K: Treida kolbi, või plokile metallist tihend?

K: Treida kolbi, või plokile metallist tihend?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Algselt postitas: olaaf
sul ju ujuva sõrmega ;)

Mis see tähendas?
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Nii et kui ma tahan ka omale turpsi panna siis oleks mõtekam surveastet alandada veidi?Kas seda tööd relaka abil ei saa teha kui kaaluda ja mõõta?
carl-steven berg
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Algselt postitas: jaanus
Algselt postitas: olaaf
sul ju ujuva sõrmega ;)

Mis see tähendas?

Seda et sõrm liigub kepsukaela otsas, mitte ei ole külmalt kuuma kepsukaela sisse aetud. Sõrm on äärtest stopperrõngastega su omal fikseeritud, et see välja ei lendaks.
Natuke võib-olla segane tekst, aga loodan et aru saad.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: carl93
Nii et kui ma tahan ka omale turpsi panna siis oleks mõtekam surveastet alandada veidi?Kas seda tööd relaka abil ei saa teha kui kaaluda ja mõõta?
Iseendale turpsi panna ma väga ei soovita, võib jätta endast vähe lolli mulje :lol aga hea küll..

Relakatöö koha pealt ütlen, et relakaga 0,3 mm tasapinnaliselt maha võtta, peab ikka kuradi täpse silma ja käega mees olema.

Täpsust nõudvad mootoritööd jäägu ikka õigete aparaatide teha.

[Muudetud: 20-1-2009 PuZuP]
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

teine võimalus millele sa ilmselt mõelnud ei ole on see, et sul on silinder 82mm
samasuur on ka 2108 kolb - vahe selles, et samaral on kolvis suur süvend - osa põlemiskambrist.

seega kõige lihtsam - osta õige suurusega samara kolvid/sõrmed/rõngad ja kõik on bolt on.

klassikul langeb 08 kolbide installiga surveaste 8,5 pealt kuskil 7,7 peale
seega peaks sul surveaste 8, midagi tulema loogliliselt

pilt samara kolvist: http://kardaan.pri.ee/lingitud/2008/kolvid.jpg
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Sõber rääkis et surveastet saab vähendada kui kolvil 1simene rõngas ära võtta
kas vastab tõele?
carl-steven berg
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: carl93
Sõber rääkis et surveastet saab vähendada kui kolvil 1simene rõngas ära võtta
kas vastab tõele?
sellise soovituse peale ei oska ma midagi lisada - survet saab ka saalede eemaldamisega alla, natuke loksuma jääb.


kui nüüd tõsiselt rääkida siis surveastet nii ei alanda aga karterisse läheb suur osa survest kindlasti päris ruttu...

mul on kodus miski tehnika ja tootmise artikkel kus kirjeldatud kust ja kui palju metalli eemaldada deforseerimiseks - tundub, et vanad ajad tagasi tulnud - proovin hiljem üles riputada artikkli.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: olaaf
http://www.jaybquick.com/Pictures/66Mus ... Piston.jpg

[Muudetud: 20-1-2009 olaaf]
Kohalikud Audi-mehed "trumpavad üle" :P: http://www.hot.ee/serano/433.jpg
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Ma oskasin ka esimese projektiga teha nii:D:
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4975f80926f85.jpg
Enam loodetavasti seda viga ei teki.
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Algselt postitas: olaaf
teine võimalus millele sa ilmselt mõelnud ei ole on see, et sul on silinder 82mm
samasuur on ka 2108 kolb - vahe selles, et samaral on kolvis suur süvend - osa põlemiskambrist.

seega kõige lihtsam - osta õige suurusega samara kolvid/sõrmed/rõngad ja kõik on bolt on.

klassikul langeb 08 kolbide installiga surveaste 8,5 pealt kuskil 7,7 peale
seega peaks sul surveaste 8, midagi tulema loogliliselt

pilt samara kolvist:

http://kardaan.pri.ee/lingitud/2008/kolvid.jpg

Kuidagi liiga lihtne tundub:D
aga katsun sedagi asja uurida
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mõõtmiseks on mul üks jooks kolbe isegi laenata - 82,0 mõõdus samara kepsudel - aga asuvad türil...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Algselt postitas: olaaf
mõõtmiseks on mul üks jooks kolbe isegi laenata - 82,0 mõõdus samara kepsudel - aga asuvad türil...
Krt see oleks ülihea, kui neid laenata saaksid mingi aeg:) eks pean meeles, et kui motot lahti võetud, siis annan sulle teada
Vasta