Täna sain proovida 195/45 16" tänavarehve. Ümbermõõdult on need vist üsna sarnased originaalmõõdus tänavarehvile, igaljuhul slikkidest on nad väiksemad. Rehve mõõdu järgi saab muidu võrrelda
siit. Anyway, tuleb sellised nüüd ära osta kuskilt. Tutikad Proxes T1R'id paneks eelarvesse sellise põntsu, et pritse peale ehitamine lükkuks jälle vähemalt kuu aega edasi.
Nokkisin täna jälle tagapidureid. Panin silindrid uued. Sillatalapealne toru oli nii rabe, et üheltpoolt hakkas ikka lekkima. Stutsid torude peal muidugi ei liikunud, tuli silindreid endid keerata. Noh, ei ole lugu. Parem tõstukil puruks kui et vajalikul hetkel pedaal jala alt liikluses ära kaoks. Ega vist polegi muud, kui terve torustik välja vahetada. Siis on vähemalt, nagu öeldakse: Tehtud!
Aga lahendus hakkab vist saabuma parema tagapiduri blokeerumise vastu. Peale tagapidurite koostamist pöörles parem trummel ebaühtlase takistusega,kui ratas koos poltidega alla oli pingutatud... lihtsalt peale pannes, pingutamata, pöörles kergemini. Puhastasin trumli ja pooltelje liitepinnad väga hoolikalt. Kasu mittemuffigi. Kuna ööläbi ei saa töökojas nokitseda, jäi indikaatorkellaga tagumise rummu viskumise mõõtmine tegemata aga nädalavahetusel, kui on rohkem aega oma garaazis nokitseda, tõstan trumlid ümber - siis on teada, kas on trummel ise ovaalne või pooltelg otsast kõver. Või ma vähemasti arvan, et siis selgus saabub.
Vahepeal sepitsen endale mingit ajutist mootorit teha. Ei midagi hullu, lihtsalt nipetnäpet. Kisub vägisi seda nägu, et saab terve talve ka veel seda neetud toore klapi kangi kiskuda. Sestap sai doonorkaanel sl. kollektor kümneste tikkpoltide peale tehtud et ta tihkelt peale istuks. Tahan kanalid kokku viia. Karpal sai ka tooreklapi ja gaasiklappide võllidelt pool maha saetud, poltidel väljaulatuvad otsad ära käiatud (lähevad keermeliimiga) ja
segukoonustel üks jalg maha lõigatud. Eks tulevik näitab, kas see tsirkus natukenegi ära tasus.
[Muudetud: 18-9-2008 Moss]