2105VFTS, Ladacoupe, 2001
2105VFTS, Ladacoupe, 2001
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
Linnakatse lõpupoole kadus weberi alt üks väike kruvi ära ja tänu sellele olidki 2 viimast silindrit kadunud. Services olid lõpuks märtini mehaanikud ka meie auto ümber aga veast keegi aru ei saanud vahetasime kõik asjad ära elektri poole pealt aga mitte midagi. Sõitsime veel 4 katset järgmisest päevast ka kahe silindriga et äkki leiame pikas servises vea aga lõpuks otsustasime katkestada, sest niimoodi hakaksime juba jalgu jääma
Aga nagu ikka siis kui olime juba katkestand leidsime vea ka, aga siis enam peale ei lastud. Ülejäänu oli väga hea, legend klappis kõik jne. Mis teha tehnika sport on selline, katsume siis jälle aruküla noorterallil peal olla ja mulgil ka 
[Muudetud: 22-8-2010 Ladacoupe]
[Muudetud: 22-8-2010 Ladacoupe]


[Muudetud: 22-8-2010 Ladacoupe]
[Muudetud: 22-8-2010 Ladacoupe]

Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
190 pealt 12 tiiru ning omal peapõrutus (sai tulekustutiga vastu kiivrit..). Piltidel asi ikka väga nutune jah, auto tõsiselt hävinud ning istmed puruks...Algselt postitas: VäikeMägilane
weberi enda küljest jah?
no see on ka huvitav juhtum...siis peab keermeliimiga panema kui ta lihtne plaadipolt oli.
No vähemalt on mootor terve ja elujõus? Siis läks aind kogemused kaotsi ja raha kah.
Kas on teada, mis selle Ratassepal juhtus, piltide järgi on asi väga karm...
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
Tervitust foorumirahvale üle pika aja. Esimene talveralli jäi siis kahjuks tehniliste probleemide tõttu sõitmata. Päev enne rallit otsustas õlisurve ära kaduda. Mootor tuli kivi juurest, sai ta siis peale pandud ja timmi aetud ja esimesel kilomeetril oli õlisurve kadund, niisiis võtsime mootori uuesti maha ja käisime kõik asjad uuesti üle. Viga oli siis õlipumbas. Selle oleks veel jõdnud enne rallit ka ära vahetada, aga kuna me ple seda autot 100% tööle niikuinii saand siis ei hakkand siit saaremaalt sinna kaugele võrru pooliku asjaga ronima. Tänasepäeva seisuga saime auto jälle häälde ja korralikult paika keeratud. Järgmisel rallil katsume peal olla ja head hoogu näidata. Loodame et tehnika kestab ja kõik sujub:)
[Muudetud: 17-1-2011 Ladacoupe]
[Muudetud: 17-1-2011 Ladacoupe]
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
Lisan siis viimastest talvistest sõitudest ka pilte klubilistele vaatamiseks ja nüüd on siis nii kaugel asi ,et auto sai üle käidud ja tööle pandud korralikult ja plaan on Tallinna Rallil peal olla. Peale pühap. olevat testi saab näha kas oleme Tallinnas peal...








Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!