Mootor tudiseb ja töötab nagu sapakal!
Mootor tudiseb ja töötab nagu sapakal!
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Mootor tudiseb ja töötab nagu sapakal!
Tere, minu lada 03-ega hakkas selline jama, et tundub nagu üks küünaldest oleks läbi, kui käima panna, siis mootor täiega väriseb ja tõrin on nagu sapakal, vahetasin kõik küünlad ja juhtmed ära, aga ikka see jama.Milles võiks probleem olla?:yllatunud
Jagaja kaant oled vaadanud? Proovi käimise pealt küünlajuhtmeid ükshaaval maha võtta, kui hääl veel halvemaks muutub, siis pane juhe tagasi peale. Ja tee nii kõigi silindritega, siis saad teada milline silinder ei tööta...kui on üldse selles viga(Aga kasuta näpitsaid või paksemaid kindaid, kui ei ole veendunud oma juhtmete korrasolekus:lol)
E.T.
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Ninnnng.. kui avastad et oletame 3 esimest pütti töötavad ja 4jas ei tööta.. nimelt et mootor häält ei muuda siis kontrolli kas seal säde on.. kas asi on et säde puudub .. ning siis vaheta kas juhe ära või kontrolli küünalt.. või vaata jagajasse seda otsa kust se kontakt on ja se vool küünlajuhtmesse neljandasse läheb... kui need korras ja säde on siis ikka ei tööta.. võta klapi kambri kaan maha ning kontrolli nookurit.. endal nookur maha hüpand ja jaman jaman tulemust pole ja no nagu sappakas .. cd makk ütles ka värinapeale üless!.. siis aga vaatasin küünalt no kurat säde on säde on .. siis vaatan panen tagasi küünla auku küünla ja ikka nagu sapakas..siis võtan maha vaatan no ei ole ju märg ... aga siis avastasin et õline on natuke.. ja õli suunab sädeme mujale ning säde pole õige ja ei saagi õiget plahvatust toimuda:)... siis aga hakkasin mõtlema et kuda ta õline saab olla ja siis võtsin kaane maha ja avastasingi et nookur maha hüpanud!... ning klapp oli alla vajund ja paigast ära ning õli tiksus vahelt läbi.. regullisin siis ära ja panin nookuri tagasi ning töötab nagu enne;)! edu!
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Lisan kah ühe asja veel mis sul voib olla ning mul endal on nii juhtund... proovi ka kompressiooni ! kui mootor töötab... mul oli põllukas 06 ... millel tõmbas alt vända ümbert 3manda püti kepsu kinnitus alt lahti... nimelt kaks polti mis seal läbi läävad ja mille kesta sees saaled on nende poltide vindid tõmbas maha ... ja alumine osa kukkus kopsti karteri põhja ning kolvi lõi ülesse.. ja oligi aint kolm pütti.. aga vända lõi tasakaalust välja ja oi rsk kus raputas.. aga noh mul oli mai tea mis toiduõlis seal sees .. ilmselt se kolmas pütt tõmbas lihtsalt kinni ja käiski naks aga no kes seda teab mis sul seal viga voib olla niiet proovi:D
Ka karpa võib põhjustada sarnast jama.
Nii uskumatu kui see pole siis algul teine ja kolmas pütt ei töötand,sai küünlaid ja juhtmeid ja kõike vahetatud.Siis sai jagaja vahetatud,no kohe tulid teine ja kolmas pütt taha aga tühikäigul töötab ikka kahe püti peal.Korra gaasi põhja vajutad ,siis hakkab jälle ilusti käima.Karpa vahetus(enne igatpidi puhastatud ja läbi puhutud ja lõpus kolmest karpast üks koos,aga seegi ei tötand) ja masin nurrus
See jagaja(uuemat tüüpi ,väärakas jagaja) mis jamas,sellel esimene ja neljas pütt töötasid ilusti aga teine ja kolmas mitte,sai rootorit vahetatud(ja takisti asemel traat tinutatud)kondekat vahetatud ja kontakte kontrollitud-puhastatud ,aga ei saanud arugi mis seal jamas.
-see üks minu uus kogemus:P
[Muudetud: 16-8-2008 hautz]
Nii uskumatu kui see pole siis algul teine ja kolmas pütt ei töötand,sai küünlaid ja juhtmeid ja kõike vahetatud.Siis sai jagaja vahetatud,no kohe tulid teine ja kolmas pütt taha aga tühikäigul töötab ikka kahe püti peal.Korra gaasi põhja vajutad ,siis hakkab jälle ilusti käima.Karpa vahetus(enne igatpidi puhastatud ja läbi puhutud ja lõpus kolmest karpast üks koos,aga seegi ei tötand) ja masin nurrus

See jagaja(uuemat tüüpi ,väärakas jagaja) mis jamas,sellel esimene ja neljas pütt töötasid ilusti aga teine ja kolmas mitte,sai rootorit vahetatud(ja takisti asemel traat tinutatud)kondekat vahetatud ja kontakte kontrollitud-puhastatud ,aga ei saanud arugi mis seal jamas.

-see üks minu uus kogemus:P
[Muudetud: 16-8-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Põllurallitatid peaks uue foorumi tegema,kus saaksid rahus toimetada,ning tarkusi jagada!:DAlgselt postitas: moosmoosik
kõige hullemad põllurallitatid hakkasid nüüd "tarkusi" jagama....
