
2105/051,Viin,1981/84
2105/051,Viin,1981/84
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 861
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105, Riva Junior, BA3 21011
- Kontakt:
Eile sai jälle ketileevendit vahetatud. Kui see ka nüüd otsad nii kiirelt annab siis on ideed otsas, mis viga. Septebris kahtlustasin pingutit, nüüd arvan, et tegu oli praak leevendiga. Leevendi peaks ju ühtlaselt ketile toetuma?
Kihk sõita oli nii suur, et suundadesse läksid kollased pirnid- pole veel hõbedasi osta jõudnud. Põhitule pirnid võtsin ka eelmistest tuledest ja läksid õrna sinise varjundiga- vaja need ka valged osta. Tuleb leida sirge pind ja tuled ka ära reguleerida.
Ääred koos põhituledega.


Lada hooaeg ametlikult avatud;)
Kihk sõita oli nii suur, et suundadesse läksid kollased pirnid- pole veel hõbedasi osta jõudnud. Põhitule pirnid võtsin ka eelmistest tuledest ja läksid õrna sinise varjundiga- vaja need ka valged osta. Tuleb leida sirge pind ja tuled ka ära reguleerida.
Ääred koos põhituledega.


Lada hooaeg ametlikult avatud;)
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 861
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105, Riva Junior, BA3 21011
- Kontakt:
Eile vahetasin autol karburaatori ja auto hakkas asisealt edasi liikuma. Peale läks Punase rihmaga 1.3l mootori karpa koos 1.3 tüüsidega( kui neil on mingit vahet)
Natuke ka tuuningust..
Juba mõnda aega on olnud mõte teha uued näidikud. Tehnoloogia arenenud ja inimesed muutunud
. Idee algatuseks hakkasin otsima sobivaid seiereid. Tahtsin sarnaseid nagu on 90-date alguse Opelitel. Lõpuks sain kursavennalt sellised:

Peugeot´i omad. Tahtsin ainult seiereid aga võtsin terve ploki. Sellest arenes idee edasi. Kõige rohkem hakkas meeldima see osa.

05-e "kellahoidjaid" mul 2 tk ja ühte lükkasin kohe sae sisse. Sai siis pärast kõvasti katsetatud ja nuputatud, kuidas see klaas sinna armatuuri õigesti paigutada. Otsustasin klaasriide kasuks (esimene katsetus:lol).


Esmalt tegin ainult poole kuid pärast mäkerdasin alumise osa ka kõrgemaks.

Kogu see jama kinnitub sinna originaal kinnitustega.

Täna möödus päev lihvides, lihvides ja ja veelkord lihvides. Tegin ka proovivärvimise kuid metsa läks kõik uuesti lihvida vaja.


Uued siledad kruvikatted.

Peale proovivärvimist

Umbes selline peaks see jääma.

Näidikud
Kuna uute sihverplaatide valgus allikad peavad paiknema keskel, et valgustaks ära seieri ja valgus leviks ühtlaselt üle kogu näidiku. Tegin algatuseks ainult tahhomeetri ~10mm pikemaks.

(seier kõrgemale)






Nüüd vaja veel taustad välja printida ja tulemus jääb ehk selline

Juhtmemajandus:
Kuna praegu kasutusel olev konsooli näidikute juhtmed on niisama näpuga kokku keeratud ja teibiga isoleeritud, tahtsin teha korralikumalt.
Tänud kursavennale juhtmete ja pistikute eest.

Joodetud, pistikutega ja varjestatud... märgutulede osa veel teha.
Märgutulede valgus on lihtne:

Originaalis jooksevad pirnide toited mööda skeemi kuid selle paigutamine Lada armatuuri oleks võimatu üritus niisiis tuli teha juhtmetele kinnitused pirnide juurde. Selleks kasutasin terelli otsa kinnitatud naela mis tegi oma tööd ideaalselt.



Ja ta töötab:

Praeguseks vist kõik. Kindlasti jäi midagi kirjutamata ka:rolleyes
Natuke ka tuuningust..
Juba mõnda aega on olnud mõte teha uued näidikud. Tehnoloogia arenenud ja inimesed muutunud

Peugeot´i omad. Tahtsin ainult seiereid aga võtsin terve ploki. Sellest arenes idee edasi. Kõige rohkem hakkas meeldima see osa.

05-e "kellahoidjaid" mul 2 tk ja ühte lükkasin kohe sae sisse. Sai siis pärast kõvasti katsetatud ja nuputatud, kuidas see klaas sinna armatuuri õigesti paigutada. Otsustasin klaasriide kasuks (esimene katsetus:lol).


Esmalt tegin ainult poole kuid pärast mäkerdasin alumise osa ka kõrgemaks.

Kogu see jama kinnitub sinna originaal kinnitustega.

Täna möödus päev lihvides, lihvides ja ja veelkord lihvides. Tegin ka proovivärvimise kuid metsa läks kõik uuesti lihvida vaja.


Uued siledad kruvikatted.

