Tegemist on vene todaguga. Nimelt "OKA". Tal on kahetsilindriga mootor, sealt siis ka see sisselaske kollektor. Venemaal päris levinud asi: et panevad Lada mootorile kaks karbussi, viivad neid sünkrooni ja rallitavad.
Algselt postitas: ROJEV
( Õigekiri vist lonkab, sorry. )
Midagi ei lonka, vaid kaks viga leidsin.
Häbeneda pole siin midagi. Eestlased, kes kõigi eelduste kohaselt peaksid oskama õigesti kirjutada, on mitu korda suuremad soperdajad.
Nüüd läheb hirmsaks okaajahiks .
A neid on Eestis vähe alles jäänud .
aga kui uued tellida vaevalt needki palju maksvad, keegi selle auto täpset marki oskab öelda siis võiksin sõbra käest uurida kas on võimalik tellida sellist asja
Kõik nüüd tellimise järjekorda palun!
Nali naljaks aga palun siis ka kommentaare kas on kasu ka midagi?Pilt vist Eestis tehtud,kellel siis nad (2 garpat) kasutusel on?Bensiinikulu peaks tõusma kahekortseks?
A-ha!VAZ-1111 on poole mootoriga LADA SAMARA 1300-sest(Mootor siis 2-e silindriline ja 650 cm3).Nüüd siis ka olemas LADA SAMARA 1500-sest poole mootoriga LADA-1113(2-e silindriline 750 cm3).
Tekkis küsimus,et kui tast väidetavalt kasu on ,mix sedatüüpi lahendust vähe liikvel on??On siis niipalju ringitegemist ja sealjuures see võimsuse% jälle niipalju ei suurene kui loodetakse?
Need pildid on saadud google otsingust. Sõbral on ise tehtud fiati kollektorist. Edasi läheb nagu elajas aga kütuse kulu oleneb düüsidest. Ta pani prooviks kahed ise puuritud düüsid, siis käis 4. käiguga ka tühja.
Täpsem info ja pildid: http://www.vaz-2106.ru/forum/index.php? ... 958&st=620
no seda tüüpi lahendust kasutati vanasti isegi ralliautodel,
vähe levinud sellepärast, et on olemas veel horisontaalvoolu karburaatorid, kus igale silindrile on oma sisselasketrakt ning millega saab veel parema täituvuse silindritele...
see kahe karpaga variant rohkem selline vaesemehe lehendus,
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vaese mehe variant neh. Kokkuhoiu saavutab karbusside hinna arvelt.
Kõike muud peab ikkagi töötlema samamoodi nagu sportmasinatel suurte weberite või -dellortode kasutuselevõtul. Siis on asjal ka natuke jumet.