Eesti Põllurallitattide Ametlik Foorum:D:D
[Muudetud: 17-8-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Olge head ja tehke mulle, ilmselgelt mõistmatule, kuidas selline asi välja näeb, et nookur lahkub oma pesast ja siis KLAPP ISEENESEST ALLA VAJUB...ning mootor töötab edasi - WOWa avastasingi et nookur maha hüpanud!... ning klapp oli alla vajund ja paigast ära ning õli tiksus vahelt läbi..
Seal peavad küll mingid kolmandad jõud mängus olema...
Aastast 1976 märtsist on ülemnõukogu presiidiumi otsusega vastu võetud määrus, et kompressiooni proovimisel peab esinema selgelt tuntav põltsamaa maheda sinepi maitse...proovi ka kompressiooni ! kui mootor töötab
Seda veel eriti TÖÖTAVA MOOTORIGA
Head proovimist...
Ilmselgelt jälle kolmandad jõud, sest see on ju ometi välistatud, et poldid võisid kogenud tippmehhaanikute käte vahel lahti ununeda või suisa ülepingutatud saada...nimelt kaks polti mis seal läbi läävad ja mille kesta sees saaled on nende poltide vindid tõmbas maha ...
Aga proovi järgmiseks mingit kastoorõli või äkki hoopis Gutalaxi...Kindlasti oled suuteline ka suure mangumise peale mõne McDonaldsi vana fritüüriõli välja nipitama...see on eriti kõva teema...reissing ikkagi...ja keskkonnasäästlik samuti...ning kõik on õnnelikud ju...aga noh mul oli mai tea mis toiduõlis seal sees
Edu katsetamisel...
Nii...sai nüüd jälle piisavalt hinge situtud...hing tulevaks nädalaks rahul...
Teemasse:
Esiteks - moto-onu variant - küünlapiibud ükshaaval maha töötava mootoriga...kui ühe eemaldamisel miskit ei muutu hääles ja töötsüklis, on vigane silinder käes - seejärel küünal maha ja vaata kas üldse sellel küünlal säde on, kui on siis kompressioon ära mõõta silindris (kui endal vastav aparatuur puudub, siis minu kontaktid on profiilis, helista ja lepime kokku)
Kui säda puudub, siis otsi viga jagajast, kontaktid, rootor, jagaja ise jne...
Edu otsingutel
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
No nii se oli ... mis ma nüüd tegema pean?... neljanda püti nookur pani minema.. kui ma küljega vastu puud põrkasin! ja klapp oli paigast ära leind ning õli tuli läbi sealt vahelt.. :S nookur oli üldse koos vedruga minema pand ning seda polnudki üldse nuka all... mina seda eöelda ei oska kuda ta sealt ära tuli.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
IRW...
Ma ei tea kuidas teistega on, aga mul on juba sportlik huvi teada saada, kuhu see klapp siis paigast ära liikus?
Muide, üks kord pimedas metsas, riivasin ka õlaga puud...läksin kohe koju, kruvisin klapikambri kaane pealt ja kontrollisin, ega nookurid kuhugi lennanud ei ole...õnneks ei olnud...kruvisin klapikambrikaane tagasi...
Teinekord peaks siis vist suurema hooga puud riivama...õlaga...jah...
Ma ei tea kuidas teistega on, aga mul on juba sportlik huvi teada saada, kuhu see klapp siis paigast ära liikus?
Muide, üks kord pimedas metsas, riivasin ka õlaga puud...läksin kohe koju, kruvisin klapikambri kaane pealt ja kontrollisin, ega nookurid kuhugi lennanud ei ole...õnneks ei olnud...kruvisin klapikambrikaane tagasi...
Teinekord peaks siis vist suurema hooga puud riivama...õlaga...jah...
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Mida iganes.. igatähes nookuri otsa ei olnud klapi otsapeal! ja klappi peal olevad mutrid mis on mõeldud reguleerimiseks need olid lahti nin olid vibranud end ülesse ja klapp oli alla läind!!!!. ja mai viidsi rohkem vaielda ausõna.. jubenaljakas on sul ikka mõnitada:D ... hull mõte kah ju ... mis parata kui kellegi jaoks se loll jutt on,ole hea ja kustuta se tekst siis ära.
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Pika OT peale paneks siis oma arvamuse vea leidmiseks/lahendamiseks: Kui küünlad/juhtmed kontrollitud-vahetatud-töötavad, siis tasub viga otsida piduri vaakumvõimendist-selle vaakumvoolikust ning kinnitustest. Kõige lihtsam meetod kontrollimiseks: kollektori küljest piduri vaakumvoolik lahti ühendada ning "pime" ette panna (kasvõi näpp peale suruda aga siis peab teine mees abiks olema kes samal ajal auto käivitaks ning proovida saaks kohapeal. Kui mootor siis korralikult käima hakkab on veaahel teada - alustada vaakumvooliku ning selle klambrite vahetusega(tavaliselt pole neid vahetatud ning on ajaga ära murenenud). Kui see ei aita on viga pidurite vaakumvõimendis.
Viga omale tuttav ning olen selle tee läbi käinud - minul oli viga murenenud vaakumvoolikus, mis põhjustas samasuguseid mootori tööhäireid(kõik küünlad nagu töötasid, kuid tundus, et ikka mõni ei tööta - eriti 4 sil. ning löristas/rappus mootor).
Edu.
Viga omale tuttav ning olen selle tee läbi käinud - minul oli viga murenenud vaakumvoolikus, mis põhjustas samasuguseid mootori tööhäireid(kõik küünlad nagu töötasid, kuid tundus, et ikka mõni ei tööta - eriti 4 sil. ning löristas/rappus mootor).
Edu.