21061, lada, 1981

21061, lada, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ega värv ei katagi esimese kihiga. Kui "apelsinikoore" pind jääb, siis värv paks, värvidüüs väike, või pole piisavalt survet. Värv peab olema nii vedel, nagu töösoe mootoriõli(ei tulnud paremat võrdlust pähe:P)

Saab isegi 6bar värvida, kuigi siis hakkab värv liialt tolmama.
Mis kompressor on? Väikse kompressoriga ei saagi siledat värvkatet suurtele pindadele.

Vaata palju õhusurvet siis on, kui värvid.


Üks tähtis asi on, et kondents välja saaks paagist, see tekitab värvi sisse tühimike. Proovisin suruõhu voolikule isegi bensiini filtrit vahele(nüüd hakatakse naerma :spin), kannatas üle 10 bar ära:P, rohkem ei julgenud lasta, kuigi oleks kannatanud.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: Kevin68
Ilus Karpatõ ka garaa?i ära peidetud. ;) Tundub et tegu Karpatõ Spordiga lausa?

[Muudetud: 2-6-2010 Kevin68]
Ei oska kommenteerida seda täpselt, osta.ee“s oli see müügis lihtsalt delta nime all.
Algselt postitas: Lithium
4-5 bari on küll palju. Proovi 2,5-3 bari.
Jah, järgmine kord olen targem ja proovin väiksema rõhuga...imelik lihtsalt et püssi paberites on kirjas et 4-5bari peab olema, muidu värvipoti peal on kirjas et 2,5-5bar on sobilik.
Algselt postitas: hautz
Ega värv ei katagi esimese kihiga. Kui "apelsinikoore" pind jääb, siis värv paks, värvidüüs väike, või pole piisavalt survet. Värv peab olema nii vedel, nagu töösoe mootoriõli(ei tulnud paremat võrdlust pähe:P)

Saab isegi 6bar värvida, kuigi siis hakkab värv liialt tolmama.
Mis kompressor on? Väikse kompressoriga ei saagi siledat värvkatet suurtele pindadele.

Vaata palju õhusurvet siis on, kui värvid.


Üks tähtis asi on, et kondents välja saaks paagist, see tekitab värvi sisse tühimike. Proovisin suruõhu voolikule isegi bensiini filtrit vahele(nüüd hakatakse naerma :spin), kannatas üle 10 bar ära:P, rohkem ei julgenud lasta, kuigi oleks kannatanud.
Ega ma ei öelnudki et ma ootasin seda et värv kataks esimese kihiga, sai ikka mitu kihti pandud. Värv oli minumeelest päris vedel juba, kuid eks pean katsetama erinevate segudega, düüs on 1.5mm.
Kompressor on mingi veneaegne, kahe silindriga, rõhu tekitamisega saab ta korralikult hakkama.
Kondentsiga peab ka midagi ette võtma jah, hetkel on ainult kraan paagi all mida aeg-ajalt lahti lasen kuid mõttes on ikka mingisugune vee-eraldaja ka vahele panna...kas see bensufilter midagi aitas ka?
Üks asi on veel rõhuregulaatoriga mis on sellise süsteemiga et otsast saad keerata niipalju kui vaja rõhku on aga probleem on selles et see ei hoia rõhku ühel tasemel, vaid laseb selle mingi teatud maani alla ja siis jälle üles tagasi.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: lada
Ega ma ei öelnudki et ma ootasin seda et värv kataks esimese kihiga, sai ikka mitu kihti pandud. Värv oli minumeelest päris vedel juba, kuid eks pean katsetama erinevate segudega, düüs on 1.5mm.
Kompressor on mingi veneaegne, kahe silindriga, rõhu tekitamisega saab ta korralikult hakkama.
Kondentsiga peab ka midagi ette võtma jah, hetkel on ainult kraan paagi all mida aeg-ajalt lahti lasen kuid mõttes on ikka mingisugune vee-eraldaja ka vahele panna...kas see bensufilter midagi aitas ka?
Üks asi on veel rõhuregulaatoriga mis on sellise süsteemiga et otsast saad keerata niipalju kui vaja rõhku on aga probleem on selles et see ei hoia rõhku ühel tasemel, vaid laseb selle mingi teatud maani alla ja siis jälle üles tagasi.
Bensufilter araldab ntx mustuse tükid ja idee järgi ka kondentsi eraldada. Õige filter on hea küll, kuid korralikumate hinnad 1k peaaegu.

Vene kahesilindriline peaks paraja tootlikusega olema.

