K: Mootori ja käigukasti eemaldamine
K: Mootori ja käigukasti eemaldamine
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
K: Mootori ja käigukasti eemaldamine
Kuna ennem sellise asjaga kokku puutunud ei ole, siis küsiks targemate käest nõu.
Kuidas oleks lihtsam ja kiirem viis mootor koos käigukastiga kapoti alt kätte saada?
1.Kas kõigepealt käigukast alt ja siis mootor poomtõstukiga välja?
2.Või oleks mõtekas käigukast kuidagi toestada ja siis proovida upitada mootor käigukasti otsast ära ning välja tõta? Lõpus siis käigukast küljest
3. Käigukast koos mootoriga ühes tükis välja tõsta?
Kuidas oleks lihtsam ja kiirem viis mootor koos käigukastiga kapoti alt kätte saada?
1.Kas kõigepealt käigukast alt ja siis mootor poomtõstukiga välja?
2.Või oleks mõtekas käigukast kuidagi toestada ja siis proovida upitada mootor käigukasti otsast ära ning välja tõta? Lõpus siis käigukast küljest
3. Käigukast koos mootoriga ühes tükis välja tõsta?
Ise olen alati enne kasti võtnud.
Sumpa täies pikkuses alt ära. Starter küljest ära. Spidomeetri tross lahti. Tagurpidi käigu lüliti küljest juhtmed lahti. Kardaan lahti. Salongist see kangi ava ümber plastik küljest ära. Kang küljest ära. Siduri töösilinder küljest ära. Massi juhe lahti. Sidurikoja kaitsepleki poldid lahti. Käigukasti tala lahti. Mootori küljest neli polti. Ja siis peaks nagu tulema..
Kui see tehtud, siis mootori kallale..
Radikas, lõdvikud, juhtmed, gaasihoovastik lahti, mootoripadjad lahti ja tõsta välja.
Kui nüüd selle kirjutamise lõpetasin, siis alles hakkasin mõtlema, et sa tahad vastust vist saada kas 1, 2 või 3. Ega see mootori ja kasti mahavõtt/peale panek pole eriline raketiteadus.
Sumpa täies pikkuses alt ära. Starter küljest ära. Spidomeetri tross lahti. Tagurpidi käigu lüliti küljest juhtmed lahti. Kardaan lahti. Salongist see kangi ava ümber plastik küljest ära. Kang küljest ära. Siduri töösilinder küljest ära. Massi juhe lahti. Sidurikoja kaitsepleki poldid lahti. Käigukasti tala lahti. Mootori küljest neli polti. Ja siis peaks nagu tulema..
Kui see tehtud, siis mootori kallale..
Radikas, lõdvikud, juhtmed, gaasihoovastik lahti, mootoripadjad lahti ja tõsta välja.
Kui nüüd selle kirjutamise lõpetasin, siis alles hakkasin mõtlema, et sa tahad vastust vist saada kas 1, 2 või 3. Ega see mootori ja kasti mahavõtt/peale panek pole eriline raketiteadus.

Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=DimkqYDEUJ0Algselt postitas: jaanus
Polegi raketiteadus, kuid soov lihtsalt teada, kuidas kõige kiiremini saaks.
