Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: SOS001
ei tea kas maksab nyyd siin sellest tyhjast nii keema minna.
krt 25 aastat tagasi olid kõik asjad juba ära katsetatud ja "nipitatud" - kuid feimi jätkub tänapäevani.
Ühesõnaga igal asjal on 2 OTSA. VAZ'i toodangu teljed kipuvad katki minema MÕLEMAST otsast.
Põletajal ses suhtes õigus, et Volvo sillast on asi kaugel
KUID, Niva telg on gramm tugevam küll kui 06oma, kuid ratta poolne ots on ikka õrnake. ja seda vaz'i silda võib tugevdama jäädagi-kõveraks läheb ta ikka. Ka volvo sild on eestis kõveraks hüpatud.
Aga teemasse: olen õigesti aru saanud et siin teemas on 2 erinevat autot? mõlemate hinad on 75000 või kokku on see summa?
sorry kui keegi ennast puudutatuna tunneb.ei ole ise ka mingi tarkpea.aga asjad on reaalselt mul olemas selle põhjal ka võin öelda et niva poolteljest tehtud telg on tunduvalt tugevam.kuigi tööd on selle asja juures jah suht palju.
Telgedest veel niipalju, et Niva omad on nuudi tagant ca 1,5 mm jämedamad. Eks ta natukene ole ikka tugevam, aga kas see asi on seda lihtsalt väärt. Pelgalt jonni pärast mitte minna tugevama silla peale on ju ka nõme.
Algselt postitas: SOS001
vaat ma arvan et asi pole jonnis sest kuna juba jutt nii on siis kui pailu maksab volvo sild kõik kokku lukk ja kõik muu koos alla panekuga.
Kunagi sai uuritud ning soomest terve komplekt (ainult alla keeramis vaev) ca 50k mis on VÄGA suur raha.
asi on nii palju aint väärt et enam telje probleemi polnud..kui mees kes sellele tuli ja rallit sõitis.ja teljed vastupidasid.võibolla ta oli jonnipunn.krt teab.aga arvan et tõsised tegijad ei tenud midagi jonnipärast.asi mõeldi enne ikka läbi.aga no iriseda ju võib.
ja mõõtsin just jälle ära.3mm on telg jämedam sealt kust tavaliselt puruläheb.ja 3mm jämedam on juba päris palju.arvan et kui keegi seda telge näeb on muga ühel nõul et asi on seda väärt.ja kuidas tehtud on.kui on treial tuttav on asi suht odav teha.
see venelase niinimetatud raud on nagu loterii kord keerab keskelt pooleks kord otsast niva telje saand pooleks tava difriga ja mite just erilise pingutusega kui teil oma aega tõesti midagi ei maksa ja muuga tegeleda pole võite ju mängida kiusupärast aga ise enam jonnipärast ei viitsi jamada
tuleb välja et kõik vanad rallisõitjad olid jobud.ja ehitasid autosi kiusu pärast.ja mis asi on kiusu pärast siin inimesed jagavad oma teadmisi ja kogemusi.kui mõnel mehel neid pole reaalselt .mida kipitada ja ädaldada.las inimesed proovivad.hüva nõu on alati tere tulnud mitte lollakas kriitika.
Mõni mees soovib teistele head ja ei taha et teised pooltelgi peaks sama tihti vahetama kui tema seda teinud on. Tänapäeval ajatakse lihtsalt kõvem pauk mootorist välja kui seda vanad rallisõitjad suutsid.
Algselt postitas: zajetz
Mõni mees soovib teistele head ja ei taha et teised pooltelgi peaks sama tihti vahetama kui tema seda teinud on. Tänapäeval ajatakse lihtsalt kõvem pauk mootorist välja kui seda vanad rallisõitjad suutsid.
Tore, et aitab. Aga selle asemel ,et siin vinguda ja laita maha neid pooltelgi toogu mõni tõsine näide mida asemele panna. Kõigil pole lambist paarkümmend tuhat võtta ,et mingi volvo sild alla aretada, kas peaks siis sõitmise pooleli jätma? Ise pole veel ühestki tagaveolise poolteljest jagu saanud, kuid nii igaksjuhuks topin nivakad alla. Põletaja palun too varjandid mida siis nende originaal lada ja niva pooltelgede asemel kasutada koos hindadega, aitäh:)
nu vaadates neid juppe mis sain .mis pärinesid vanalt karksi autolt.siis ei saa küll öelda et vanasti lahjemad mootorid olid.ja ma ei tea sõber mul kes superkrossi sõidab vaatas neid telgi ja ütles.peab alla panema üks mure murtud jälle.ja vaevalt et ta kiusupärast neid alla topib.