Kui värv paraja vedelusega ja rõhk paras, siis ei oska aidata:P
Vabalt võib püstol ise ka jebida.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kallis neh. Õige toimiv kondensi eraldav filter maksab 900.- Kui aga kokkuhoiu tagajärgi hakata hiljem vaatama kasvõi ntx minu auto pealt, siis pole see kulutus kahetsust väärt.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

Ja veel ka et sul rõhk ühel tasemel seisaks on vaja reduktorit vahele.Mina kasutan veneaegset hapnikuballooni oma ja toimetab normaalselt.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: hautzBensufilter araldab ntx mustuse tükid ja idee järgi ka kondentsi eraldada. Õige filter on hea küll, kuid korralikumate hinnad 1k peaaegu.

Vene kahesilindriline peaks paraja tootlikusega olema.

Kui värv paraja vedelusega ja rõhk paras, siis ei oska aidata:P
Vabalt võib püstol ise ka jebida.
Seda küll et mingit mustust ta peaks ikka eraldama, vb panen siis selle vooliku vahele...kuhu seda kõige mõtekam panna oleks, kas püssi poole või paagi poole?
Arvan et asi oli rõhus nii et järgmine kord proovin madalama rõhuga ja annan teada tulemusest.
Algselt postitas: Arvos
Kallis neh. Õige toimiv kondensi eraldav filter maksab 900.- Kui aga kokkuhoiu tagajärgi hakata hiljem vaatama kasvõi ntx minu auto pealt, siis pole see kulutus kahetsust väärt.
Nojah, raha suhtes eriti hõisata ei ole ja peab kuidagi odavamalt hakkama saama...kuid sellepärast halba tulemust ka ei taha saada.
Algselt postitas: hunter112
Ja veel ka et sul rõhk ühel tasemel seisaks on vaja reduktorit vahele.Mina kasutan veneaegset hapnikuballooni oma ja toimetab normaalselt.
See on küll hea mõte, mul maal on ka neid veneaegseid balloone jms kraami...pean otsima kas leidub kuskil reduktorit, tänud soovituse eest;)
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Uuendan teemat jälle, mootor sai peale pandud juba eelmisel nädalavahetusel ja täna veel väheke tegutsetud. Paar pilti ka jutu kõrvale.
Pilt
Pilt

Need jupid mis haljaks lasin ning roostemuunduriga töötlesin ja peagi musta värvkatte saavad.
Pilt
Pilt
m
ment5
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 09 Juun 2010 12:11
Asukoht: Haapsalu
Autod: lada 21061,lada 21063 1988a.

Postitus Postitas ment5 »

Kui kaua sa umbes mootorit peale panid?

Edu kokku panemisel. :D
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

vaata parem ostast endale reduktor -kondentis eraldaja. Saad mõisitliku hinnaga, neid ikka liigub seal tihti.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: ment5
Kui kaua sa umbes mootorit peale panid?

Edu kokku panemisel. :D
Oleneb mida mõtled mootori peale panemisel. Maast üles tõstmisest kuni peale panekuni läks paar minutit...mootoriruumi komplekteerimine käib siiamaani:P
Edu tarvis!
Algselt postitas: zajetz
vaata parem ostast endale reduktor -kondentis eraldaja. Saad mõisitliku hinnaga, neid ikka liigub seal tihti.
Olen ka sinna vaadanud, kuid hetkel ei ole näinud seal veel. Vaatasin, et ebay“st saaks päris mõistliku hinnaga, kuid sealt ei oska arvatagi kui kaua need asjad siia kohale jõuavad, mõned räägivad, et võib isegi kuu aega minna.

Aga edusammudest ka siis juttu. Sai need jupid lõpuks ära krunditud ja värvitud.
Krunt
Pilt
Pilt
Pilt

Värvitud juppidest koos pilti ei ole sest sai neid juba hakatud autole külge laduma enne kui pildimasina kätte sain:)
Pilt
Pildil on ka see uks millelt sai värvieemaldajaga värv maha võetud. Seejuures töötas wenfex palju paremini kui üks lätlaste värvieemaldaja millest ka siin teemas eespool juttu oli, wenfex mullitas põhimõtteliselt vähem kui minutiga juba enamus värvi üles, kuid lätlaste kraam ei olnud nii efektiivne ja kraapimist oli kõvasti rohkem ning lõpuks jäi ikkagi mitmest kohast värv kinni.

