vaata ka et ei oleks mingit saasta(kaltsu jupid, süüte küünlad) seal kojamehe mootori juures kuhu on hea asju panna:) need kipuvad ka vahetevahel kojamehi kinni kiiluma
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Algselt postitas: atzkarik
vaata ka et ei oleks mingit saasta(kaltsu jupid, süüte küünlad) seal kojamehe mootori juures kuhu on hea asju panna:) need kipuvad ka vahetevahel kojamehi kinni kiiluma
enne sõitma minekut just korjasin sealt küünlad ja lehtvõtmed ära . aga midagi seal all küll ei ole, mis teda takistaks. Et mootor lahti saada tuleb terve mehhanism maha võtta ??? üks mootori kruvi ju alumise külje peal.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
terve süsteem tuleb jah maha võtta et mootorit kätte saada... aga seiskumise põhjus võib olla nn tühi töötakt st kui vool kaob täielikult süsteemist ära poole maa peal jäävad seisma ega pruugi enam edasi ega tagasi minna... endal seda mitu korda juhtunud... proovida võid andes otse akult särtsu el mootorisse kui võtad selle väikese kaanekese maha...ps vaata et massi kokku ei pane ja soovitan ka pistikust lahti ühendada.... kui aitas on hästi aga kui ei siis võta süsteem maha ja aja mootor õige koha peale ja peakski korras olema... segane ja pikk jutt aga loodan et oli abiks... ps anna siis teada kui korda oled saanud...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
nõks oli aga peaks tulema küllaltki lihtsalt... kui muidu ei saa siis suru millegiga läbi augu... ega jh seal ruumiga on koonertatud... algul on raske pärast lihtsam... nuputa ja rakenda jõudu... siiani on mind enamvähem aidanud...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
korra jukerdas veel üks õhtu aga siis surus üks tuttav natuke kaitsmeklemme koomale ja asi töötab, kuid kui kojamehed tööle panna, siis teevad kõigepealt jõnksu alla ja aeels siis oma tööpostile. Kuidas saada see rütm neil õigeks?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad