2101, maalo, 1974 (Müüdud)
2101, maalo, 1974 (Müüdud)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
Servus,
aeg jälle täiendada.
Tasa sõuad, kaugemale jõuad.. või noh, nii mulle vähemalt meeldib mõelda
Täna oli väga hea päev, palju olulist suutsin endale hankida väga väikse raha eest.
Väike nimekiri (paljugi on kindlasti juba meelest läind..)
* uued plastist esitiivad koos tihenditega, mis käivad logari ja tiiva vahele.
* uued plekist küljekarbid
* uus esilett
* 2 mootoriketti, pinguti, tald
* hunnik mootoripolte, tihendid kõik
* hunnik erinevaid simmereid
* kotiga tutikaid saalesid.
* pisikesi elektrijubinaid
* 2 aknapesuvedeliku tatsikut elektriga - tahan teha veidi ringi. olen tüdinud sellest pisikesest kotist, mida peab iga 10km tagant täitma.
* uus kardaanimuhv
* uued piduritorud kõik
* 4x 2106 ust. kõik väga korralikud - nagu uued.
* esiklaasi raamplekk
* ukseluku võti - töötab isegi
* hunnik polte ja kruvisid
* õlitopsikus universaalne kaliiber klappide reguleerimiseks
* terve liiter originaalset Movilit
* karburaatori liigendeid ja mingeid pudinaid...
* tutikaid piduriklotse mitu komplekti.
ja kindlasti on veel miskit...
aga igatahes tuli pisar silma, et on lootust üsna pea masin liikuma saada
Pakutakse ka 05 tagadifrit, aga ei ole kindel, kas see võiks sobida kopikale?
veel uue aasta alguses hakkab lahti võtmine ja nikerdamine, eks siis hakkab vaba aeg sinna minema - päevad ka õnneks pikemad
praeguse seisuga - tahan teha laimiroheliseks
, ning Kosei K3 Emery Gold velg.
Veermikku veidi timmin paremaks.
See oleks esialgu kõik..
Kui kellelgi on pakkuda uusi tulesid või mingit muud üleliigset nänni, võiks ikka siia teada anda.
eks mul võib ikka ühtteist vaja minna - ka nt. uued kangid roolisamba külge, vanad on katki ja murdunud.
Raudselt nüüd keegi ütleb,et miks ma originaali ei tee.. siis minu vastus on endiselt, et algusest peale ei olema originaalsust taotlenud - kuna tahan teha sellest igapäeva sõiduki, siis tulevad ka teatud elementaarsed mugavused.
Mul oleks saada ka kopikale originaal konditsioneeripump ja torustik, kuid selle kätte saamiseks tuleb natuke vaeva näha ja ei ole ilmselt seda väärt. Kui kedagi huvitab, siis tegemist on 1976a. eksport mudeliga 2102 Lunette, millel 1.2 liitrine mootor, istmesoojendused, konditsioneer, automaatsed päevatuled, elektriaknad 4x ning tagaklaasi soojendus.
kahjuks on see auto liiga läbi, et sõidukõlbulikuks taastada ja kahjuks on omanik ka ameeriklane, kes selle masina Kanadast siia tõi, vaatan, mis teha annab
Aga seniks - kuulmiseni
[Muudetud: 26-12-2008 maalo]
aeg jälle täiendada.
Tasa sõuad, kaugemale jõuad.. või noh, nii mulle vähemalt meeldib mõelda

Täna oli väga hea päev, palju olulist suutsin endale hankida väga väikse raha eest.

Väike nimekiri (paljugi on kindlasti juba meelest läind..)
* uued plastist esitiivad koos tihenditega, mis käivad logari ja tiiva vahele.
* uued plekist küljekarbid
* uus esilett
* 2 mootoriketti, pinguti, tald
* hunnik mootoripolte, tihendid kõik
* hunnik erinevaid simmereid
* kotiga tutikaid saalesid.
* pisikesi elektrijubinaid
* 2 aknapesuvedeliku tatsikut elektriga - tahan teha veidi ringi. olen tüdinud sellest pisikesest kotist, mida peab iga 10km tagant täitma.
* uus kardaanimuhv
* uued piduritorud kõik
* 4x 2106 ust. kõik väga korralikud - nagu uued.
* esiklaasi raamplekk
* ukseluku võti - töötab isegi

