Säde puudub juba süütepoolist tuleval kõrgepingejuhtmel, või on väga nõrk ja üliharva. Peal on tutikas süütepool, eelneva auto peal 100% toimiv kontaktivabasüüde. Ei oska enam kusagilt edasi minna, on äkki kellegil häid ideid? Auto ise on muidu Viimsis, niiet kui mõnel sealtkandispetsialistil on aimu, milles viga on ja seda lahendada oskab, siis sponsoreeriks kindlasti mõne 4-pakiga vaeva eest.
Ise olen juba vaikselt maha matmas lootust NV-l uunikute talverallile jõuda :S
süütepool on umbes 2 tundi tagasi volga poest toodud Olgu, proovin kondekat välja vahetada, ehk aitab. Senikaua, võite veel ideid pritsida, kellel on mõni.
Aitähh!
Edit: Hah, kontaktivabal süütel pole ju kondekat, niiet selles ka probleem olla ei saa
no kui oled erinevaid süütepoole proovinud aga kasu ei midagi,siis peaks viga ikka pealetulevas voolus olema ju. eeldusel, et vool ei tule korralikult süütepoolist välja, mitte jagajast.
järelikult on jagajas olev hall'i andur pekkis või siis kommutaator pekkis...
mis mootor autol peal on? mudelinime järgi peaks 1300 olema ning sellel käib lühema jalaga jagaja...
juhtmed on ikka korralikud ja õigesti ühendatud?
mis klemmile läheb süütepoolis + ja mis juhtmed lähevad kommutaatori mis klemmidele
peaks olema lühema jalga jagaja jah, aga seib on vahel.
Plussi läheb triibuga (roheline?) juhe ja kontaktivabalt süütelt samamoodi triibuga, teisele klemmile (ergutus?) pruun juhe ja süütelt siis ka vastav. Nii peaks vast õige olema?!
Kommutaator ja halliandur ei tohiks peetis olla, kuna need sõitsid veel Bergi 01 peal täiesti edukalt ja võrdlemisi kiirelt Ja muuseas originaal süütesüsteemiga oli täpselt sama jama. Ise mõtlesin, et äkki vedada lisamass süütepoolile? Ehk võib sellest abi olla?
süütepool ja kommutaator peavad massi saama küll,
kas sul mootori ja kere vaheline massijuhe on korralik?
vea prooviks aku - klemmi ja starteri poldi vahele vähe jämedam massijuhe.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kommutaator on Samara pealt, põhi on metallplaat, kas see saab ka oma massi otse kerest? Väideti mulle, et sellele tuleb mass juhtmest, niiet see on kere külge kinnitamata veel, ehk siis võib viga ka seal peituda?!