pole ennem siukest asja näind aga äkki keegi teab mis asi see on ja kuhu tuleks see ühendada ja mis ta teeb vöi mida muudab halvemaks/paremaks ühesönaga kogu info asja kohta ---- asi siis ise punase kasti sees
peneumoklapp nimeks ja tolku pole tast sitast suurt midagi parem viska kaugele minema jookse järgi ja viska veel kaugemale.Keegi ohmoon pani kah targa aruga isa kopikale sellise asja isa muidugi viskas sita vahelt välja.Heitgaaside vähendussüsteem blä blä blä..............keda kotib?????????:yllatunud
Muideks Ziguli raamatus lk 44 täiesti välja toodud skeemi näol kuidas see ühendatud olema peaks vms.
Tühikäigu sundsulgemissüsteem. Hoiab kütet kokku ja töötab küll. 05-l ja 072-l mõlemal need peal. Kui karburaatoril too membraan terve (selles ökonomaiseri kopsikus, kuhu voolik minema peab, reguleerkruvi on ka küljes), siis kasuta julgelt. Muud vead on katkised voolikud ja ebatihe pneumoklapp ise. Elektriosa korrasolekut kontrollid kõrva järgi, tühikäigul kergelt gaasitades kuuled plõksumist.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kui karburaatoril too membraan terve (selles ökonomaiseri kopsikus, kuhu voolik minema peab, reguleerkruvi on ka küljes)--- kui ma nüüd öigesti aru saan ss selle ökonomaiseri küljes on see kruvi ? ja kus see too membraan on ?
Poes olen näinud müüdavat ökonomaiseri nime all... Karpa küljes, tühikäigukruvi on seal. Kinnitub kahe kruviga karpa külge ja vaakumvooliku stuts peaks ka seal olema. Membraan on selle sees. Eeldatavasti on selle kinnituskruvide all ka karpa mikrolüliti jalg.
Kui karpal pole mikrolülitit, stutsi kuhu vaakumvoolik ühendada (neid peaks siis olema 2 tk, üks on jagaja vaakumile ja teine pneumoklapile, tavalisel karpal on ainult see esimene) ei peagi sa oma pead vaevama, sest pneumosüsteemiga karpa on maha võetud ja asendatud tavalise süsteemiga.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
nii pildi pealt on näha et oranz juhe läheb alla poole aga kui see juhe küljes on ss auto töötab kenasti aga laseb 10 -da kaitseme läbi ja tahhokas ega midagi muud peale spido ei tööta ja ss laseb kaitsme läbi kui lükkad SEEST toor/öhu klappi lükkamis asja kinni ss lähevad armatuuris voolud ää ja kaitse läheb läbi aga kui jääb umbes 1cm puudu et SEEST kinni oleks ss ei juhtu midagi , kui aga vötad oranzi juhtme ära ss vöid toor/õhu klappi nii palju liigutada kui tahad armatuuris töötab köik mis see seal ültse on nii palju kui mina arvan vöiks see olla automaatne pöörete reguleerija aga milles vöib viga olla ? ja kui seda juhet pole ss auto ei tööta ka korralikult -- nii see oli alumise juhtme kohta
teine juhe läheb kuskile ülesse poole ei tea mis ta seal tegema peaks vöi milleks ta on pildil on näha punase ringi sees kuhu see juhe läheb ja mootor on ss veel doonor auto peal
Su doonoril on hoopiski Solex karpa, mulle tundub vähemalt. Sel hopis teised süsteemid ja mingi pneumoklapiga pole seal arvatavasti midagi teha. Eks Samaariteadlased selgitavad edasi:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
ja see sama karpa ja see sama mootor läks teisele autole juba
aga ei taha öieti töötada juba eespool oli sellest juttu aga milles siis ikkagi viga on vöi kust tasuks seda viga otsida