* hunnik polte ja kruvisid
* õlitopsikus universaalne kaliiber klappide reguleerimiseks
* terve liiter originaalset Movilit
* karburaatori liigendeid ja mingeid pudinaid...
* tutikaid piduriklotse mitu komplekti.
ja kindlasti on veel miskit...
aga igatahes tuli pisar silma, et on lootust üsna pea masin liikuma saada

Pakutakse ka 05 tagadifrit, aga ei ole kindel, kas see võiks sobida kopikale?
veel uue aasta alguses hakkab lahti võtmine ja nikerdamine, eks siis hakkab vaba aeg sinna minema - päevad ka õnneks pikemad

praeguse seisuga - tahan teha laimiroheliseks

Veermikku veidi timmin paremaks.
See oleks esialgu kõik..
Kui kellelgi on pakkuda uusi tulesid või mingit muud üleliigset nänni, võiks ikka siia teada anda.

Raudselt nüüd keegi ütleb,et miks ma originaali ei tee.. siis minu vastus on endiselt, et algusest peale ei olema originaalsust taotlenud - kuna tahan teha sellest igapäeva sõiduki, siis tulevad ka teatud elementaarsed mugavused.
Mul oleks saada ka kopikale originaal konditsioneeripump ja torustik, kuid selle kätte saamiseks tuleb natuke vaeva näha ja ei ole ilmselt seda väärt. Kui kedagi huvitab, siis tegemist on 1976a. eksport mudeliga 2102 Lunette, millel 1.2 liitrine mootor, istmesoojendused, konditsioneer, automaatsed päevatuled, elektriaknad 4x ning tagaklaasi soojendus.

kahjuks on see auto liiga läbi, et sõidukõlbulikuks taastada ja kahjuks on omanik ka ameeriklane, kes selle masina Kanadast siia tõi, vaatan, mis teha annab

Aga seniks - kuulmiseni

[Muudetud: 26-12-2008 maalo]
Lujaa laatua Lada 

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ei ole küll hea värvivalikumõtteid kõrvale juhtida, aga siiski:
http://www.ladaklubi.ee/cms/content/ima ... dfc4c1.jpg
http://www.ladaklubi.ee/cms/content/ima ... dfc4c1.jpg
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
Niih, uusaasta esimene postitus.
Nädalavahetus möödus tegusalt, või noh, nii ja naa..
Reedel tuli külla seltsimees Corrado, läksime siis mu Rosinantet kaema, et kas ikka on alles veel. Seltsimees siis istus korra rooli, pani käima ja vaatas, et ega see õige asi ei ole, võttis kruvika kätte, ja kohe karpa kallale.
Kui ma õigesti aru sain, siis süüde oli paigast ning karpa oli üldse säästure?iimi peale keeratud - lahja segu, tühikäik veidi kõrgem. Keerasime vastupidiseks ja tõmme läks paremaks, ning gaasi põhja lajatades ei sure enam välja.
Prooviringid tõestasid, et asi liigub hästi, ma ei tunne oma autot äragi.
Lisaks siis selgus, et kässar ikkagi töötab!! ja mida rohkem kasutasime, seda paremaks läks.
Jippii! 
Masin käivitub nüüd ka peale paaripäevast seismist poolest pöördest ning toorest klappi pole vaja väga sikutadagi, mootor nurrub nagu ämma täissöödetud kass... Olen rahul.
Auto läheb siis varsti lammutamise teed, et süüvida põhjalikult kere seisukorda.. Enamus kereplekke/plaste on olemas, vaja veel korralikke nipsasju nagu esituled, võre, võreembleem, jne jne... nimekiri pikeneb...
aga üht asja ma täheldasin - siin foorumis kurdeti, et kopeikale ei leia stangesid - mina ja corrado oleme tunnistajad, et reedel oli Tartus Ülo äris hunnikutes uusi stangesid - kopika oma oli 2200.- , troikale oli 2500.- .. jne jne..
niiet minge ja küsige 
väike pildike kah

Nädalavahetus möödus tegusalt, või noh, nii ja naa..
Reedel tuli külla seltsimees Corrado, läksime siis mu Rosinantet kaema, et kas ikka on alles veel. Seltsimees siis istus korra rooli, pani käima ja vaatas, et ega see õige asi ei ole, võttis kruvika kätte, ja kohe karpa kallale.

