks ülevaatusel see trossi asi onule silma hakata?
Siis kui rullide peal on ?
Ehk siiski õnnestub. Samas on ka variant (vähemalt seal kus mina käin), et onu ütleb"tee kohe korda" ja siiski annab üv.-e.
Aga see on VÕIBOLLA. Ja eeldusel, et muude asjadega läbi läeb.
Kõige rohkem pelgan pidurite asja, et kas piisavalt yhtlaselt võtavad. Seda ei testi ise ju kuidagi.
sumpal ka mõningad toredad augud on sees aga see ehk pole nii suur probleem.
Ei no võimalik, pole uurinud asja eriti.
Samas kuidas see plokk sinna kinnitub, ma võin ta ära kiskuda aga kas ta pärast tagasi ka jääb sinna?
Ja kust jookseb see tross alla käigukasti juurde, kas armatuuri eemaldamiseta saab vana ära ja uue paika:puzzled
Kellade plokk kinnitub armatuuri plastiku äärte taha plekist klemmidega. Kui ma õieti mäletan, siis 01 - l olid need külgedel (võin eksida) Mul endal on pandud 03 armatuur, selle kelladel on üleval servas jäigad haagid ja all vetruvad klemmid, nii et ära kiskudes võtad alumise otsa ees. Igatahes kui tasakesi tirima hakkad (sealt kust kõige rohkem välja annab) peaks tulema.
Spidoka tross läheb läbi plekis oleva augu kapotialla. Läbi selle augu käib tross ainult ühte pidi (sõltub trossi otsa suurusest) minu mäletamist mööda on selleks käigukasti poolne ots.
Nii.
Jamad siis selle spidoka värgiga endiselt. Selgus et tross on terve. Lammutasin siis spidoka enda ka laiali ja tuli välja, et asi nagu kinni on jäänud. No nikerdasin siis lahti, panin õli vahele jne yhesõnaga käib ilusti. Tross kylge, proovisõit- ja ei midagi.
Hakkab nagu tunduma et viga oopis selles käigikastipoolses osas?
Ehk keegi kommenteeriks kellel on kogemusi.
Nagu tellitult pidin ka ise spidoka trossi vahetama.
Ladaga küll sinupoolt mainitud kogemust pole, aga arvan, et võib olla küll käigukasti poolses otsas viga. Mul oli (õigemini on praegugi veel) näiteks tsikliga sama asi tross ja spidokas ise on terved, aga ikka ei tööta. Käigukasti spidoka võll võib olla kas kinni jäänud, või ära murdunud, või krt teab veel mida. Ühesõnaga n**si kui palju.
Muideks see julla kuhu külge tross läheb käib ka lahti sealt käimari küljest, aga kätte teda siiski ei saa kuna kere jääb ette. Tahate öelda et ma hakkan käikgukasti selle s..a spidoka-jama pärast maha kiskuma?! Väga n..s värk tõesti.
Sest no tõesti, tahaks ikka teada kas kihutan 200 või 300km/h:)