Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
kle Hautz, kui sa KÕIKE elektroodiga Max vooluga keevitada suudad, siis oled sa küll ikka ulmeline mees.
Elektroodiga karpe vahetada ärge püüdkegi. Leidke kasvõi laenuks "traatkeevitus" ja algul harjutage plekitükkide peal või leidke mees kes teil selle töö ikkagi ära teeb - õpetab teid. Gaaskeevitusega tehti varasematel aegadel seda tööd, kuid see vedas paljud plekid"lainetama".
Jaksu teile ikka. Ja 1000.- värvimise eest(+värv) on VÄGA odav (kui ikka normaalselt värvitud saab).
Algselt postitas: Siim105
Sellel autol kuskil 4 kihti värvi krundiga ja mõnes kohas on mitu mm pahtlit.
Muidu nüüd võtsime fööni kätte ja tegime katuse puhtaks .Ja uksed tulevad ka fööniga puhtaks . Muud asjad terasharjaga .
Jep, ka endal ka selline n.ö "föön" , kasutan Volga värvi eemaldamiseksl, sest muude vahenditega on tulemus siiani tunudvalt kesisem olnud. Ainus miinus on, et voolu võtab veidi palju:lol
piirdutegi aind auto väljast poolt vuntsimisega?
te ei kujuta ettegi kui palju roostet võib salongi põhjast leida, kui salongi laiali kakute
tagapaneel tundub ka alt otsast kole kõver:rolleyes
Algselt postitas: erxx
piirdutegi aind auto väljast poolt vuntsimisega?
te ei kujuta ettegi kui palju roostet võib salongi põhjast leida, kui salongi laiali kakute
tagapaneel tundub ka alt otsast kole kõver:rolleyes
[Muudetud: 27-8-2008 erxx]
plaanis on küll sisustus ära võtta .
ennem teeme väljast ära .
tagapaneel on suht vigane alt aga tuleb natuke neetida ja pahtelda.
muidu laseme keevitada sõbra vennal kes on proff . umbes 20 aastat on keevitaja olnud . Keevitus on vb isegi saada kas naabrimehe käest või sõbrakäest .
Värvimise peal umbes arvutasime et 2000.-
Kambri ja kompressori rent kuskil siis alla 1000.- kanti .
Soovitan siiski auto põhja seis kiiremas korras päevavalgele tuua. Sest kui juba kereremonti teha, siis korralikult. Kahju kui väljast on auto ilus ja kena, kuid ühel hetkel võib juhtuda et jalad vajuva lihtsalt põrandast läbi. See vaid minu arvamus.
Algselt postitas: erxx
needite tagapaneel?
mõtekam oleks välja vahetada
tagapaneel on täitsa korras v.a sealt alt natuke . selle väikse värgi pärast pole mõtet välja vahetada.
seal alt on pleki ribadeks tõmmanud ainult ja neetimisega ja pahteldamisega saab ära teha .
E: suht üle 2000kr läheb värvimine , purk värvi umbes 200.- *4 = 800 + lakk + krunt ja ongi kuskil üle 2000kr
aga ega see ääre valtsimine ka tore ei ole. ma mõtlesin ka alguses et valtsin ära selle ääre ja pääsen põlle vahetusest. aga see läheb nii kõveraks jne. siis otsustasin põlle vahetuse kasuks ikka. aga proovi ennem ära ikka, ega muidu teada saa.
Täna sai kõvasti pahteldatud ja lihvitud ja muud kraami .
Vahepeal päeval päike paistis ja hea oli aga kui päike läks ära ja ilm külmemaks läks ei tahtnud pahtel ültsegi kuivada .
Mõni pilt ka enne kui patareid andsid otsad .
Ühe metalli läike ainega sai küüritud kroomi natuke .
täna sai jälle natuke lihvitud ja sõbra juures käidud vaatamas kuuritaga 5aastat seisnud 700'se M'i mootoriga ise ehitatud kummijuku millel on ees suusk .(kunagi teen mõnedpildid) .. Siis proovisime vänta aga kolvid olid kinni natuke . Pani peenmehaaniku õli natuke ja ootasime 10 minutit ja lahti .. Siiis puhastasime natuke jne nipetnäpet .. Nüüd tuleb süüelukk katki teha või võtmed üles leida ja 6Voldine aku otsida , siis peaks tööle minema.
Kellegil on ära anda/odava raha eest 6voldist akut .?