Nahkrihmast saaled,kanalisatsioonitorust rõngad jne.
Nahkrihmast saaled,kanalisatsioonitorust rõngad jne.
Olen ka pooleks väntvõlliga sõitnud üsna pika maa. Läksin siis Fiat Stelle/127 ga Raplast Pärnusse Samarat kaema/ostma, kui siis poolel teel lõi hirmsa kolina sisse. Jäin seisma, ehmatasin ära, et mis toimub..?! Kohalt minnes raputas hirmsalt siduripedaali. Õlirõhk oli normis. Diagnoosisin, et sidurikorv vms. lahti tulnud. Mis siis ikka sõitsin edasi killadi kolladi ja nii Pärnu ringiga koju tagasi. Pärast käigukasti maha kiskudes selgus, et väntvõll kuskilt pooleks.., kuna üheltpoolt vänta loksutades telje suunas - teiselt poolt vänt ei liikunud. Pooleks oli läinud vända kaela keskelt diagonaalselt. Ja nii selle auto elu lõppes...kuna siis sai samaraga hakatud putitama.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Ja peldiku torudest kolvi rõngad on tõsi. Nii 90 ndate algul olin õnnelik diisel auto omanik. Kuna aga moto oli üli hõre ja raha polnud üldse, siis aitas hädast spetsialist, kes treis igavese peotäie rõngaid(olid väga sarnased orig.) sellest nn. peldiku malm torust. Nii umbes iga 4-5 tuhande km. järel tuli neid vahetada. Õli taset tuli kontrollida 150km. järel. Aga küte oli tasuta ja õli puudust polnud.
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Mina kasutasin sidurivedeliku asemel mootoriõli, töösilindri mansett laskis pidurivedeliku läbi aga õliga sai ikka koju sõita.Algselt postitas: olaaf
samas olen ise siduri vedeliku asemel diiselkütust kasutanud, kuna muud polnud saada, ja koju oli vaja sõita.
seda kulus peaaegu liiter..
Sapika gaasitrossi olen kah okastraadiga parandanud, no lihtsalt polnud seal Lätimaal, Ruhja kandis muud tee äärest võtta (oli vaja gaaspedaali juurde trossile uus aas teha)
Ja rehve olen tasakaalustanud tosooliga, ca 150-200 ml tosooli rehvi, õhukummi sisse.
[Muudetud: 21-11-2007 Indy]
-
bbuhenvald
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 18 Veebr 2007 16:23
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2108
mulle ka puit meeldib,kord panime 325 rullarile 8x8 prussid ammortide ja vedrude asemele kuna püstakud olid pees,siis need väsisid ära,panime kanditud alumiiniumtorud,siis on pidurivedeliku asemel piima kasutatud kuna püidurivedelikku pold lihtsalt,katkise kummiga linnast 10 kilti koju sõidetud nii et kummiäär ainult velje äärel alles oli,mootoreid koormarihmaga kinnitatud kui mootorikronsa ära murdus,ja täna selgus et sõbra buickil on mootriplokilt killu välja löönud,ja see on tagasi keevitatud ning mootor töötas 

et vaz 0-100 kiirendust mõõta,tuleb võtta kalender kaasa ja välja proovima minna.
-
hhunter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
- Asukoht: Jüri-Pildiküla
- Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512
mingi paar aastat tagasi oli selline juhus ford transitiga et ikka sõidu ajal kuulda et mingi kolin sees,ei saa aru mis viga,kord siis sai kapoti all näpitud asju ja avastuseks oli võnda loksutamine niisama vabalt käega,kui võtsin karteri alt ära avastasin et vänt diagonaalis pooleks,kannatas sõita küll päris mitu tuhat,ja kus juures piitsa sai ta kõvasti