mootor ei tööta

mootor ei tööta

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

mootor ei tööta

Postitus Postitas Peep7 »

pärast kuu ajalist seismist otsustasin auto jälle käima panna.auto jäi seisma selle pärast et süüde oli vale ja ei olnud ka aega tegelda sellega. nüüd siis mötlesin et panen auto käima panin bensu sisse ja süüte ka enam vähem öigeks et mootori soojaks saaks et siis pärast hääle järgi öigeks panna süüde. käiiasime tömbasime aga mitte paukugi ei teind vötsin küünlad maha vaatasin säde oli olemas pentsu sai ka kätte aga käima ei läind milles vöib viga olla
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Kui mitte töötava mootoriga süüdet sättisid siis järelikult on süüde ikka väga vale kui mootor ei luba ka mitte.
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Keera vändaga mootorit ringi vaikselt ning proovi mootor sellisesse asendisse saada et jagaja peal olev rootori ots täpselt nr 1 peale jääb , ning pane jagaja kaan peale ja proovi, kui ikka midagi ei tee siis tee mootorile 180 kraadi ring ja proovi rootori ots täpselt nr 4 peale saada ja siis licalt peab minema kui säde ometi on,, aga oled säde vaadanud? sinine? kollakas? vb kondekas läbi läind, ja kontrolli küünlajuhtmeid.!
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

säde on sinakas, aga sealt alt peab ka 2-ses märgis olema ja siis peab olema rootori ots nr 1 peale suunatud. küünlad ja küünla juhtmed said kuu aega tagasi ostetud ja siis töötas küll aga halvasti juba siis oli süüde vale süüde on sellel kogu aeg vale olnud siis kui ta nn öige oli siis oli nii et külmalt läks kenasti käima mootor töötas ka enam vähem ok aga soojalt tahtis toorest ja 30-40 sek käiiamist kondekat pole uurind aga omme lähen nö shoppama ja ostan uued jupid ise arvasin et viga vöib olla rootoris ja jagajakaanes et mikropraod sees :puzzled missugused need jagaja sees olevad klemmid/otsad/ühendust andvad kohad olema peavad ? et asi öige oleks

[Muudetud: 16-11-2008 peep007]
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

pakuti välja et karburaatori küljest vöib vaakum voolik lahti olla ,kus see täpsemalt asub ,kas siukest ültse on olemas:puzzled ?
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Vaakumvoolik karburaatorisse asub selle koha peal

[Muudetud: 18-11-2008 Indy]Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas nukkvõll oli 0 või 180 kui esimesse silindrisse süüte panid?
ehk on jagaja ikkagi 180 kraadi valesti
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

selle vaakum vooliku sain nüüd teada kus asub jne nüüd tekkis kahtlus et äkki vaakum pump ei tööta :puzzled Nii täna sai uued jupid pandud : jagaja kaan, kondekas, rootor, ja ka öhufilter. öhufilter selle pärast et oli teine juba pikka aega vahetamatta aga need süüte süsteemi jubinad sai selle möttega ära vahetatud et äkki on neis viga ja jällegi sai süüde märkide kokku langemis täpsusega paika pandud. käiiasin ja käiiasin kuni käis üsna köva kömaks käiiasin edasi aga rohkem ei teinud midagi ise kohe mötlesin et see peaks olema vale süüte tunnus märk sai väheke jälle süüdet nokitud aga ei midagi. küünlad olid tahmased ja küünalde keermed olid märjad aga see koht kus säde käib need olid kuivad aga tahmased :( assa seda nukkvölli polegi vaatand alt panin teise märki ja kohe süüdet kruttima ;)

