fiati plokikaane jutud
fiati plokikaane jutud
fiati plokikaane jutud
Mis seisus peaks plokikaane lihvima viima?
Puhas plokikaas?
Ma ei leidnud tasast pinda nukkvõllide poolel.
Äkki keegi räägiks natuke ,kes on lihvida lasnud.
Ma usun ,et kruvin nukkvõlliraamid plokikaanele külge ja jätan vahelt klapid ja nukkvõllid välja.
Ma tahaks homme lihvima viia,võtaks 1mm maha.
[Muudetud: 21-1-2009 hautz]
Puhas plokikaas?
Ma ei leidnud tasast pinda nukkvõllide poolel.
Äkki keegi räägiks natuke ,kes on lihvida lasnud.
Ma usun ,et kruvin nukkvõlliraamid plokikaanele külge ja jätan vahelt klapid ja nukkvõllid välja.
Ma tahaks homme lihvima viia,võtaks 1mm maha.
[Muudetud: 21-1-2009 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sul ju kaas maas.
Mõõda ära, kui palju on nuki tõus ehk kui palju tuleb klapp omast pesast välja. Tihendi paksuse saad ka ära mõõta ja distantsi kolvis olevast klapipesast ploki servani kolvi Ü.S.S.-s olles samuti. Klapile pead inertsiruumi kah arvestama - kui palju, ei tea kahjuks
Kirjutasid, et kaas on silma järgi kümnendiku võrra kõver. Niipalju lihvidki, et enam ei oleks ja kui lähevad mõõdud lõhki, siis loe Valdzi esimest postitust. Tal läheb seda tõesti rohkem tarvis kui sul.
Mõõda ära, kui palju on nuki tõus ehk kui palju tuleb klapp omast pesast välja. Tihendi paksuse saad ka ära mõõta ja distantsi kolvis olevast klapipesast ploki servani kolvi Ü.S.S.-s olles samuti. Klapile pead inertsiruumi kah arvestama - kui palju, ei tea kahjuks
Kirjutasid, et kaas on silma järgi kümnendiku võrra kõver. Niipalju lihvidki, et enam ei oleks ja kui lähevad mõõdud lõhki, siis loe Valdzi esimest postitust. Tal läheb seda tõesti rohkem tarvis kui sul.
Algselt postitas: logman
Sul ju kaas maas.
Mõõda ära, kui palju on nuki tõus ehk kui palju tuleb klapp omast pesast välja. Tihendi paksuse saad ka ära mõõta ja distantsi kolvis olevast klapipesast ploki servani kolvi Ü.S.S.-s olles samuti. Klapile pead inertsiruumi kah arvestama - kui palju, ei tea kahjuks
Kirjutasid, et kaas on silma järgi kümnendiku võrra kõver. Niipalju lihvidki, et enam ei oleks ja kui lähevad mõõdud lõhki, siis loe Valdzi esimest postitust. Tal läheb seda tõesti rohkem tarvis kui sul.
Mis mul sellest tõusust teada vaja?
Kui kolb üleval ,siis väljalaske nukkvõlli võib ringi keerata,kuid sisselaskelklapp läheb õrnalt vastu klapisüvendit kolvil.
Laseb niipalju maha ,kui kaas kannatab.
Kui kaas läheb p*rse ,siis vähemalt olen proovind ja pean 16 klapilise kaane käsile võtma:rolleyes
Et p*rse ei läheks oleks vaja natuke nõuandeid.
Ise ma ei lihvi ,viin spetsalisti juurde ,kuid tahan tal elu kergemaks teha,st ette valmistada kaane.(samuti endal)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Nukad ja klapid maas ja ettejäävad tikkpoldid ära võetud.
Nüüd uus avastus:Ühe nukkvõllipoolsetel klappidel pole klapisääretihendeid ja teistel "plastikust" klapisääretihendid.
Klappide juhtpuksid tundusid olema pronksist.
Mulle tuli see üllatusena.
Kas midagi on ümber tehtud ,või ongi nii orig.
Kas argentadel , jms on samad kaaned ikka nagu fiat 124 ac-l?
Nüüd uus avastus:Ühe nukkvõllipoolsetel klappidel pole klapisääretihendeid ja teistel "plastikust" klapisääretihendid.
Klappide juhtpuksid tundusid olema pronksist.
Mulle tuli see üllatusena.
Kas midagi on ümber tehtud ,või ongi nii orig.
Kas argentadel , jms on samad kaaned ikka nagu fiat 124 ac-l?
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Selleks oligi tõusu tarvis teada. Sina muidugi tegid loomkatse ja hakkasid võlle krudima.Algselt postitas: hautz
Kui kolb üleval ,siis väljalaske nukkvõlli võib ringi keerata,kuid sisselaskelklapp läheb õrnalt vastu klapisüvendit kolvil.
