Algselt postitas: masuurik
OT ,aga kogud numbrimärke?
see ei ole ronn'i garaas
Minu isa kogus ~15 aastat neid numbrimärke, peaks kunagi üle lugema, kui palju neid kokku sai:P! Ronn tubli töö! Mitu m2 matti kulus, päris mitukümmend kilo peaks auto raskemaks minema:P.
Mitu m2 matti kulus, päris mitukümmend kilo peaks auto raskemaks minema:P.
Kokku läks ~10 m2 pigimatti. Kaalu tuli tublisti juurde aga eks seda enam peab mootorit järgi aitama . Teen millagil vajalikud arvutused ja siis panen täpse kaalu ka mitu kg matti läks
Ega suurt midagi vahepeal juhtunud ei ole. Ilmad külmad ja garaazis ei kannata olla. Ei taha radikat ka ööseks tööle jätta. Ootame siis kliima soojenemist et saaks ka talvel garaazis olla . Nipet näpet olen siiski teinud. Tuledel sai ära vahetatud klaasid ja täielikult puhastatud. Alguses oli plaan ka oranzid plastmassid esituledest eemaldada aga kui proovi tegin oli justkui midgai puudu. Panin plastikud tagasi, reflektori ääred värvisin mustaks ja jäin tulemusega päris rahule. Kokku kulus tule klaaside vahetamise peale 6h! Liiga põhjalikult sai vist tehtud . Salongi ventikas sai ka uued kuullaagrid! Varem olid liuglaagri peal aga kuna need kipuvad kriuksuma, siis sai väike modimine tehtud.
Kätt sai harjutatud ka sadulsepa tööd tehes. Hindeks paneksin 3+ viiepalli süsteemis. Päris veatu ei tulnud. Eks tuleb uuesti lahti võtta. Esimene läheb ikka aiataha! Hetkel seisab auto garaazis ja ootab raha, et hüdrauliline käsipidur osta. Ennem ei saa suurt midagi edasi teha.
Algselt postitas: masuurik
Päris veniv.Kes toda müüb ja mitmes suunas venib?
Tegemist kunstnahaga ja ostetud noortehnikust. Kui kuumaõhu fööniga kuuma anda, siis annab päris ilusti venima ja ei juhtu mustriga midagi. Ühest kohast lasin ainult sulama aga teinekord olen targem. See sai lihtsalt prooviks tehtud. Aega võttis umbes 2h.
Algselt postitas: twist
Käetugi jäi täitsa talutav. Aga ehk oskad täpsustada, mis mõõdus kuullaager sinna mootori võllile istus?
6x19x6
See must junn seal on kummist laagripuks, et vähendada vibratsioone. Ja roheline junn korpuse sees on plastmass puks et laager koos kummipuksiga sinna ilusti istuks. Tagumine ventika laager jäi pronksist kuna seal ei ole nii suuri koormusi ja seal oleks ümberehitamist rohkem olnud. Aga teostatav!
Vb rumal küsimus aga milleks hüdrauliline käsipidur tuleb?
Originaal võtab minumeelest päris edukalt rattad plokki, kuid ega ma olen võhik ka selles suhtes.
Auto ise on väga kena, värvitöö tundub väga kvaliteetne, nagu ka kõik muud tegemised selle auto juures.
Edu ja tahaks autot kokkupandult näha.
Algselt postitas: lada
Vb rumal küsimus aga milleks hüdrauliline käsipidur tuleb?
Originaal võtab minumeelest päris edukalt rattad plokki, kuid ega ma olen võhik ka selles suhtes.
Auto ise on väga kena, värvitöö tundub väga kvaliteetne, nagu ka kõik muud tegemised selle auto juures.
Edu ja tahaks autot kokkupandult näha.
äkki näitad kuidas originaaliga saad rattad kuival asfaldil plokki kui all näiteks 195/50 r15 normaalne rehv.
teiseks kui sa vaatad ronni auto tunnelist pilte siis sinna originaali ilma ümberehitusteta ei pane kah.
Ennem esimest sõitu on kõik ilus. Suvel on üheks suuremaks probleemiks putukad/sitikad. Et auto ilu säiliks peaks vähemalt kord aastas esiotsa lahti võtma ja kõik ükshaaval uuesti ära puhastama.
Iluvõre taguse värvid ikka mustaks?
Mille stanged külge aretad? Mul vedelevad 05 stanged niisama hetkel, korralikud, liivapritsitud, värvitud ja lakitud.
Peaks millalgi ikka oma silmaga vaatama tulema:)
Edu sulle!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Reiner kui välja saad anna märkku ... tuleks võtaks stanged ära ja saad autole pilgu peale visata
Ilmad läksid ilusaks ja tekkis kohe tahtmine midagi teha. Suurte külmadega kadus igasugune auto ehitamise isu ära. Kõigepealt sai tagasild liivapritsi viidud. Alt peab ju samailus kõik jääma kui pealt. Armatuuri katsin kõlarikatte riidega ära. Selleks kasutasin spetsiaalset spray liimi. Aega võttis umbes 3-4 tundi. Alguses oli plaanis küll nahatada või katta flokiga aga majanduslikel kaalutlustel jäi see praegu tegamatta. Eks kunagi hiljem! Kindalaeka nahatasin ära. Ma ei teagi miks.. mulle meeldis nii rohkem... moodustab näidikuplokiga tervikliku. Armatuuri keskele - sinna kus on õhuvõtu avad ja kolm hooba sinna tahaks panna teleka. Rohelise taustavalguse vahetan punase vastu! Kevadeks küll valmis ei saa aga ehk Cambiks!
Algselt postitas: raskelt
ühestükis katsid armatuuri?
Armatuur on kaetud kolmes osas. Liitekohti silmaga näha pole küll aga käega kombates tunned üleminekuid. Tehnoloogia sama kui tapeedi panek. Üle ja siis ziletiga pooleks. Saab serva - serva vastu. Aga kes see armatuuri ikka nii väga näpib
ma loodan, et sa tugevdad ringis oleva koha ka ära tagasillal...
muidu võimas mootor ja suured rehvid väsitavad selle koha suht ruttu ära - eriti võttes arvesse, et kännu poolt sul midagi liikuma ei tohiks hakata enam...
kui vaja saab aidata selle väikse asjaga
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."