[Muudetud: 18-11-2008 peep007]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tuletan sulle meelde, et nukkvõll teeb ühe pöörde iga väntvõlli 2 pöördega
seega kui sa alt märki keerad peab süüde olema kas 4 silindris (nukk 0kraadi) või 1 silindris (nukk 180 kraadi)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

süüdet pane nii õigeks, rihmaratta süütesälk nukaga kohakuti siis lased jagaja kinnitusmutri lahti natuke ja keerad jagajat(vist oli) päriäeva kuni tekib säde süütepoolist tuleva kõrgepinge juhtme ja massi vahel(võid ka ise litaka saada, ole ettevaatlik). Kontaktivahe peab olema 0,4 mm avatud asendis. kui küünlad maha keerad ja pöidlaga sulged esimese silindri küünlaava, siis tunned, väntvõlli keerates millal on survetakt, sellises asendis ÜSS peab siis rootor olema suunatud esimesse silindrisse mineva küünlajuhtme poole. Kui küünlad märjad, siis ka lootusetu käima teda saada, keera mõne teise pealt maha või osta uued või põleta kuivaks. Paugu tegi ta kuna põlemata kütus sattus väljalaskesse ja seal siis pahvatas kui mõnest pütist mingi säde ikkagi tekkis. teoorias pidi sul süüde siis hiline olema. kui oleks leegi karbussist välja löönud, oleks süüde liig varajane
-
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

pakuti välja et küünlad vöivad tuksis olla, kas vövad ? ise ei tahaks seda uskuda sest alles kuu aega vanad küünlad ja vb 10km ainult söitnud :puzzled
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

aga proovi mõndade teiste küünlatega, on ju ette tulnud ka et uued küünlad on nii halvad et koheselt otsustavad mitte töötada
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

nii sai neid küünlaid vahetatud nii et vähe pole vahetsain isegi süütepooli ära siis ühe paugu tegi ja muud ei midagi. vötsin klapikambri kaane maha ja kontrollisin klappe ja selgus et 4 klapp ei avane öige aegselt kui pöörasid ringi ss oli näha et klapp liigub, kui panid nii et avanema peaks 7 ja 4 siis avanes ainult 7. vötsin nookuri ka välja aga see paistis korras olevat nii palju kui sinna alla piiluda andis siis tundus nukkvöll ka korras olevat selle koha pealt, vedru liikus ka kenasti rohkem ei osanud nagu midagi vaatada mis vöiks möjutada selle 4 klapi tegemisi lähimal ajal plaanis nukkvöll maha vötta ja asja uurida , kas keegi vöiks öelda mis see klappide tööjärjekord on ja kas väljalaske klapp on suurem vöi väiksem ? oli käepärast vötta üks 01 plokikaan ja seal oli näha et väljalaske klapp oli väiksem ja sisse lase suurem ja äkki keegi oskab öelda ka mis sellel 4-dal ikkagi viga vöib olla ?

[Muudetud: 23-11-2008 peep007]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Oot ajsid nukkvõlli ringi ja 4-jas klapp ei liikund??:yllatunud
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

loe ikka tähelepanelikumalt :lol ---- liikus küll aga ss kui tuli see koht kus pidid 4 ja 7 avanema avanes ainult 7 ja nukkvölli ringi pöörates oli näha et liikus ja mingi suvalise koha peal liikus 4 ka aga mitte seal kus ta pidi liikuma :sein seal vöisid neid mutreid kruvida terviseks aga vahet sisse ei tulnud kuigi oli näha et nookur ja vedru liikusid :puzzled ja mootoriks on 1300-ne rihmaga igaksjuhuks mainin ;)

[Muudetud: 23-11-2008 peep007]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas nuka võtsid maha?
suvalise kohapeal klapid liikuda ei saa, kuna nukid on nukvõlliga ju ühes tükis - oled sa ikka kindel, et nookur korralikult peal ja, et rihm õigesti peal ning märgid paigas? ülevalt keskel ja alt kõige pikema järgi - siis peab olema säde 4nda kandis...

[Muudetud: 23-11-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

nukka pole veel maha vötnud aga plaanis oli küll vötta tulevikus
nookurid kenasti paigas ja märgid lähvad kenasti kokku , süüde on mul ka suht koht vale aga selle suvalise kohapealt veel nii palju et 4 ja 7 peaks tulema pärast 180 kraadi pööramist aga ei tule, neljas liigub 0 asedis ja siis kui on 360 tehtud ehk üks ring täis nukal
Vasta