K: Mootori ja käigukasti eemaldamine

K: Mootori ja käigukasti eemaldamine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

K: Mootori ja käigukasti eemaldamine

Postitus Postitas jaanus »

Kuna ennem sellise asjaga kokku puutunud ei ole, siis küsiks targemate käest nõu.

Kuidas oleks lihtsam ja kiirem viis mootor koos käigukastiga kapoti alt kätte saada?


1.Kas kõigepealt käigukast alt ja siis mootor poomtõstukiga välja?

2.Või oleks mõtekas käigukast kuidagi toestada ja siis proovida upitada mootor käigukasti otsast ära ning välja tõta? Lõpus siis käigukast küljest

3. Käigukast koos mootoriga ühes tükis välja tõsta?
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

kõigebalt sumbuti alt ära alates pükstest, starter küljest,siis kardaan, kast , ning siis mootor nii on kõige lihtsam, aga alati saab ka teist moodi:)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

mina olen kasutanud esimest meetodit.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Ise olen alati enne kasti võtnud.
Sumpa täies pikkuses alt ära. Starter küljest ära. Spidomeetri tross lahti. Tagurpidi käigu lüliti küljest juhtmed lahti. Kardaan lahti. Salongist see kangi ava ümber plastik küljest ära. Kang küljest ära. Siduri töösilinder küljest ära. Massi juhe lahti. Sidurikoja kaitsepleki poldid lahti. Käigukasti tala lahti. Mootori küljest neli polti. Ja siis peaks nagu tulema..
Kui see tehtud, siis mootori kallale..
Radikas, lõdvikud, juhtmed, gaasihoovastik lahti, mootoripadjad lahti ja tõsta välja.

Kui nüüd selle kirjutamise lõpetasin, siis alles hakkasin mõtlema, et sa tahad vastust vist saada kas 1, 2 või 3. Ega see mootori ja kasti mahavõtt/peale panek pole eriline raketiteadus. :D
Lower your standards and you'll never be disappointed!
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »


Kui nüüd selle kirjutamise lõpetasin, siis alles hakkasin mõtlema, et sa tahad vastust vist saada kas 1, 2 või 3. Ega see mootori ja kasti mahavõtt/peale panek pole eriline raketiteadus. :D

Täpselt:)

Polegi raketiteadus, kuid soov lihtsalt teada, kuidas kõige kiiremini saaks.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: jaanus
Polegi raketiteadus, kuid soov lihtsalt teada, kuidas kõige kiiremini saaks.
http://www.youtube.com/watch?v=DimkqYDEUJ0 :lol
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Proovimist väärt! :D
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Kõige lihtsam on, et kakud mootori aind maha, käigukasti pole vaja puutuda, vaja lihtsalt toestada alt, pärast võlli otsa saamisega võib veidi jamamist olla. Olen koguaeg nii teinud kuna puudub kanal, et käigukasti mugavalt kätte saada.


[Muudetud: 13-1-2009 erxx]
Vasta