Vahepeal sai vaeva nähtud starteri ja geneka otsimisel sest üks teatud tegelane oli need ära viinud rikkaks saamise eesmärgil vist, igatahes neist ilma ma jäingi...nõme igatpidi, eriti veel kuna korralikud asjad olid. Igatahes starteri ja geneka sebisin uued endale ja õnneks olid mõlemad asjad ka töökorras, ainult et starter hakkas nüüd viimati jamama sellega, et keeran võtmest ja mingi klõps käib starteri juures aga muud midagi ei toimu...nii peab mitu korda järjest võtit keerama, et lõpuks starteri järgi võtaks.
Peale asjade külge kruvimist läks siduri- ja piduri vedeliku valamiseks ja õhutamiseks ning nüüd sidurdab ja pidurdab korralikult. Alguses vahetasin juba 3 termostaati ära sest mootori temperatuur tõusis iga kord peaaegu keemiseni, kuid seejuures oli radikas täiesti külm...lõpuks tuli välja viga, milleks oli see et kuna ma olin väiksele ringile pimeda ette pannud sest hetkel salongi radikat ei ole siis jäi õhk vahele ja vea eemaldamiseks tuli lihtsalt pime eest ära võtta et õhk vahelt välja pääseks. Lõpuks sai siiski asjad korda ja sõita on väga imelik hetkel sest taguots on nii kerge ja ratas tahab koguaeg tühja käia.
Pilte ka pika jutu juurde
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Nüüd lähen siis kere kallale...eks siis kirjutan kui midagi jälle tehtud saab.
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Mis see wenfex maksab ja kust seda ostsid?
Mootoriruumi oleksid nüüd uued anumad sobilikud.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 2105 #7

Postitus Postitas Thor »

Uhke värk. Jõudu edaspidiseks.

Thor.
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: iisak
Mis see wenfex maksab ja kust seda ostsid?
Mootoriruumi oleksid nüüd uued anumad sobilikud.
Wenfexi leidsin juhuse tõttu maalt...mingi paar aastat oli kadunud asjade hulgas olnud vist ja hinda ei oska öelda hetkel. Kui ma õigesti mäletan siis ehituse abc“s nägin ka seda toodet millalgi aga pead ei anna, enamustes suuremates ehituspoodides peaks seda leiduma vist.
Anumad said kõik suure puhastuse nii et hetkel ei näe selleks suurt põhjust.
Algselt postitas: Thor
Uhke värk. Jõudu edaspidiseks.

Thor.
Ei tea kui uhke nüüd aga tänud:)
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Mõni aeg jälle mööda läinud ja räägiks natuke tegudest.
Hammasrihmale sai kate peale visatud:P
Pilt
Seejärel hakkasin uksi külge aretama...aega võttis ja asja sai (seejuures ka uste ääred kõveraks painutamise käigus, aga seda parandab pahtel:spin)
Kapoti ja pagasi luugi proovisin ka külge ära
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kaardilugeja poolsetel ustel pole liistuauke ja hetkel ei ole ka plaanis neid teha kuna igat pidi sai neid mõõdetud ja paika aetud aga tagumise tiiva pealt jooksev liist jookseb liiga kõrgelt ning otsustasin, et kinnitab lihtsalt kahepoolse teibi või mõne muu sellise asjaga sest ei taha seda riski võtta, et pärast liist viltu jookseb.
Ukselt värvi eemaldamine
Pilt
Vahepealne veljeproov:lol
Pilt
Igatahes peale luukide pahteldust lasin neile krundi peale
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Peale krundi lihvimist sai selgeks, et pahteldamist tuleb veel küllaga teha ning eks siis sellega peatselt tegelema hakkangi. Selle ilmaga mis päevast päeva üle 30 kraadi ulatub on ikka jube seda lihvimist teostada:regan...pahtel kuivab ka üpris kiiresti nende kraadide juures nii et iga kord ei jõua kõike pealegi kanda kui juba tükki hakkab tõmbama.
Värvi ostan ka varsti ära sest üks teatud asi jõudis Hongkongist kohale
Pilt
Sellele pean veel otsikud ostma, et saaks vooliku vahele panna.
Praeguseks kõik.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Kondentsi eemaldaja/rõhuregulaator on juba pikemat aega oma tööd tegemas ja siiani tundub hästi töötavat, kuid korra küll viskas vett välja kui tolmu autolt puhusin...muidu kui vähegi kauem kompressor töötab siis koguneb sinna anumasse vett päris hästi.
Pahteldamise vahepeal ka üks pilt, lõpuks läks kokku üle 2,5kg pahtlit millest poole arvatavasti maha lihvisin:)
Pilt

Siis kruntisin haljad ja pahteldatud kohad sest ei olnud enam midagi aru saada kus on sile pind ja kus mitte
Pilt
Pilt

Sellele udutasin musta peale ja tõmbasin klotsiga üle, et kõik madalad kohad üles leida ja pahteldamist jagus veelgi. Peale pahteldust lasin peale täitekrundi
Pilt
Pilt
Pilt