Kui ma õigesti aru sain, siis süüde oli paigast ning karpa oli üldse säästure?iimi peale keeratud - lahja segu, tühikäik veidi kõrgem. Keerasime vastupidiseks ja tõmme läks paremaks, ning gaasi põhja lajatades ei sure enam välja.

Prooviringid tõestasid, et asi liigub hästi, ma ei tunne oma autot äragi.
Lisaks siis selgus, et kässar ikkagi töötab!! ja mida rohkem kasutasime, seda paremaks läks.


Masin käivitub nüüd ka peale paaripäevast seismist poolest pöördest ning toorest klappi pole vaja väga sikutadagi, mootor nurrub nagu ämma täissöödetud kass... Olen rahul.
Auto läheb siis varsti lammutamise teed, et süüvida põhjalikult kere seisukorda.. Enamus kereplekke/plaste on olemas, vaja veel korralikke nipsasju nagu esituled, võre, võreembleem, jne jne... nimekiri pikeneb...
aga üht asja ma täheldasin - siin foorumis kurdeti, et kopeikale ei leia stangesid - mina ja corrado oleme tunnistajad, et reedel oli Tartus Ülo äris hunnikutes uusi stangesid - kopika oma oli 2200.- , troikale oli 2500.- .. jne jne..


väike pildike kah


Lujaa laatua Lada 

Selle käsipiduriga ongi nii, et kui ta täiesti kinni roostetanud ei ole veel siis saab ta pika nühkimise peale enamvähem tööle. Mitte et ta päris õige asi saab aga vähemalt töötab. Parima tulemuse annab ikka trossi ja klotside vahetamine ning õige timm.
Aga masin on mõnus...nagu sigull ikka. Jääpeal oli tore:spinTeinekordki
Aga masin on mõnus...nagu sigull ikka. Jääpeal oli tore:spinTeinekordki

-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
tüüpiline Eesti klient (mina juba tean), et koguaeg on kallis, aga ärge siis nutke, et "pole saadaval" ja "pole müügil" 
aga nagu erxx'i allkirjast võib lugeda, siis Lada ON armastus
käigupealt ostsin uued küünlad, natuke uuendusi piduritele
ja vedelike anumad uued.. 
kes oleks nii hea, ja selgitaks, kuidas asendada see originaalis aknapesukotike elektrilise aknapesupaagiga.
Pigem just see elektri pool huvitab.. kinnitamine pole probleem ja nupu valisin ka originaalilähedase surunupplüliti
sobib sinna auku ideaalselt 

aga nagu erxx'i allkirjast võib lugeda, siis Lada ON armastus

käigupealt ostsin uued küünlad, natuke uuendusi piduritele


kes oleks nii hea, ja selgitaks, kuidas asendada see originaalis aknapesukotike elektrilise aknapesupaagiga.
Pigem just see elektri pool huvitab.. kinnitamine pole probleem ja nupu valisin ka originaalilähedase surunupplüliti


Lujaa laatua Lada 

-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
nonii... öeldakse, et sealt kust tuul, sealt poolt ka mõtted..

võib öelda, et koostöös corradoga, on lõpuks see ideaalne leitud
respekk.. 
ei mingit pornorohelist
tuleb ilus punane hoopiski. 

siiski, igaks juhuks ka panen siia küsimuse, et kas keegi Tartus on huvitatud natuke raha teenimisest ja õrritaks mu suksut natuke keevitusega?

võib öelda, et koostöös corradoga, on lõpuks see ideaalne leitud


ei mingit pornorohelist



siiski, igaks juhuks ka panen siia küsimuse, et kas keegi Tartus on huvitatud natuke raha teenimisest ja õrritaks mu suksut natuke keevitusega?

Lujaa laatua Lada 

-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
niih.. mõni hetk tagasi käisin maalriga autot üle kaemas ja kiitis minu värvivaliku heaks, et tegelikult saab ka tavalisest Corrida punasest teha korraliku tooni, kui see katta veel pärast kerge teraga. Kuna siks on niivõrd kandiline ja siledad pinnad, siis pärlmutril ei näe ta mõtet, kuna valgus ei hakka mängima. Pigem siis juba tavaline värv muuta veidi seksimaks. 
Et kui rahaline seis lubab, siis juba järgmise kuu alguses võiks selle tüki ära teha

Et kui rahaline seis lubab, siis juba järgmise kuu alguses võiks selle tüki ära teha

Lujaa laatua Lada 
