LisaHP-d õhust
LisaHP-d õhust
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Pisike filtri modiff...
Alguses tuleb teha nii:

et saada nii::D

sait ise kah:D
http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_ny ... ro_en.html

et saada nii::D

sait ise kah:D
http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_ny ... ro_en.html
-
fFlammablE
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 45
- Liitunud: 27 Mär 2007 00:07
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Autod: Auto puudub
põhimõtteliselt kas 01 puhul on setingud samad kui 05? ma olen samuti ysna võhik karpaasjanduses. aga palju ta sead õhku ikka juurde saab, see ei tohiks eriti kolossaalne tõus olla, niiet kas samade setingutega kui kinnise kopsikuga ei tööta mootor korralikult? pealegi 01 ei tarbi seda õhku ju ka eriti, suht pisike mootor ikkagi. tegelt äärge lööge, kui väga mööda panen, asjast saan ikka sotti siis, kui endal kah kopsiku lahti lõikan.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Sai suvel sõidetud lahtise kopsikuga.
Ikka hoopis teine olemine oli küll. Ega muidu aru ei saanud aga kui sügisel kinnise tagasi panid, siis said aru, millest sind talveks ilma on jäetud.
Mina ei vahetanud mingeid düüse kuskil nii nagu vist enamus ladaklubi meestest, kes samuti open boxiga ringi ajasid.
Midagi hullu küll ei täheldanud, et mootori juures oleks juhtunud. Vana kohvi nagu ta on ega suurt hullemaks ikka minna ei anna.
Samas kui oleks väga otsinud, optimaalset, siis oleks suuremate düüsidega kindlasti rohkem võimsust kätte saanud. Eriti sügise poole kui ilmad jahedamaks läksid, oli tunda, et segu on lahjavõitu.
Ikka hoopis teine olemine oli küll. Ega muidu aru ei saanud aga kui sügisel kinnise tagasi panid, siis said aru, millest sind talveks ilma on jäetud.

Mina ei vahetanud mingeid düüse kuskil nii nagu vist enamus ladaklubi meestest, kes samuti open boxiga ringi ajasid.
Midagi hullu küll ei täheldanud, et mootori juures oleks juhtunud. Vana kohvi nagu ta on ega suurt hullemaks ikka minna ei anna.

Samas kui oleks väga otsinud, optimaalset, siis oleks suuremate düüsidega kindlasti rohkem võimsust kätte saanud. Eriti sügise poole kui ilmad jahedamaks läksid, oli tunda, et segu on lahjavõitu.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kipun arvama seda et vaba hingamise korral pole vaja düüse vahetada, sest mootor tarbib siis täpselt niipalju õhku kui vaja on ja düüside suurus originaalis on vastav mootori vajadusele. Suts segane jutt aga hoh..Kui õhku kompressoriga rohkem peale suruda, kui mootoril vaja , siis oleks tarvilik suurem kogus kütust. OK see teooria aga kuda praktikas on ei oska veel öelda, kuid kavas proovida.Siis annan teada.
Nii pikk ja vana teema aga uurisin ka targemate meeste käest asja:
Oli kaval plaan oma Samaral ka korpuse äär relaga maha lasta aga ei pidavat mingit efekti andma, öeldi, et kui üldse ära midagi visata, siis sealt maalt, kust üks osa läheb sooja õhku võtma ja teine osa suundub edasi, ehk siis jätta alles see väike plekist toruots seal filtri korpuse küljes - pole vaja midagi lõigata ja selle augu kaudu kui uus filter sees pidi Lada piisavalt õhku saama: kõik peab ju ikka kooskõlas olema, kui tavalisele karpale rohkem õhku anda tuleb ka küttesegu õigeks regullida: ühesõnaga selle minu pika ja keerulise jutu lõpuks: filtri korpuse ääre mahasaagimisel ei ole vanemate rallimeeste sõnu absoluutselt mingit kasutegurit peale hääle muutuse. Vot nii
Oli kaval plaan oma Samaral ka korpuse äär relaga maha lasta aga ei pidavat mingit efekti andma, öeldi, et kui üldse ära midagi visata, siis sealt maalt, kust üks osa läheb sooja õhku võtma ja teine osa suundub edasi, ehk siis jätta alles see väike plekist toruots seal filtri korpuse küljes - pole vaja midagi lõigata ja selle augu kaudu kui uus filter sees pidi Lada piisavalt õhku saama: kõik peab ju ikka kooskõlas olema, kui tavalisele karpale rohkem õhku anda tuleb ka küttesegu õigeks regullida: ühesõnaga selle minu pika ja keerulise jutu lõpuks: filtri korpuse ääre mahasaagimisel ei ole vanemate rallimeeste sõnu absoluutselt mingit kasutegurit peale hääle muutuse. Vot nii

-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Nõustun eelrääkjaga.Esialgne postitaja serbin
vaidlen vastu RC racingule ma tegin enda 06-el ja efekt oli(mitte ainult hääles):P
RC, mulle räägiti täpselt sama juttu, et vahet pole jne...
Nüüd ilusate ilmade tulekuga läks endale ka peale, sõidad nagu uue autoga, kiirendab 4-ndaga ka normaalselt.
Mina sain selle karbi tasuta, mille ära lõikusin, vaata romulast, proovi endal ja ma vean kihla, et sa vana enne talve tulekut tagasi ei taha.