ca60kg võimalik, aga ei usu. Samas silla korpus/tala ise juba kõvasti suurem, reduktor kõvasti suurem, poolteljed jämedamad ja see kõik tähendab kõvasti lisakaalu.ToM kirjutas: Sillast ei saa nii suur vahe olla.
2105VFTS, Ladacoupe, 2001
2105VFTS, Ladacoupe, 2001
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
sprindid
Sai siis nädalavahetusel käidud kahel sprindil Kehalas. Esimene päev Kehala rallisprindil sõitsime 2 vooru ja saime oma võidu kätte, kuid ei mõõdund ka see probleemideta. Kuna otsekast läks laiali, sai see siis öösel alt võetud ja külapealt originaal kast orgunnitud.
Järgmine päev Kehala noortesprindil sai siis sõidetud tänavasõidu kastiga välja klassi esimene koht.
Ja nii võib nv-ga rahule jääda, kuid nüüd tuleb meie hooajale väike paus sisse.- mootor tahab klapijuhtukside vahetust, kast tahab remonti ja ka esisild. Seega loodame Mulgi rallil jälle peal olla:)
Mõned pildid ka:)




Järgmine päev Kehala noortesprindil sai siis sõidetud tänavasõidu kastiga välja klassi esimene koht.
Ja nii võib nv-ga rahule jääda, kuid nüüd tuleb meie hooajale väike paus sisse.- mootor tahab klapijuhtukside vahetust, kast tahab remonti ja ka esisild. Seega loodame Mulgi rallil jälle peal olla:)
Mõned pildid ka:)




Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
Tänud:)
Ütleks nii, et minu elus pole nii pingelist ja põnevat sõitu veel ette tulnud . 0,3 sekiga jäime peale. Eks oli ka palju apsakaid kus aega kaotasime aga see selleks. Igatahes kolm viimast katset kolme amordiga sõita, vot see oli juba omamoodi ooper. Ülesõidul murdus vasak tagumine amort küljest ära ja kadus ära:). Tagumine ots oli lõpuks ainult vedrude peal pm. Kohati aukudes nägime esiaknast ainult kruusa, sest tagumik lendas kuskil õhus. Aaga jamh väga põnev, et suutsime niimoodi konkurentsis püsida ja lõpuni tulla. Jällegi tehnikasport midagi pole parata:)
Ütleks nii, et minu elus pole nii pingelist ja põnevat sõitu veel ette tulnud . 0,3 sekiga jäime peale. Eks oli ka palju apsakaid kus aega kaotasime aga see selleks. Igatahes kolm viimast katset kolme amordiga sõita, vot see oli juba omamoodi ooper. Ülesõidul murdus vasak tagumine amort küljest ära ja kadus ära:). Tagumine ots oli lõpuks ainult vedrude peal pm. Kohati aukudes nägime esiaknast ainult kruusa, sest tagumik lendas kuskil õhus. Aaga jamh väga põnev, et suutsime niimoodi konkurentsis püsida ja lõpuni tulla. Jällegi tehnikasport midagi pole parata:)
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
Saaremaa rallist ka midagi siis:)
Väntvõll ilusti neljaks jupiks:P










Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
Saaremaa rally
Iseenesest sujus ralli hästi, esimese päeva järel E9 kolmandad. Teisel päeval katkestasime 7mendal katsel neljandalt kohalt. Muidu oli kõik kena auto sõitis hästi aga tehnika sport midagi pole parata:) Selle mootor ressurss oli lihtsalt otsas. Alumine ots juba terve hooaja olnud...
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
No küll Kivi uue vihase meisterdab sinna alla (vahest siis juba suur vänt;)?
Aga parem on katkestada 7-ndal kui viimasel katsel;)
Järgmine aasta saab siis põnev olema, kui tagaveolised noored juba huippu 8-tele tuult alla teevad, 5+
http://rally.liivak.com/picture.php?/1930/category/17
PS: mida te siin pildil arutate;)? Kas panete ka järgmisel aastal summuti teisele poole, ma arvan et saab jõudu juurde küll.
phpqGzXju
Saarlased puškadega.jpg-thumb.jpg
Aga parem on katkestada 7-ndal kui viimasel katsel;)
Järgmine aasta saab siis põnev olema, kui tagaveolised noored juba huippu 8-tele tuult alla teevad, 5+
http://rally.liivak.com/picture.php?/1930/category/17
PS: mida te siin pildil arutate;)? Kas panete ka järgmisel aastal summuti teisele poole, ma arvan et saab jõudu juurde küll.
phpqGzXju
Saarlased puškadega.jpg-thumb.jpg
Festina lente!
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
hooaja lõpp
Leidsin ka siis üle pikaaja aega siia kirjutada. Hiiumaa Ecup läks iseenesest meile hästi klassivõit ja apsoluudi 4jas koht. Sellega sai siis kindlustatud endale ka noorteralli Eesti meistritiitel klassis S1600 ja võidud ka teistes arvestustes ecupis. Uus mootor on nüüd küll vb natuke lahjem ressursside pärast, et ikka vastupidavust saavutada. Aga järgmiseks hooajaks mängime natuke ülekannetega jne, auto saab endale korraliku rebuildi. Kui vahepeal puhusid tuuled erinevate uute tehnikate poole, siis võin õelda, et ilmselt järgmine hooaeg näeb seda autot veel rajal. Sest ilmselt on veel alati ruumi areneda ja väiksemaid apse veel likvideerida. Katsuks alguses selles E9ksas võtta mis võtta annab ja eks siis ülejärgmine hooaeg kuulda ole mis siit edasi tuleb...





Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!