Milleks need süvendid siis üldse tehtud on kui juba kaant lihvimata sisselaskeklapid pähe käivad? Tiba naljanumber minu jaoks.
Kas kõigil on sedamoodi või ainult hautzi eksemplaril?
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Loed seda teemat, tõesti pisar tuleb silma..
Kui sul neid päid tõesti jalaga segada anna see pea parem kellegile, kes sellest tulevikus ka rõõmu tunneb!!!
Kõikidel kolbidel on klapipesa nurk sisse freesitud, 1800 mootoril on kolvil kõrgendik, sellepärast et saavutada sama surveaste sama läbimõõdu juures!
Sellel mootori tüübil ei freesita maha pead ja plokki nagu ladal, surveastet tõstetakse kolviga!
Kui pea on kõver nagu sa väidad (ei tea sinu mõõtmisi - silma järgi seda teha ei saa) siis vii see pea tegija juurde ja lase teha: sirgeks, klapid sooveldada ja klapi-vahed regullida, ja lõpuks kõik kokku panna - nii et sa saad tagasi komplekse pea!
Vaevalt et sul reguleerimis taldrikuid on ja kui sa selle ise kokku lapid on need klapid sul ebatihedad, korralik klapi-klõbin mootoris, halvimal juhul mõni seib vahelt väljas ja mõne ajapärast pea samas kohas kus praegu või veel sitemas!
Me oleme lasknud kõik oma pead teha proffil ja pole kellegil nendega ka probleeme olnud. See üks 2000-4000 eeki investeeringut tasub ära, arvestades et suurim osa mootori võimsusest sõltub pea tehtud kvaliteedist!
Kui sul neid päid tõesti jalaga segada anna see pea parem kellegile, kes sellest tulevikus ka rõõmu tunneb!!!
Kõikidel kolbidel on klapipesa nurk sisse freesitud, 1800 mootoril on kolvil kõrgendik, sellepärast et saavutada sama surveaste sama läbimõõdu juures!
Sellel mootori tüübil ei freesita maha pead ja plokki nagu ladal, surveastet tõstetakse kolviga!
Kui pea on kõver nagu sa väidad (ei tea sinu mõõtmisi - silma järgi seda teha ei saa) siis vii see pea tegija juurde ja lase teha: sirgeks, klapid sooveldada ja klapi-vahed regullida, ja lõpuks kõik kokku panna - nii et sa saad tagasi komplekse pea!
Vaevalt et sul reguleerimis taldrikuid on ja kui sa selle ise kokku lapid on need klapid sul ebatihedad, korralik klapi-klõbin mootoris, halvimal juhul mõni seib vahelt väljas ja mõne ajapärast pea samas kohas kus praegu või veel sitemas!
Me oleme lasknud kõik oma pead teha proffil ja pole kellegil nendega ka probleeme olnud. See üks 2000-4000 eeki investeeringut tasub ära, arvestades et suurim osa mootori võimsusest sõltub pea tehtud kvaliteedist!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 482
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Veel üks asi ,nimelt klapivahesid saab hakata reguleerima alles teisel või veelparem kolmandal päeval ,sest kaane ja nukakorpuse vahel on kummitihend mida peab korduvalt pingutama ,siis järgmisel päeval üle ja kontrolliks veel päevapärast.
Enda kaanel sai nii tehtud ja iga päevaga klapivahed muutusid.
Enda kaanel sai nii tehtud ja iga päevaga klapivahed muutusid.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Kui asi kõveras plokikaanes, miks küsitakse et kas võtta 1mm maha? Või asi täiesti propelleris?Algselt postitas: erxxProbleem on kõveras plokikaanes, mitte surveastme tõstmises !!!!Algselt postitas: Photographer
Sellel mootori tüübil ei freesita maha pead ja plokki nagu ladal, surveastet tõstetakse kolviga!
Sirgeks lihvimisel on mõistlik võtta nii vähe kui võimalik. Seda saab mõõta korraliku sirge metallklotsi ja lehtkaliibriga.
Tänud "VÄGA asjaliku" jutu eest(ei leidnud ühtegi tarka mõttetera)
Plokikaane vedasin täna seljakotis kooli kaasa(12 kg) ja koju jõudes läke seljakotil üks sang täitsa katki ja teine ka natuke.
Maha võeti 0,2 mm ja maksma läks 150,-
Teema lukku ,kui keegi "tarka" juttu rääkida:P
Plokikaane vedasin täna seljakotis kooli kaasa(12 kg) ja koju jõudes läke seljakotil üks sang täitsa katki ja teine ka natuke.
Maha võeti 0,2 mm ja maksma läks 150,-
Teema lukku ,kui keegi "tarka" juttu rääkida:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U