Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
sain eile signa peale ja täna kahele uksele keskluku ka. vaja on uut tagumise parempoolse ukse klaasi. Genekas tahab uut tabletti vist saada, täna hommikul kadus laadimine.
autole võib anda tiitli "Võrumaa juhtmepundar ?iguli 2010
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Juhtmed rüü sisse või isoleerpaelaga punuda või kaablinibukatega punti tõmmata. Praegune olukord ei ole üldse hea.
Teed tagaluugi ka puldist avatavaks?
suvel topin kõik juhtmekõridesse, praegu ei pannud neid sinna sellepärast, et arvatavasti tuleb juhtmeid veel juurde. Tagaluuk jääb ist käsitiavatavaks, sest sinna ei kannata originaalile midagi eriti aretada. Kui on ideid, kuidas teha elektriliseks, siis ootan huviga
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
nii, genekas lõpetas töölepingu. Sai proovitud dioodsilla, pingerelee, harjade ja kondensaatori vahetust. Ei midagi. Ise kahtlustan, et mähised läbi. Täna käisin Võru Kuusakoskis, kus seisab üks komplektne 05 ja lammutasin sellelt geneka maha, oma andsin asemele - loomulikult dioodsilla, tableti ja kondekata. Nädalavahetusel proovin asja laadima saada. Ja uut ukse lukustit on ka vaja juhiuksele, sest too liiga lõtkuline ja kesklukumootor ei jõua toimetada selle kallal.
Midagi positiivset ka: auto sai omale uue klaasipesu paagi ja pumba
keegi võiks kiiresti öelda, mis lõpuga on juhiukse lukusti kood
[Muudetud: 9-6-2010 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Sai siis kapoti all veits juhtmeid koondatud ja woofer koos võimuga sisse pandud. Täna korrastasin veel veits salongi ja väänasin parempoolse istme kere külge kõvasti kinni. Üleeile tegi genekas tünga kui üks moment kadus laadimine, aga erguti juhtme klemm oli liiga lai. See ka nüüd korras. Kaitsmeplokki on ka vist uut tarvis. Teine gene laeb ilusti korralikult ikka. Tühikäigul lähituled, makk, võim ja laadimine 14,1V, kaugtuledega 13,4V-pole paha. Muidugi tühikäiku peaks veits allapoole tooma õ
Juhiukse lukusti ka vahetatud.
[Muudetud: 20-6-2010 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
täna läks kardaan vahetusse, kuna oli garaa?is teine olemas. Vahetuse plaani olen juba ammu pidanud, kuid tänane kardaaniristi purunemine viis tegudeni. Summutit tihedaks ei saa, tee või tina. Lähiajal proovin teisi summutiklambreid, kuna praegused otsustasid, et nemad rohkem iluasjad ja vastupidavust neil polnud.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Sumpsi sain ka tihedaks ilusasti. Ja pidureid proovides selgus, et vasak tagumine ratas ei pidurda. Võtsin laiali ja terve trummel oli täis mingit määrde taolist ollust. Kust see sinna sai, ei tea. Veel avastasin, et üks tagumine klots täiesti nulli peal. Pooltelje simmeri juurest oli justkui kuiv ja pidurivedelikku ka ei leki. Nüüd vaja uued klotsid osta ja lähiajal ka plaan käia sillastendis ja siis TÜV
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
ise kahtlustan sama kompotti aga pidurisilindder on pmst uus. Kui on läbi, esitan kaebuse Fenoxisse Mul oli klots ebaühtlaselt kulunud - alumise osa pealt metall väljas, üleval 3mm kattematerjali. Vahetan klotsid järgmisel nädalal, sest pärast põhjalikku puhastust hakkas pidur mingil määral toimima.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Algselt postitas: ladasaeabz
Isa mainis, et kui klots väga kulunud surub mansetid välja;) vms.
Isa rääkis sul õiget juttu, seda ta teeb küll. Tuleb arvestada ka sellega kui kulunud on trummel või ketas. Kolb tuleb liialt välja, tolmukaitse tuleb maha, sodi läheb vahele ja nii kolb kinni jääbki. Väga kulunud klotside ja trumlite/ketaste puhul võimalik, et surub ka manseti välja; sel juhul ei või klotsi lõpuni lasta. Tuleb aegsasti klotsi vahetada.
klotsi oli töösilindri juures veel alles umbes 3mm, altpoolt metalli peal. Silinder tundus, et on korras ja õli ta ei lekkinud. Ka oli ta suht sama väljas, kui teise poole tõukaja.
Andke kirjavead andeks kuna vasaku käega trükitud ja prille ka ees pole.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
trummel on enamasti ülemõõduline, kulumismaad on lada piduritrummlis õige napilt. alati võimalus keevitusega üht teist pikendada et kompenseerida kulumist.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kui trummel oleks kulunud ja mansette välja pressiks, siis vaevalt pidurid enam blokeerumisvõimelised oleksid. Samas ei tahaks uskuda ka, et trumlite kulumise vahe nii suur on. Vaatan, milliseks jääb asend pärast klotside vahetust.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
keegi võiks kuskilt targast raamatust välja vaadata piduritrummli sisemise maksimaalmõõdu,
kas käsipiduriga saab ka rehvid kenasti võrdselt blokki asfaldil?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
pean siinkohal tegema paranduse, et klitsijääk on siiski 1,5-2 mm. Parempoolne ratas tõmbas laudpõranda peal ilusti blokki kässariga ja kui auto põranda pealt alla liikus (garaa?i ees loll aste, mille peal jääb auto nagu korraliku kallaku peale, umbes 15-20%) oli sile jutt taga niiet ratas läbi ei veerend. Asfaldi peal minuarust jõuab ka kinni tõmmata, igatahes kallaku peal peab kässar ühe rattaga autot kinni küll. Arvan, et klotside vahetusest siiski piisab.
[Muudetud: 5-7-2010 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad