Mendi lada ?
Mendi lada ?
Mendi lada ?
Olen kuulnud jutte, et mendi ladad olid vähe äkilisemad ? Huvitav, kas see vastab tõele ? Ma siin lammutan ühte mendi 1,5-st mootorit, visuaalselt on küll kõik standard.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Mu kunagine koolivend ka rääkis, et naabrimehe mendi siks olla päris lennukas olnud. Vähemasti uuemad olevst 5-se kastiga olnud.Esialgne postitaja ETK
Olen kuulnud jutte, et mendi ladad olid vähe äkilisemad ? Huvitav, kas see vastab tõele ? Ma siin lammutan ühte mendi 1,5-st mootorit, visuaalselt on küll kõik standard.
NB! 1990. kinkisid Soome pollad tollasele Eesti mendile vist 4tk 07-t, mis tehtud spetsiaalselt ümber.

Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Mis oksjonilt see 5-käiguline lada pärit on.
Tavaliselt on neilt autodelt viiesed kastid enne müüki eemaldatud.Olen käinud 2001 aasta Tallinna oksjonil ja 2002 a.Tallinna ja Tartu oksjonil ja viiekäigulisi oli neis vaid 2,mille ma ka omandasin.Küll läksid need autod kalliks maksma,täiesti utiili eest maksin 6000kr,selle eest mida taastada tasus,käisin välja 13600kr+ transport.Ei ole neis midagi erilist,kõik seeriatoodangust.
Küll pandid veneajal miiltsa 01-dele 1,5 ja 1,6 mootorid peale.Teistel isikutel sel ajal sellisel autol nii võimsaid mootoreid olla ei tohtinud.
Tavaliselt on neilt autodelt viiesed kastid enne müüki eemaldatud.Olen käinud 2001 aasta Tallinna oksjonil ja 2002 a.Tallinna ja Tartu oksjonil ja viiekäigulisi oli neis vaid 2,mille ma ka omandasin.Küll läksid need autod kalliks maksma,täiesti utiili eest maksin 6000kr,selle eest mida taastada tasus,käisin välja 13600kr+ transport.Ei ole neis midagi erilist,kõik seeriatoodangust.
Küll pandid veneajal miiltsa 01-dele 1,5 ja 1,6 mootorid peale.Teistel isikutel sel ajal sellisel autol nii võimsaid mootoreid olla ei tohtinud.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
KGB meestel olid taksovärvides GAZ 24 (volga). Väljast paistis kõik niikui tavaline volga aga kapoti all oli hoopis GAZ 53 mootor (V 8) ja käigukastiks Tshaika automaatkast. Selleks et seda jõudu maha panna oli taha pagassi poltidega tagumise seina külge pandud hästi suur metallijurakas ( nii umbes 200kg). Viimane selline mida nägin oli saaremaal tumepunane eesti aja algul. Oli juba tavakasutuses.
Ühiskondlike ees vabandan juba ette ära et juttu polnud Ladadest. Siis neil vähem tööd.
Ühiskondlike ees vabandan juba ette ära et juttu polnud Ladadest. Siis neil vähem tööd.
C
..mu isa töötas omal ajal taksopargis ja neile sattus sinna rehvi parandama must KGB volga...Kui kapott lahti tehti oli seal olnud Gaz 53-e mootor ning kaks karburaatorit. Üldiselt neid autosid pargis ei nähtud neil oli oma remondibaas. Huvitav samas kuidas nad teel püsisid. Kas vedrustuse juures ka miskit muudeti. Isa sõitis omal ajal tavalise Gaz 24-ga 160 km/h auto õõtsus tugevalt aga püsis teel...või oli siis selle tegevuse mõte kiirenduse parandamine?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ma arvan et seda ei nimetatud kuidagi. See oli ainult KGB jaoks mõeldud erimasin. Sellist mootorit oli vaja selleks et nad ju julgestasid ministreid kes sõitsid Tshaikadega. Nad poleks ju muidu nendega koos püsinud. Eks see oli Tshaika odav variant. Mis luksust nendele nuhkidele ikka vaja on ainult poverit et kannul püsiks. Parema juhitavuse jaoks oligi taga see metallikärakasja ees niigi raske mootor.Esialgne postitaja kris1189
Seda äkki nimetati Gaz m24 vms, ükt tuttav volgamees rääkis ka kunagi ammu, et selline asi olla olemas.
C
Klassikalised volgad kandsid siiski nimesid GAZ 21 ja 24. Lisaks neile olid veel julgeoleku erinevad versioonid. Kusagil nimetati 21 eriversiooni 23eks aga mine sa tea. Venelastel oli nende numbritega pidevalt mingi segadus.
Gaz M20 on olemas küll kuid seda masinat tuntakse Pobeda nime all. Tal pole Volgadega eriti miskit pistmist. Ahjaa üks M tuli veel meelde:) Gaz M72 ehk siis M20-e kõrgendatud ja nelikveoline versioon.
Leivategija Senator Volgas olen sees istunud. Tal Hüürus terve õu igasugu huvitavat kraami täis. Kõige huvitavamad minu jaoks on vanad zimid millele pidavat mingi Usaka mootor aiste vahele pandama.
Gaz M20 on olemas küll kuid seda masinat tuntakse Pobeda nime all. Tal pole Volgadega eriti miskit pistmist. Ahjaa üks M tuli veel meelde:) Gaz M72 ehk siis M20-e kõrgendatud ja nelikveoline versioon.
Leivategija Senator Volgas olen sees istunud. Tal Hüürus terve õu igasugu huvitavat kraami täis. Kõige huvitavamad minu jaoks on vanad zimid millele pidavat mingi Usaka mootor aiste vahele pandama.