Peale proovivärvimist

Umbes selline peaks see jääma.


Näidikud
Kuna uute sihverplaatide valgus allikad peavad paiknema keskel, et valgustaks ära seieri ja valgus leviks ühtlaselt üle kogu näidiku. Tegin algatuseks ainult tahhomeetri ~10mm pikemaks.

(seier kõrgemale)






Nüüd vaja veel taustad välja printida ja tulemus jääb ehk selline

Juhtmemajandus:
Kuna praegu kasutusel olev konsooli näidikute juhtmed on niisama näpuga kokku keeratud ja teibiga isoleeritud, tahtsin teha korralikumalt.
Tänud kursavennale juhtmete ja pistikute eest.

Joodetud, pistikutega ja varjestatud... märgutulede osa veel teha.
Märgutulede valgus on lihtne:

Originaalis jooksevad pirnide toited mööda skeemi kuid selle paigutamine Lada armatuuri oleks võimatu üritus niisiis tuli teha juhtmetele kinnitused pirnide juurde. Selleks kasutasin terelli otsa kinnitatud naela mis tegi oma tööd ideaalselt.



Ja ta töötab:

Praeguseks vist kõik. Kindlasti jäi midagi kirjutamata ka:rolleyes
kella plokk 307 st? oleks võin terve ploki lada armatuuri sisse ehitada.selleks oleksid pidanud ainult ümmargusele plokile kandilise raami ümber tegema klaasriidega.sellel elektrooniline spidomeeter,ehk vaja oleks olnud otsida kiiruse andur ja piagaldada see käigukasti taha otsa ,mis loeb näitu kardaani otsanuudilt.Ülejäänud andurid oleksid saanud panna tööle org andutitega,mõõtes välja juhtmete tähendused.suunad ,tuled ,valgustused jne oleks saanud niisama ühendada.Padja näidikule tak vahele,või pirn trükiplaadist välja,et tuli ei põleks.samamoodi turvavöö ja muud tuled.tahhomeeter oleks tulnud ka väikeste takistite ja juhtmete otsimisega tööle panna.Tööd oleks olnud,aga mitte midagi keerukat.Nii oleks vast kõige ägedam jäänud.

PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Valgus ju ilus orants .maitse asi ka nagu ikka eksju:).no aju võib neid signaale muuta,aga kui aju tagant ära siis mõõdad ahela takistuse ära ja muudad ise vastavalt vajadusele .Usu mind ,pole keeruline.Aga sul juba tehtud siis tehtud.Omamoodi jälle.Oleks pidand ka omal kunagi midaig sellist ette võtma,aga ei viitsi enam midaig teha eriti:D.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 861
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105, Riva Junior, BA3 21011
- Kontakt:
Oleks mul see aju siis kusagilt võtta olnud, et proovida:D.
Nii, värv peal ja tulemus tubli 4. Mõned kohad riivavad silma. Kui väga häirima hakkab teen üle.



Veel on valmis pistik märgulampide jaoks. Jäänud ongi taustade hankimine:bouncing.
Kuna minu kätte sattus ka 95a 05 kellaplokk sai vaadatud, miks seal nii palju pirne on. See vaatepilt võttis korralikult muigele:lol.

Nii, värv peal ja tulemus tubli 4. Mõned kohad riivavad silma. Kui väga häirima hakkab teen üle.



Veel on valmis pistik märgulampide jaoks. Jäänud ongi taustade hankimine:bouncing.
Kuna minu kätte sattus ka 95a 05 kellaplokk sai vaadatud, miks seal nii palju pirne on. See vaatepilt võttis korralikult muigele:lol.

Pole midagi uut.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid164725
Ja pritsemootoril pole check engine tuluke ka erakordne nähtus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid164725
Ja pritsemootoril pole check engine tuluke ka erakordne nähtus.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 861
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105, Riva Junior, BA3 21011
- Kontakt:
Täitsa võimalik, et raskem seier hakkab mõjutama:D.
Aga uute taustadega originaal seiereid oleks vale panna.
Pole palju edasi teha saanud kuna kool ja taustade puudumine takistab arengut. Valmis on ühenduspistik märgulampidele kuid autost spidoplokki välja võttes tuli meelde, et uuele juhtmestikule olen jätnud tahhomeetri väljavõtte tegemata. Mis kehvasti, see uuesti:sein. Ühe seieri tegin 17mm lühemaks teine veel vaja teha. Tahhomeeter on tehniliselt valmis ainut taustad puudu.



Aga uute taustadega originaal seiereid oleks vale panna.
Pole palju edasi teha saanud kuna kool ja taustade puudumine takistab arengut. Valmis on ühenduspistik märgulampidele kuid autost spidoplokki välja võttes tuli meelde, et uuele juhtmestikule olen jätnud tahhomeetri väljavõtte tegemata. Mis kehvasti, see uuesti:sein. Ühe seieri tegin 17mm lühemaks teine veel vaja teha. Tahhomeeter on tehniliselt valmis ainut taustad puudu.


