turbomootorile karpa
turbomootorile karpa
turbomootorile karpa
Leidsin netist sellise lehekülje kus oli sama karpa nagu mul praegu peal on.Sellele oli oli mingi adapter peale pandud:
http://www.alamomotorsports.com/weber/s ... izers.html
Äkki keegi targem oskab öelda ,milleks see on,ma mõtlesinkohe ,et hea turbotorusid külge ühendada:spin
Midagi sellega pidi head teha saama igaljuhul(ei sa täpselt aru)
Sellise adapteriga ei suruks otse ujukikambrisse survet(ringiga ikka)
---------
Eile sain veel saabi karpa(175 CD)
http://www.sucarburetors.com/images/175Carb.jpg
Seda karpat kasutatakse ainult mitmuses?
http://www.74tr6.com/tricarbrebuild.htm
Suht hea karpa tundub olevat.
Mulle tõi selle tuttav ,kes oli saand selle mingi 2,0 saabi pealt.See oli olnud tal nival peal ,ta tahtis kütet kokku hoida.
Jube kahtlase ehitusega karpa on, meenutab suurt rollikarpat:P, ma mõtlesin prooviks enda kopikale peale lükata ja proovida vb hakkab turboga tööle:P
Äkki keegi on katsetand sellist karpat?:puzzled
[Muudetud: 22-9-2008 hautz]
http://www.alamomotorsports.com/weber/s ... izers.html
Äkki keegi targem oskab öelda ,milleks see on,ma mõtlesinkohe ,et hea turbotorusid külge ühendada:spin
Midagi sellega pidi head teha saama igaljuhul(ei sa täpselt aru)
Sellise adapteriga ei suruks otse ujukikambrisse survet(ringiga ikka)
---------
Eile sain veel saabi karpa(175 CD)
http://www.sucarburetors.com/images/175Carb.jpg
Seda karpat kasutatakse ainult mitmuses?
http://www.74tr6.com/tricarbrebuild.htm
Suht hea karpa tundub olevat.
Mulle tõi selle tuttav ,kes oli saand selle mingi 2,0 saabi pealt.See oli olnud tal nival peal ,ta tahtis kütet kokku hoida.
Jube kahtlase ehitusega karpa on, meenutab suurt rollikarpat:P, ma mõtlesin prooviks enda kopikale peale lükata ja proovida vb hakkab turboga tööle:P
Äkki keegi on katsetand sellist karpat?:puzzled
[Muudetud: 22-9-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
see jupp on on adaper et saaks võrdse hõrenduse mõlemasse lõõri..sünkrooni või nii...kui on trompetidega karpa siis pole seda adapterit tarvis läheb otse tompetisse see jubin mis selle tüübi käes on seal pildil...aga mudu kui on bez trompetid siis vaja seda adapterit et oleks täpne mõõta ja hea häälestada
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Nagu ma aru saan siis, see rohkem peenhäälestuse teema ning mitme karburaatori või siis mitmelõõrilise karpa häälestamiseks
Et peaks siis samasuuruste "barrelite" õhuvoolu ühtsustama, et kõik silindrid saaks võrdses suhtes küttesegu.
Karburaatormootori ülelaadimiseks on üks märksõna sulle - "Blow-through carb"
Et peaks siis samasuuruste "barrelite" õhuvoolu ühtsustama, et kõik silindrid saaks võrdses suhtes küttesegu.
Karburaatormootori ülelaadimiseks on üks märksõna sulle - "Blow-through carb"
Saabi karpal mul membraanil mõrad sees.
Renault-i karpat sebima ei hakka,jään ikka vene ja saksa(või itaalia) tehnika peale.(renault ise ka kahtlane auto,usun ,et karpa veel kahtlasem)
Pritse oleks kergem ,aga kes selle juhtmestiku pärast ära seletaks:sein
Pealegi plaan teise margi mootor kopikale panna.
Kaks võimalust :Kas tuleb turbo ,või mitte(oleneb mootorivalikust)
[Muudetud: 22-9-2008 hautz]
Renault-i karpat sebima ei hakka,jään ikka vene ja saksa(või itaalia) tehnika peale.(renault ise ka kahtlane auto,usun ,et karpa veel kahtlasem)
Pritse oleks kergem ,aga kes selle juhtmestiku pärast ära seletaks:sein
Pealegi plaan teise margi mootor kopikale panna.
Kaks võimalust :Kas tuleb turbo ,või mitte(oleneb mootorivalikust)
[Muudetud: 22-9-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Mis selles pritse juhtmestikus siis rasket on ?
On pihustite signaalid, on süütepoolide "triggerid" ehk siis vända ja/või nuka andur(jagaja nukkvõlli otsas on ka üks variand - HONDA), õhuhulga lugeja (MAF, MAP jne), pumba signaal, gaasiasendi andur, temperatuuri andur ja tõenäoliselt ka lambda ja põhimõtteliselt kõik mis vaja...
Olenevalt ajust muidugi, siis vaja ka õlirõhu signaali (mõnel mootoril enne kütusepumpa sisse ei lülitata, kui õlirõhu tekkimise signaal pole ajusse jõudnud)
On pihustite signaalid, on süütepoolide "triggerid" ehk siis vända ja/või nuka andur(jagaja nukkvõlli otsas on ka üks variand - HONDA), õhuhulga lugeja (MAF, MAP jne), pumba signaal, gaasiasendi andur, temperatuuri andur ja tõenäoliselt ka lambda ja põhimõtteliselt kõik mis vaja...
Olenevalt ajust muidugi, siis vaja ka õlirõhu signaali (mõnel mootoril enne kütusepumpa sisse ei lülitata, kui õlirõhu tekkimise signaal pole ajusse jõudnud)
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
megasquirt vist kõige soodukam süsteem...mingi teise margi ajuga jamama hakata ei ole vast investeering...või siis vems ( www.vems.ee )odav see lõbu igatahes pole
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
miks ise hakata ratast leiutama, uuri: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... light=lada
Ja üleültse tutvu konkreetse lehega, seal olemas kõik teave mida tarvis nii karpa mootori kui ültse lada turbotamiseks!
Ja üleültse tutvu konkreetse lehega, seal olemas kõik teave mida tarvis nii karpa mootori kui ültse lada turbotamiseks!
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Ehitatud ka ladasi oma karpaga ja toimivad nad.
Aga karpa ja turbo ei ole see kõige parem asi, kuna segu pole võimalik paika saada, kuna turbo ajab õhu nii soojaks, et kätt ei kannata vooliku ees hoida, külma ilmaga ja jaheda motoga tahab mootor saada koledalt rohkem kütet ja suvel kuuma ilmaga jällegi vähem kütet ja tarvis ka süüte nurka muuta hilisemaks!
Idee poolest poleks karpal tarvis muud midagi ümber teha, kui panna sinna kus ennem oli vaakum, nuud ülerõhk taha ja kindlasti tuleb panna teine bena pump ja bensiinisurveregulaator, mis tõstab bensiini rõhku vastavalt ülerõhule, siis idee järgi poleks tarvis ka düüse vahetada. Kuid niipalju kui mina olen karpaga jamanud siis olengi just düüsidega nikerdanud.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ight=karpa
http://www.dune-buggy.com/turbo/carbureted.htm
http://www.turbo-mini.com/59247/33248.html
Natuke veel lugemist, millest peaks olema abi!
Aga karpa ja turbo ei ole see kõige parem asi, kuna segu pole võimalik paika saada, kuna turbo ajab õhu nii soojaks, et kätt ei kannata vooliku ees hoida, külma ilmaga ja jaheda motoga tahab mootor saada koledalt rohkem kütet ja suvel kuuma ilmaga jällegi vähem kütet ja tarvis ka süüte nurka muuta hilisemaks!
Idee poolest poleks karpal tarvis muud midagi ümber teha, kui panna sinna kus ennem oli vaakum, nuud ülerõhk taha ja kindlasti tuleb panna teine bena pump ja bensiinisurveregulaator, mis tõstab bensiini rõhku vastavalt ülerõhule, siis idee järgi poleks tarvis ka düüse vahetada. Kuid niipalju kui mina olen karpaga jamanud siis olengi just düüsidega nikerdanud.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ight=karpa
http://www.dune-buggy.com/turbo/carbureted.htm
http://www.turbo-mini.com/59247/33248.html
Natuke veel lugemist, millest peaks olema abi!