Plaan siis selline:
Pildilt nähtava kollektori otsa läheb T25 puhur, mille sai kasutatud peast ostetud, kuid ainult 2000km sõitnud ( detailil isegi veel tsekk alles, garantiid vist lõppes juba)
Turbole tellitud ka Keiseist juba kuumakindel "müts"

, mis natukenegi peaks sooja endas hoidma. Loodame, et sisselasketemp-ile suurt mõju see avaldama ei hakka.
Sisselaskekolde keevitab lõplikult kokku herr Teppan. Alumine osa sisselaskel Niva 4p pritse oma, ülemise osa pealt on asi veel lahtine, et kuidas tehakse.
Kollektori osta läheb Ford Sierra segusiiber ( kõige õhem saadaolev segusiiber)
Pihustid on audi S3 omad, 358cc/3Bar
Kogu kremplit hakkab juhtima MegaSquirt'n'Spark V3.0
Kindlasti vaja ka veel WideBand lambda koos kontrolleriga soetada.
Väntvõlli osta läheb Niva 60-2 trigger wheel
Turbost kuni lõpuni tahaks väljalaske 2.5" torust teha, Keerukaks läheb aga mootoriruumist toru põhja alla viimisega, kuna praegusel proovimisel selgus, et toru jääb stareti juures sinna roolisüsteemile ette. Püüame ka selle asja kuidagi ära lahendada.
Mootori sisu jätaks esialgu samaks, et proovida palju originaal mootorist kätte saab. Vahetusse läheb 100% kindlusega õlipump. Selle asemel läheb see VFTS-i tootlikum pump( ei tea, kas nimetasin asja õige nimega)
Olemas ka cooler, mis istub täpselt esivõre ja radika taha.
Keiseist soetatud ka Autogauge boosti, õlirõhu ja õlitempi kellad, Turbo XS replica BOV, mingi odavamapoolne kütuserõhu regulaator ning nipet näpet veel.
90% turbotamiseks vajalikest detailidest on olemas, seega on ainult kokku ladumise vaev.
Tulevikus kindlasti tahaks proovida Samara kolbe, või kui leian mõne sobia tugevama muu automargi kolvi, siis need kindlasti sisse.
Mõtetes mõlkus ka mõne Fiati mootori aretamine ( Argenta näiteks). Neid aga eriti saada ei ole, samuti nende käigukaste, mis suurte jõudude juures purunema kipuvad.
Ellneva pärast otsustasimegi Lada mootori võtta ja seda natukene lähemalt tundma õppida.
Kevadeks tahaks kindlasti sõitma saada.
Mootoriruum saab kindlasti parema väljanägemise.
Sirgete torudega kolle sellepärast, et võimalikult hästi spooliks:).
Kollektori räämas välimusest ei tasu ennast häirida lasta, kuna tarve väljalaske katan kollektoriteibiga. Seetõttu ei pidanud vajalikuks ka keevitusõmblusi lihvida, ega kollet siluda
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
