Vibra alates 70km/h

Vibra alates 70km/h

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Vibra alates 70km/h

Postitus Postitas nymmik »

Ajan siis oma punasel 011 vibra taga.
Rehvid on balansis

Esimesena vahetasin Niva mootoripadjad õigete vastu.
Teisena avastasin, et eelmine omanik on sumbutajaga tagurdanud millegi pihta ja leegitoru oli vastu esisilla tala.

Vahetasin ka selle ära, ikka vinbra, nüüd uus avastus, leegitoru on vastu poolraami e. uue leegitoru painded on valed :sein

1)kas freesida flantse lahti ja teha lühemaks ülevalt poolt
2) peksta haamriga mõlki ( siis ei pääse gaasid välja)
3) hakata millegi vahel väänama, samas pole sellist pinki mul.

[Muudetud: 2-2-2009 nymmik]
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kõige lihtsam, on võtta uus leegitoru. :)
Varuosade alafoorumis müüakse tihtipeale veel tehase tehtud tuletorusid, ning hinnaks a'la 100.-
Samas võib ka poest proovida, kuid poehinda peast ei tea.
Teine variant, on mootoripadja mutrid alt lahti keerata ning mootorit liigutada, ning otsida koht, kust vastu enam ei ole. Samas kui patju vahetatud ka pole, siis ongi viimane hetk meeldiv kasulikuga ühendada ning ka need ära vahetada.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Algselt postitas: PuZuP
Kõige lihtsam, on võtta uus leegitoru. :)
Varuosade alafoorumis müüakse tihtipeale veel tehase tehtud tuletorusid, ning hinnaks a'la 100.-
Samas võib ka poest proovida, kuid poehinda peast ei tea.
Teine variant, on mootoripadja mutrid alt lahti keerata ning mootorit liigutada, ning otsida koht, kust vastu enam ei ole. Samas kui patju vahetatud ka pole, siis ongi viimane hetk meeldiv kasulikuga ühendada ning ka need ära vahetada.
Ülevalpool kirjas, et padjad just vahetatud e. 2 päeva ennem leegitoru ja samas palju sa jaksad neid 100 krooniseid torusid kokku osta? Teisisõnu pole garantiid et see uus õigete painetega on.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mina lõikaks lahti ja keevitaks nii kokku nagu auto tahab mitte nii nagu kuskil tehases mingi jorss paremaks pidanud on..

torrerost sain 200 eest püksid mis tõesti alla ka sobisid kuni liitekohani..
sealt edasi pidin maha lõikama kuna sumps oleks eri värd jäänud muidu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kontrolli kardaani. Äkki on keegi sellega kuhugi otsa sõitnud. Siis võid veel vaadata, kas kardaaniristid on korralikult määritud ja kas kõik liigendid ikka liiguvad.
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

nymmik tahad annan sulle leegitoru tasuta, läheb alla 100%.Tule ainult järgi.
carl-steven berg
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Algselt postitas: carl93
nymmik tahad annan sulle leegitoru tasuta, läheb alla 100%.Tule ainult järgi.
Aitähh pakkumast, aga eile öösel jõudsin seda kopaka oma väänata kodustes tingimustes, et nüüd on 1cm vahet kerega.

Täna peaks masina kokku saama, kui vibra ikka alles siis lähen kardaani kallale.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Veel võimalus.

Postitus Postitas SexSix »

Minul küll viiese kastiga selline asi,et 5. käiguga tekkib vibratsioon.Käigukasti tagumine võll on lõtkuga ja 5. käiguga vist mõjuvad jõud niivõrd suured , et tekkib vibra.Teiste käikudega ei ole vibratsiooni.Vaata-loksuta k.kasti tagumist võlli.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

05-l põhjustas põrgulikku vibra otsad andnud differ, väikestel kiirustel ei saanud küll midagi aru, kuid üle asulakiiruse sõites oli tunne, et auto kukub laiali:rolleyes.

Kui vea avastad, siis pane siia ka kirja!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Algselt postitas: GTA
05-l põhjustas põrgulikku vibra otsad andnud differ, väikestel kiirustel ei saanud küll midagi aru, kuid üle asulakiiruse sõites oli tunne, et auto kukub laiali:rolleyes.

Kui vea avastad, siis pane siia ka kirja!
Kindlasti annan teada, mis seda põhjustas, sest kõik sõlmed silmaga on korras v.a. leegitoru mis vastu kere oli.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eile vahetasin oma viiekopkasel reduktorit,
üheks põhjuseks seesama vibra suurematel kiirustel.

peale reduktori vahetust nagu märgatavalt rahulikum asi saba all

lisaks veel, et reduktoril polnud mingeid erilisi lõtkusid ei kardaaniflantsi keerates ega loksutades...

[Muudetud: 5-2-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Nii, mul ikka vibra alles, isegi veljed-rehvid on nüüd teised.
Jäänud veel kardaan ja reduktor.

Poisid kes pakub Tallinnas kardaani mulle sümboolse raha eest?
u
UK
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Aug 2008 01:36
Asukoht: Harjumaa
Autod: 210510

Postitus Postitas UK »

Kui veel viitsid jämmida vana kardaaniga, siis on versioon järgmine: Viimati kui masinal on kardaaniriste vahetatud, siis tagasi kokku pannes on kardaani esi- ja tagumine jupp teine-teise suhtes nt. 90 kraadi pööratud. Tehases balanseeritakse kardaan ühe koostuna ära ja kui tulevikus leiab aset k.ristide vahetamine, siis enne lahti võtmist on hea liigutus märkida esi- ja tagu jupile märgid peale, uuesti kokku pannes ei teki seega eksimise võimalust.

P.S. Kopikate kardaane ulme-värisema(et salongis ka tunda hullult) saada on suhteliselt raske. Kuna mossedel tugilaagrit pole, siis neil see hulka problemaatilisem.
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Auto enam ei peruta. Läksin küll kergemat teed ja vahetasin kogu kardaani ära. Kuid viga on ka tõenäoliselt tuvastatud. Vanal kardaanil tagumine rist täiesti kinni, jõuga kui väänad siis liigub ja ka astmeliselt.
Vasta