Teised kolvid klassikule
Teised kolvid klassikule
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
Teised kolvid klassikule
Nii, oleks vaja siis mingeid teisi kolve, et keegi oskab ehk nõu anda kust saada või mis sobivad, ja on tugevamad kui sixi omad, või kui keegi teab kust saada turbokolve siis võib nendekohta ka sõna öelda.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Kust sa avastasid? Äkki seal veel mingit põnevat kaupa;)Algselt postitas: Moss
Otsi kolvikataloogist mõõtude järgi. Mahlel oli kunagi kataloog netis üleval.
Täna avastasin suht juhuslikult et Ladale on võimalik Pauteri kepse ka osta 4340 terasest. Hinne muidugi üsna krõbe: 792USD + käive, post ja toll.
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
http://www.clevite.com/pubs_catalogs.asp?id=7
mõtlesid seda vist.
otsisn kataloogi läbi ainukesed mis on 76mm läbimõõduga on :
1998-1995 Nissan 200SX 1597cc
1999-1995 Nissan Sentra 1597cc
mõlemad mootorid on identsed, kas on mõtet neilt otse uued tellida ?
[Muudetud: 16-1-2009 matzz]
mõtlesid seda vist.
otsisn kataloogi läbi ainukesed mis on 76mm läbimõõduga on :
1998-1995 Nissan 200SX 1597cc
1999-1995 Nissan Sentra 1597cc
mõlemad mootorid on identsed, kas on mõtet neilt otse uued tellida ?
[Muudetud: 16-1-2009 matzz]
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no ei pea ju olema 76mm
saab mootoriblokki puurida ning vajadusel uue bloki sebida ju - näiteks 21011/2106 mootoril on kolb 79mm
21213 mootoril on silinder 82mm
suuremaks saab silindrit 1-2mm puurida päris turvaliselt
seega otsid sobiva kolvisõrme mõõduga kolbi:
2101/2103 mootorile 76-78mm
21011/2106 mootorile 79-81mm
21213 plokile 82-84mm
saab mootoriblokki puurida ning vajadusel uue bloki sebida ju - näiteks 21011/2106 mootoril on kolb 79mm
21213 mootoril on silinder 82mm
suuremaks saab silindrit 1-2mm puurida päris turvaliselt
seega otsid sobiva kolvisõrme mõõduga kolbi:
2101/2103 mootorile 76-78mm
21011/2106 mootorile 79-81mm
21213 plokile 82-84mm
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See on ameerika kataloog.
Lada lehed asuvad siin: http://www.motorenteile.mahle.com/eLIZA/app/queryEngine
"Lada" otsingusse.
[Muudetud: 17-1-2009 logman]
Lada lehed asuvad siin: http://www.motorenteile.mahle.com/eLIZA/app/queryEngine
"Lada" otsingusse.
[Muudetud: 17-1-2009 logman]
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
http://www.importperformanceparts.net/i ... count.html on see lehekülg, ei pidanudki muud tegema kui Google'isse "pauter lada" kirjutama.
LAD-220-513-1360F on tootekood, millest loeb välja 22mm sõrme jämeduseks, 51,3mm alumise silma läbimõõduks ja 136mm silmade tsentrite kauguseks. Ma nüüd ei teagi peast, on's tegu "klassiku" või esiveoliste mootori mõõtudega.
LAD-220-513-1360F on tootekood, millest loeb välja 22mm sõrme jämeduseks, 51,3mm alumise silma läbimõõduks ja 136mm silmade tsentrite kauguseks. Ma nüüd ei teagi peast, on's tegu "klassiku" või esiveoliste mootori mõõtudega.
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Oskab keegi selle puurimise hinnaklassi ka äkki öelda?
Saaks siis kalkuleerida, kas on mõtet otsida tikutulega 82mm kolbi, või saaks mõne odavama 83mm kolvi ja laseks blokki puurida hoopis
MAHLE 82,4 mm kolb Lada 1.7 mootorile Autoeksperdis näiteks 450.- tk.
suht talutav hind iseenesest uue asja kohta. Samas kvaliteedi ja vastupidavusega pole eriti tuttav.
[Muudetud: 17-1-2009 jaanus]
[Muudetud: 17-1-2009 jaanus]
Saaks siis kalkuleerida, kas on mõtet otsida tikutulega 82mm kolbi, või saaks mõne odavama 83mm kolvi ja laseks blokki puurida hoopis
MAHLE 82,4 mm kolb Lada 1.7 mootorile Autoeksperdis näiteks 450.- tk.
suht talutav hind iseenesest uue asja kohta. Samas kvaliteedi ja vastupidavusega pole eriti tuttav.
[Muudetud: 17-1-2009 jaanus]
[Muudetud: 17-1-2009 jaanus]
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
hetkel teine masin plaanis just, seal on kas 76mm või 79mm ei jõudnud vaadata mootorit täpselt, 21031 on, aga mootor seal kindlasti 1.3 pole imo mineku järgi, mootor jooksis alguses väga võimsalt edasi läks pidevalt sinna 7-7.5 juurde tahho järgi ning võimu oli kohutavalt, nüüd vist kett läks paigast nuka vahetusega ning mõtlesin et ajan hangaari sisse ning kisun asja täiesti laiali ning kuna turboprojekt ka ikka meeles suve poole siis viskaks teised kolvid ka ehk juba sisse ning vb topelt tihendi paneks kah ära.
aga eks kõik see selgub, suured tänud teile kõik. eks uurin sealt autoeksperdist, kui seal müüa on siis vast läbi nende saab tellida kah juba teisi kui kohal pole.
[Muudetud: 17-1-2009 matzz]
aga eks kõik see selgub, suured tänud teile kõik. eks uurin sealt autoeksperdist, kui seal müüa on siis vast läbi nende saab tellida kah juba teisi kui kohal pole.
[Muudetud: 17-1-2009 matzz]
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars