
2101, iisak, 1981
2101, iisak, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Garaa?i nurgas vedelvat mootorit on mõtekas osta juhul, kui sa tead, mida selle mootoriga on tehtud, miks müüakse. Müüja peab olema usaldusväärne, mootorile remondi teinud inimene peab olema usaldusväärne jne. 2..3000 kr. on piisavalt palju, et niisama ära maksta.Algselt postitas: iisak
Eile tuldi ligi ja küsiti vaikselt : "Kuule siksi 1.5 L kap. remonditud mootorit ei taha osta ?" .
Kui müüjad on enam-vähem usaldusväärsed, siis teeks ikkagi veel nii, et kõigepealt maksaks mootori eest vana-metalli hinna ja alles peale 2..3000 km muretut läbimist maksaks kokkulepitud hinna.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Tuleb jah täpsemalt uurida veel, mis tehtud ja mis mitte. Ahvatlev ongi see mootor vaid väidetava kap. remondi tõttu. Olevat tehtud enda jaoks ja projektikale.
Hõiskame enne õhtut: homme saab lõpuks keevitusse viia kere.
Oi ma olen seda kaua oodanud. Eks näis, mis välja tuleb.
Hõiskame enne õhtut: homme saab lõpuks keevitusse viia kere.

Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Põhimõtteliselt kõik keevitatud, ainult parem tagumine rattakoobas vist jäänud. Varuosaplekkidega andis ikka maadelda, küll oli rant kitsas, siis jälle lai jne. Aga külge nad said. Tagumistel koobasetel vahetati veel sisemise koopaääre alumised otsad ära (selleks sobisid väga hästi esimeste tiivaotste ääred). Läks see lõbu maksma siis 800.- .
Isa toob lammutamiseks 2103 ja 2106- e, kered mädad ja katused fiskarsiga tõstmisest tõenäoliselt katki. Kui keegi midagi soovib, siis andku teada. Kui masinad kohal, tuleb vastavasse kohta ka teema.
Ootamas:
Isa toob lammutamiseks 2103 ja 2106- e, kered mädad ja katused fiskarsiga tõstmisest tõenäoliselt katki. Kui keegi midagi soovib, siis andku teada. Kui masinad kohal, tuleb vastavasse kohta ka teema.
Ootamas:

Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Täna ostsin natuke piduridetaile, mis enne vahetamata jäid. Lisaks ostsin ka veel uued 2102 tagavedrud, teadagi mille jaoks. Küsimus ongi, et mitu keerdu peaks maha võtma, et rehviääre tiivaäärega tasaseks saaks?
Sinisest 2106-st sain üllatavalt korraliku musta põhjavaiba. Kui audi istmed sisse panen, siis läheb seegi külge.
Kere on ikka suht selline nagu enne, esimene ots on halli krundi all. Plaan see aasta uksevahed jms valgeks ikka ära värvida. Seega kas keegi oskab öelda, mis see originaalvärvikood valgel on?
Väljast läheb järgmine aasta värvimisse ja saab laki kah selga.
Kui 2103 mootor kaubaks ei lähe, siis sellega ka väiksed plaanid juba olemas.
Sinisest 2106-st sain üllatavalt korraliku musta põhjavaiba. Kui audi istmed sisse panen, siis läheb seegi külge.
Kere on ikka suht selline nagu enne, esimene ots on halli krundi all. Plaan see aasta uksevahed jms valgeks ikka ära värvida. Seega kas keegi oskab öelda, mis see originaalvärvikood valgel on?
Väljast läheb järgmine aasta värvimisse ja saab laki kah selga.
Kui 2103 mootor kaubaks ei lähe, siis sellega ka väiksed plaanid juba olemas.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Mina sain kahe keeru ära lõikamisega rehvi ja koopaääre tasa tagant(175/70 rehviga)Algselt postitas: iisak
Täna ostsin natuke piduridetaile, mis enne vahetamata jäid. Lisaks ostsin ka veel uued 2102 tagavedrud, teadagi mille jaoks. Küsimus ongi, et mitu keerdu peaks maha võtma, et rehviääre tiivaäärega tasaseks saaks?
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Viimasel ajal olen ainult lihvinud ja pahteldanud. Siiber ees juba ja vaba aega ka ülivähe koguaeg. Kuid väiksed arengud on toimunud. Väljast võtab juba enam vähem kuju ja istmete värk ka peaaegu valmis.
Põhimõtteliselt võin ka istmete kompoti maha müüa, kui keegi huvi tunneb.
Jube sürr on neid keevituskohti siledaks ajada:
Põhimõtteliselt võin ka istmete kompoti maha müüa, kui keegi huvi tunneb.
Jube sürr on neid keevituskohti siledaks ajada:

Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Sisu mõte on kindlasti väga paljulubav.Asja teisele tasandile viimiseks peaks mõtlema vast ka erinevatele detailidele ja ümberehitustele ning kindlasti ka uuele kattematerjalile..nahk või siis blüüs materjal.kahetsen siiani ,et ei võtnud toorikuks analoogse karkassiga istmeid.Tihtipeale käib läbi mõte,et uued istmed uus nahatus.Edu:)Ootan ka oma auto keretöid:)
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!