21073, Jaanus, 1995
21073, Jaanus, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Pole neid suundi hetkel, mingi aeg lubati tuua. Jääb siis Tallinna võimalus.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Natukene vahepeal toimunust.
Kapoti alt sai välja lõigatud aku koht.
Mootor poolenisti juba laiali ning ka summuti jooks alt ära võetud.
Õige pea panen aku pagasiruumi, ning kapoti alla jõuab ainult laadimise jaoks "punn" ning toitekaabli jagur.
Küsimus suurele ringile:
Kas akuraame on ka mingeid universaalseid saada, mida autosse sobitada, või tuleb see ikkagi ise vastavalt autole valmis keevitada/saagida?
Praegune mõte endal on keevitada, kuid tore oleks, kui saaks natukene kergemalt.
Kapoti alt sai välja lõigatud aku koht.
Mootor poolenisti juba laiali ning ka summuti jooks alt ära võetud.
Õige pea panen aku pagasiruumi, ning kapoti alla jõuab ainult laadimise jaoks "punn" ning toitekaabli jagur.
Küsimus suurele ringile:
Kas akuraame on ka mingeid universaalseid saada, mida autosse sobitada, või tuleb see ikkagi ise vastavalt autole valmis keevitada/saagida?
Praegune mõte endal on keevitada, kuid tore oleks, kui saaks natukene kergemalt.
Vana akuraami ei saa kasutada? Tugijalad alt lõigata ja tagasilla kohale keevitada pagassis. Ega ma ei tea, kuidas rallimehed teevad, ma ise teeks vist nii:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Ei saa kahjuks vana akuraami kasutada, kuna rellakas läks käes lappama, ning lõikasin selle raami kümneks tükiks vist:lol
Tegelt ta oli piisavalt räbal kah, ning kaubanduslik välimus tal puudus.
Pean isegi siis ilmselt jälle lammari tiirule minema, ning selle akuraami sealt sebima. Kui ei leia, ning muud miskit üle ei jää, siis lasen keevitada.
Tegelt ta oli piisavalt räbal kah, ning kaubanduslik välimus tal puudus.
Pean isegi siis ilmselt jälle lammari tiirule minema, ning selle akuraami sealt sebima. Kui ei leia, ning muud miskit üle ei jää, siis lasen keevitada.
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Kuna esisillas otsustasin enamuse detaile uute vastu vahetada ( õõtsad, rooliotsad, puksid, ?arniirid), siis ei saa ka üle ega ümber uutest amortidest.
Plaan on vedrudelt ikkagi tiir või kaks maha võtta. Tekkis küsimus, et kuidas.
Kas lõigata maha vedrult ülevalt või alt poolt?
Kuna pragu vedru mõlemad otad ilusasti horisontaalis, siis lõikamisel tekib ju sinna kerge diagonaal. Kas see diagonaalis osa jätta alla poole( vastu õõtsa) või ülesse poole ( vastu patja). Kui lõige teha ülevalt poolt, kas siis see kergelt diagonaalis vedrukeerd selle padja sisse ennast suruma ei hakka?
Kui vedru lühemaks võetud, kas siis peaks ka mõnda lühema käiguga amorti vaatama?
Missugust? Kust seda soodsamalt soetada oleks võimalik?
Plaan on vedrudelt ikkagi tiir või kaks maha võtta. Tekkis küsimus, et kuidas.
Kas lõigata maha vedrult ülevalt või alt poolt?
Kuna pragu vedru mõlemad otad ilusasti horisontaalis, siis lõikamisel tekib ju sinna kerge diagonaal. Kas see diagonaalis osa jätta alla poole( vastu õõtsa) või ülesse poole ( vastu patja). Kui lõige teha ülevalt poolt, kas siis see kergelt diagonaalis vedrukeerd selle padja sisse ennast suruma ei hakka?
Kui vedru lühemaks võetud, kas siis peaks ka mõnda lühema käiguga amorti vaatama?
Missugust? Kust seda soodsamalt soetada oleks võimalik?
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne