2101, iisak, 1981
2101, iisak, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Tõstaks siis teema ette pole.
Talvel vaikselt erinevaid kereplekke ja muid pudinaid varutud. Ostes oli plaan kevadel täiesti nullist alustada, aga suruva majanduse tõttu jääb see plaan praegu katki. Seega see suvi proovin ladaga liikuda.
Selleks hakkan vaheajal varjusurmas olevaid pidureid elule kutsuma, seejärel vahetan summuti resonaatori ära ja tõrjun salongist roostet.
Täna saabusid esimeste ja tagumiste klotside paigalduskomplektid ja supportite rem. komplektid.
Jube head asjad, mossele neid näiteks ei tehta.
Ja kui kellelgi on üleliiast üks viisaks salongimatt ja müramatid, siis ärgu olgu häbelik, vaid pakkugu julgelt.
Talvel vaikselt erinevaid kereplekke ja muid pudinaid varutud. Ostes oli plaan kevadel täiesti nullist alustada, aga suruva majanduse tõttu jääb see plaan praegu katki. Seega see suvi proovin ladaga liikuda.
Selleks hakkan vaheajal varjusurmas olevaid pidureid elule kutsuma, seejärel vahetan summuti resonaatori ära ja tõrjun salongist roostet.

Täna saabusid esimeste ja tagumiste klotside paigalduskomplektid ja supportite rem. komplektid.

Ja kui kellelgi on üleliiast üks viisaks salongimatt ja müramatid, siis ärgu olgu häbelik, vaid pakkugu julgelt.

Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Täna sai siis pidureid elule kutsutud. 1:0 auto võit. Parema pidurisupporti kolvid sain ilusti liikuma, pidurivoolik vaid vaja vahetada, kui õige võtme saan. Vasakul supportil üks kolb nii kinni kui kinni. Ei aidanud 1 bar-ne suruõhk ega miskit
. Tagumisi ei hakanud puutumagi, sest parem töösilinder jookseb nagu mahlakask, seega tuleb mõlemale poole uued võtta. Nädala lõpus lähen uuele katsele.
Talvekorteris viimaseid minuteid.

Talvekorteris viimaseid minuteid.

Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Ma olen neid pidurisilindreid kõvasti lahti võtnud ja puhastanud ning jamanud nendega...tavaliselt saab nad lahti ning siis käin kolvid kergelt liivakaga üle ,kõik puhtaks ,uued kummirõngad peale ja pole veel ükski lekkima ega jamama hakanud...kuigi jah ,eks need kolvid ja silindrid tuleb kõik üle vaadata sest kui nad juba liiga kulunud või liiga roostes/kinni on ,siis ikka asja enam ei saa ning tuleb uued osta.
Auto muidu tipp-topp.edu
Auto muidu tipp-topp.edu
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Kahe päevaga 3 ratta pidurid üle käidud. Lootust on, et pidurdama ka hakkavad ükskord.
Kolvid sain liikuma kuumapuhuri ja ohtra suruõhuga. Ette panin ka uued õhutusniplid ja pidurivoolikud külge. Uut käsipiduritrossi ei hakanud külge toppima, kuna puudus kanal. Tagumist vasakut trumlit maha ei saanud. Need poldid murdusid oma lollusest sinna tehnoloogilistesse avadesse ära ja oligi kööga. Laupäeval üritan piduritesaaga lõpule viia ja mõne pildi teha.

Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Visible küsis üleeile, kas ma tema kahte ilukilpi tahan. Vastasin, et tahan. Täna oli pakk kohal ja kilbid oodatust paremas seisukorras
. Viskasin kilbid siis külge ja teigin jooksujalu mõne pildi ka. Paremal tuttuued kilbid, vasakul Visiblelt saadud.


Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Loll pea on ihu (rahakoti) nuhtlus. Täna siis tegi lada tutvust metallkonstruktsiooniga.
Ei käinud külapeal kihutamas, kui keegi seda arvab! Tagurdamisel kippus hoog suureks ja poolikud pidurid ei saanud masinat seisma.
Võib-olla venitan enam vähem paika, et luuk kinni läheks, aga tuleb vist vägisi omal käel plekksepa ametit õppima hakata. Ah ja, unustasin suures vihahoos vaadata, kas tagapõll käib keevituspunktide läbi puurides küljest ära?
Nagu aru saada, siis olen avatud soodsatele põlle ja luugi pakkumistele.
[Muudetud: 28-3-2009 iisak]
[Muudetud: 28-3-2009 iisak]


Nagu aru saada, siis olen avatud soodsatele põlle ja luugi pakkumistele.
[Muudetud: 28-3-2009 iisak]
[Muudetud: 28-3-2009 iisak]

Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Uus luuk ja tagapõll olemas, küll mõningate niiskuskahjustustega, aga siiski.
Ise kavatsen eeltöö teha, värvida ja vana küljes ära katkuda. Spetsialistil lasen ainult kinni punktida.
Kuna nüüd värvimisest ei pääse, panen uue parempoolse esimese ukse ka külge ja ehk vahetan küljekarbidki ära.
Sihuke küsimus kah, et kas ilma tagapõlleta kannatab 500-700m sõita, nii et midagi kõveraks ei ajaks vms? Kere ise muidu küllaltki kõva.

Kuna nüüd värvimisest ei pääse, panen uue parempoolse esimese ukse ka külge ja ehk vahetan küljekarbidki ära.
Sihuke küsimus kah, et kas ilma tagapõlleta kannatab 500-700m sõita, nii et midagi kõveraks ei ajaks vms? Kere ise muidu küllaltki kõva.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Ok tänud. Mul oli mõõduks 126,2cm , võta nüüd kinni kumb õigem on.
Pidurite saaga sai ~2 kuud ja kokku 1300 kr hiljem oma lõpu. Nimelt on nüüd sigulil pidurid!!:)
Tagapaneel ka lõplikult küljest ära, nüüd tuleb üks plekijubin kätte saada ja kuskilt rahapuu leida, siis saab tagaosa kokku.
Pidurite saaga sai ~2 kuud ja kokku 1300 kr hiljem oma lõpu. Nimelt on nüüd sigulil pidurid!!:)

Tagapaneel ka lõplikult küljest ära, nüüd tuleb üks plekijubin kätte saada ja kuskilt rahapuu leida, siis saab tagaosa kokku.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Asjad hakkasid liikuma vaikselt. Alguses mõtlesin selle tehasekrundi ainult matistada, aga igaks juhuks lasin ka traatkettaga mõne koha. Lausrooste hopstigi all, õrna punaka kihina. Seega lasin kõik puhtaks.
Esimest korda elus kruntisin ja see oli esimene kokkupuuude värvipüstoliga. Kui laastukatuste õlitamine välja jätta.
Kruntvärvi purgist jäi pilt tegemata, aga 0.8L lillakas purk on. Algul kasutasin vedeldajana white spiritit, aga see keeras 300ml krunti p**se!
Igatahes sellele krundile sobob vedeldajaks vaid atsetoon.
Viimasel pildil hetkeolukord. Pühapäeval peaks tagapaneeli külge saama.

Esimest korda elus kruntisin ja see oli esimene kokkupuuude värvipüstoliga. Kui laastukatuste õlitamine välja jätta.
Kruntvärvi purgist jäi pilt tegemata, aga 0.8L lillakas purk on. Algul kasutasin vedeldajana white spiritit, aga see keeras 300ml krunti p**se!

Viimasel pildil hetkeolukord. Pühapäeval peaks tagapaneeli külge saama.


Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.