-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Seda, mis numbrit 53 mootoriga Gaz 24 kandis ma ei tea, aga. sama mootoriga vana volgat (gaz 21) peeti teda siis T¹aika mootoriga isendiks, oli Gaz 23.
Lisaks võimsamale mootorile oli ka suurem kütusepaak ning hilisematel variantidel (tõsi neid tehti väga vähe) oli täiustatud ka roolisüsteemi, kuna see ei tahtnud raske esiosa tõttu enam oma ülesannete kõrgusel olla.
Lisaks võimsamale mootorile oli ka suurem kütusepaak ning hilisematel variantidel (tõsi neid tehti väga vähe) oli täiustatud ka roolisüsteemi, kuna see ei tahtnud raske esiosa tõttu enam oma ülesannete kõrgusel olla.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
Mina tean, et suur raudplaat oli kruvitud tagaistme taha. Tegu oli nii kaitsega kuulide vastu ja samas ka tasakaalu elemendiga.Originally posted by motameesSelleks et seda jõudu maha panna oli taha pagassi poltidega tagumise seina külge pandud hästi suur metallijurakas ( nii umbes 200kg).
KGB erimudel oli GAZ 24-34. Tshaika mootori ja kastigaga. 5,53l, 2 karpat, 195hj.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Mendi ladadele pandi ju kahekambrilisi rootormootoreid ka (130 hj). Vaevalt et venelane viitsis miilitsa jaoks seda rida 4-a forseerida. Kust see miilitski selle raha bensiini jaoks vötab. kui nad olex midagitki miilitsa siksi mootoril muutnud, ju nad olex siis vähemalt 1600-se pääl seda teinud ("liini pealt, forseeritud 1600 militsia spesial" ) 

Arrogance diminishes wisdom.
tahaks näha kuidas te sinna kaks karpat panete sellel mootoril oli kasutusel sisse laske kolektor mida kasutati gaz 66 el vöimsuse lisamisekEsialgne postitaja waxMina tean, et suur raudplaat oli kruvitud tagaistme taha. Tegu oli nii kaitsega kuulide vastu ja samas ka tasakaalu elemendiga.Originally posted by motameesSelleks et seda jõudu maha panna oli taha pagassi poltidega tagumise seina külge pandud hästi suur metallijurakas ( nii umbes 200kg).
KGB erimudel oli GAZ 24-34. Tshaika mootori ja kastigaga. 5,53l, 2 karpat, 195hj.
jah kuigi peb möönama et karpa oli kahe lööriöline olen asjaga piisavalt tutvunud
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Seda ei tea, mis oli kandilise Volga kood aga vana volga KGB'lastele kandis numbrit 23. Mootor neil 5,5l ja karbuss oli 4-lõõriline (1tk). Käigukastide kohta ei oska midagi öelda aga M. Leivategijal on 4.25L (Gaz 53 mootoril) 3-käiguline Volga kast järgi matuse-Tshaikat liigutamas - äkki sama oli ka nuhkide rakettidel.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Lisaks veel, et GAZ-53 ja GAZ-13 (Tšaika) mootorid on erinevad.53-l on kolvi läbimõõt 92,0 mm ja Tšaikal 100,0 mm.Lisaks veel ühel 2 ja teisel 4 lõõriga karpad. GAZ-66 mootor on sama mis 53-l ainult lisatud on kompressor (kummi pumpamiseks) ja pöörete piirik puudub. KGB Volgadel oli Tšaika 3-käiguline elektrilise lülitusega käigukast ja GAZ-23-l 15 tolliste rataste asemel 16 tollised.Täht M oli kõigi GAZ-ide mudelinimes ja tuli venekeelsest sõnast model.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061