Täna 17.00 Workshop TUUNIMINE(edukalt toimunud)
Täna 17.00 Workshop TUUNIMINE(edukalt toimunud)
-
aAaClub
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 189
- Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
- Asukoht: Tallinn Liiva
- Kontakt:
Täna 17.00 Workshop TUUNIMINE(edukalt toimunud)
Täna siis kella 17.00 alates väike kopika workshop "mootori järelaitamine" Mustamäel, Marja 4d
Kel igav või huvi siis astuge läbi äkki on midagi kõrvataha panna!
5115981 AaClub
[Muudetud: 20-12-2008 AaClub]
Kel igav või huvi siis astuge läbi äkki on midagi kõrvataha panna!
5115981 AaClub
[Muudetud: 20-12-2008 AaClub]
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
aAaClub
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 189
- Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
- Asukoht: Tallinn Liiva
- Kontakt:
Nii väike kokkuvõte siis:
Sai nimelt vahetatud nukkvõll ja paigaldatud sellega koos reguleeritav nukaratas.
Veel said alla pandud home made lamellid ja esimese rattalaagriga kerge tuuning laagri pesu ja uue määrde lisamisega kuna ei saanud täna kuskilt uut.
Nüüd tuleb lihtsalt läbida mõningad kilomeetrid ja testida erinevaid seadeid, et asjast max võtta.
Jõudsime tegelikult järeldusele, et mootor tahaks saada juba ammu kapitaal remonti. Surved on väga nadid ja ebaühtlased eks peale homset rapla etappi saab veekord üle mõõta ja siis selge mis edasi saab. Tõenäoliselt tuleb ikka rõngaste vahetus teha ja silindri seinadki üle vaadata ning liigse kulumise puhul uus sisu sisse. Või lihtsalt seinaäärest tutikas mootor mis küll 1,3 ne.!
Enne tänast sai veel kolmapäeval vahetatud õli ja ka lõpuks jahutusvedelik mootorisse pandud tavalise kraani H2O asemele. Õliks läks Lotose full racing 10w50 ühesõnaga nagu mesi ic
Etteteatamis aeg jäi nats lühikeseks jah aga mis teha eks järgmine kord läheb paremini.
Olku tegi ka väikese video lõigu aga selle kvaliteet suht sitt kuna mega pime oli juba. Kui ta aega leiab siis ehk viskab selle kuhugi üles.
Sai nimelt vahetatud nukkvõll ja paigaldatud sellega koos reguleeritav nukaratas.

Veel said alla pandud home made lamellid ja esimese rattalaagriga kerge tuuning laagri pesu ja uue määrde lisamisega kuna ei saanud täna kuskilt uut.
Nüüd tuleb lihtsalt läbida mõningad kilomeetrid ja testida erinevaid seadeid, et asjast max võtta.
Jõudsime tegelikult järeldusele, et mootor tahaks saada juba ammu kapitaal remonti. Surved on väga nadid ja ebaühtlased eks peale homset rapla etappi saab veekord üle mõõta ja siis selge mis edasi saab. Tõenäoliselt tuleb ikka rõngaste vahetus teha ja silindri seinadki üle vaadata ning liigse kulumise puhul uus sisu sisse. Või lihtsalt seinaäärest tutikas mootor mis küll 1,3 ne.!
Enne tänast sai veel kolmapäeval vahetatud õli ja ka lõpuks jahutusvedelik mootorisse pandud tavalise kraani H2O asemele. Õliks läks Lotose full racing 10w50 ühesõnaga nagu mesi ic

Etteteatamis aeg jäi nats lühikeseks jah aga mis teha eks järgmine kord läheb paremini.

Olku tegi ka väikese video lõigu aga selle kvaliteet suht sitt kuna mega pime oli juba. Kui ta aega leiab siis ehk viskab selle kuhugi üles.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ai krt rebib edasi nagu loooom nüüd - käib madalalt ja käib pöördes ja igatpidi käib - isegi esiklaas sai õliga kokku testisõidu käigus 
ühe ülikvaliteetse video tegime ka:
http://www.youtube.com/watch?v=0a4KUWNb_nc

ühe ülikvaliteetse video tegime ka:
http://www.youtube.com/watch?v=0a4KUWNb_nc
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aAaClub
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 189
- Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
- Asukoht: Tallinn Liiva
- Kontakt:
Esmane mulje on see et Type R liigub paremini irw.
Eks peale homset ole näha kuda rajal liigub ja mis aja suudab välja sõita.
Käiguvahetused on oluliselt pikemad kuna masin läheb rohkem pöörde neljas käik sai alles saja pealt sisse aga siis oli nagu jõuetu. Homme maantel sõites saab katsetada paremini kui linnas irw.
Paar bmw meest hirmutasin ikka ära täna krt.
[Muudetud: 20-12-2008 AaClub]
Eks peale homset ole näha kuda rajal liigub ja mis aja suudab välja sõita.
Käiguvahetused on oluliselt pikemad kuna masin läheb rohkem pöörde neljas käik sai alles saja pealt sisse aga siis oli nagu jõuetu. Homme maantel sõites saab katsetada paremini kui linnas irw.
Paar bmw meest hirmutasin ikka ära täna krt.

[Muudetud: 20-12-2008 AaClub]