Seda lihvisin vesiliivapaberi ja rohke veega ning järgnes viimane krunt
Pilt
Pilt
Pilt

Seda sai ka vesiliivakaga nühitud ja siis teipisin kohad kinni kuhu ma kivikaitset ei taha ning lasin peale kivikaitsme
Pilt
Pilt

Enne kivikaitsme laskmist tegin hermetsiga kõik need tiiva ühenduskohad põlle ja aknaraamiga mis osutus üheks jubedamaks mökerdamiseks aga lõpuks sain siiski rahuldava tulemuse.
Varsti värvin ära ka:P
Pilt
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Sai eile kompressoriga tegeletud. Kuna paagile on pandud kraan külje peale ja mitte põhja alla siis sinna oli hea kogus vett tekkinud. Aru sain sellest nii, et kui kraani lahti keerasin siis hakkas vett sealt välja tilkuma. Loogiliselt võttes ainuke võimalus selleks oligi, et paagis oli vesi kraani tasemele tõusnud. Ei oskand üldse arvatagi, et seda vett nii palju tekib sest tavaliselt teen lihtsalt kraani lahti kui veel väike surve paagis on peale töötamist ja siis natukene pritsib vett õhuga kaasa. Samas tahtsin juba kohe alguses kui selle paagi tegemine käis, kraani paagi alla panna aga kuna üks geenius arvas, et seal külje peal juba auk olemas on siis on parem (kergem) see kraan ikkagi sinna panna...kuigi nagu näha siis sellest mingit kasu ei ole.
Niisiis võtsin paagi küljest voolikud lahti, tõstsin õue ja kallasin roostese vee välja, sealt tuli ikka palju seda.
Pilt
Nüüd peangi enne igasuguseid värvimisi paagi ära võtma ja veest tühjaks kallama, kuna hetkel ei ole enam keevitust ka minu valduses...kui oleks siis paneks kohe kraani põhja külge.

Läheksid ilmad lõpuks soojemaks siis värviksin auto ära, kuid aega selleks on ainult nädalavahetustel ja peab lootma, et ilmaga veab nüüd millalgi.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Vigu leidub ja kõiki mõlke ei ole suutnud ära kaotada, kuid ütleksin et enam-vähem jäi. Plaanis on korra veel värvida kui kõik luugid külge pandud aga selleni läheb aega veel. Seni vaadakem pilte:P
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

kuna üks geenius arvas, et seal külje peal juba auk olemas on siis on parem (kergem) see kraan ikkagi sinna panna...

"Geeniuste" ideede ja arvamuste kohaselt ei maksa kunagi toimetada. Mina kuulan alati kõik ettepanekud ja soovitused ära, seejärel analüüsin neid ja kui need tunduvad totrad ja enda arvates ja loogika põhiselt on teisiti targem, teen nii nagu ise paremaks pean. Kunagi kuulasin ka geeniuseid ja palju asju läks metsa. Pärast seda kui asusin enda tarkuse järgi toimetama ja enamus selliseid geeniuseid ise metsa saatsin, on kõik asjad korras olnud. Enamusjaolt vähemasti.
Aga on ikka lahmakas pildiseeria sellel lehel:) Tuttav tunne tekib kui enda 013 kere samamoodi paljaks tegin ja keevitamiseks läks. Jõudu!
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

päris sile paistab;)
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: Arvos
"Geeniuste" ideede ja arvamuste kohaselt ei maksa kunagi toimetada. Mina kuulan alati kõik ettepanekud ja soovitused ära, seejärel analüüsin neid ja kui need tunduvad totrad ja enda arvates ja loogika põhiselt on teisiti targem, teen nii nagu ise paremaks pean. Kunagi kuulasin ka geeniuseid ja palju asju läks metsa. Pärast seda kui asusin enda tarkuse järgi toimetama ja enamus selliseid geeniuseid ise metsa saatsin, on kõik asjad korras olnud. Enamusjaolt vähemasti.
Aga on ikka lahmakas pildiseeria sellel lehel:) Tuttav tunne tekib kui enda 013 kere samamoodi paljaks tegin ja keevitamiseks läks. Jõudu!
Sellest olen nüüdseks ise ka aru saanud, et targem on tegutseda selle järgi mida ise lõpuks paremaks pean.
Pilte on jah kuidagi palju siia lehele tulnud aga äkki tuleb millalgi järgmine leht ka:)
Algselt postitas: zizzalik
päris sile paistab;)
Piltidelt on jah täitsa sile kuid vigu ikka jagub tegelikult. Aga ise olen mingil määral rahul isegi esimese korra kohta...nagu öeldakse, et esimesed värvimised peavad ikka metsa minema:D
Vasta