2101, erxx, 1972
2101, erxx, 1972
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ilma krundita jäänud või krundist läbi lihvitud kohad hakkavad peagi roostetama.
Sõltub masina hoiu- või kasutustingimustest. Igapäevaselt sõidus olev masin meie kliimas näitab umbes aasta jooksul need kohad roosteussikese ilmumisega välja.
Kui kattevärv krunditud pinnal mullitama hakkab ja on teada, et kasutati vesilihvimist, siis tõenäoliselt on põhjus ikkagi selles, et ei jätkunud aega ja tingimusi niiskuse väljaauramiseks.
Sõltub masina hoiu- või kasutustingimustest. Igapäevaselt sõidus olev masin meie kliimas näitab umbes aasta jooksul need kohad roosteussikese ilmumisega välja.
Kui kattevärv krunditud pinnal mullitama hakkab ja on teada, et kasutati vesilihvimist, siis tõenäoliselt on põhjus ikkagi selles, et ei jätkunud aega ja tingimusi niiskuse väljaauramiseks.
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Värvisin auto üleni ära suht sittades tingimustes. Paremaks ilmad nagunii ei lähe. Värvi segasin soojas ja kui sellega välja läksin ja värvima hakkasin, siis läks jahedas see suht paksuks ära. Eks see pinnasiledusele ka tunda andis. Peaks vist matistuspastaga "poleerida" proovima. Aga seda, siis kui teine tiir värvi ka peal, mille ilmselt lasen onu juures soojas garaazis peale.



Nüüd on vähemalt värv peal. Salong ka vaja üle värvida.



Nüüd on vähemalt värv peal. Salong ka vaja üle värvida.
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Uuendaks siis teemat.
Autol teine tiir värvi peal, tulemus väga palju siledam, kui enne.
Samuti uksed seest poolt värvitud ja ka luugivahed, mida enne kere värvimist ära ei teinud omast lollusest.
Nüüd saab siis hakata autot kokku poole laduma. Saab ka veel värvipadandusi teha, kuna peni raibe on parempoolse tagaratta koopa juurest ketiga värvi tublisti kribinud. Ronis salongi magama kui uksi ees polnud

Ja avastasin ka, et olen tolle sama külje tagauksel värvi jooksma lasknud, enne ei märganud
Otsin vaikselt juppe välja mida külge saab panema hakata, kuid kindlasti on ühteist puudu. Vaja vist kõiki uusi luugitihendeid, aga vaatan veel üle, mis alles ja mis kõlbavad. Oleks ka uusi tagatulede tihendeid vaja, mis kere ja tule vahele käivad, väga kõverad teised.
Samuti võib pakkuda ukse kruve, kuna enamus sai kruvikaga seest ümaraks keeratud ja mutter otsa keevitatud ja nii välja keeratud.
Võib ka salongi plastikuid pakkuda, kõik ei tule meelde mis puru/mõras on aga A-pilaari parempoolset plastikut ilma mõrata pole.
Paagi luuk on ka siiani veel kadunud 02 oma leidsin aind üles.
Tagatuledega tuleb ka midagi ette võtta, kas üks "uus" osta või siis see nikkel/kroom mis ta tegelt on pole siiani selge
matiks nühikda ja üle värvida.
Katus mis oli enne väga ebaühtlane on nüüd sile

Auto värv neelab valgust nii palju et pilt ja väga tume.

Uksed jäid seest üle värvimata, kuna nod saavad nagunii ilusa ML'i kihi peale.

Autol teine tiir värvi peal, tulemus väga palju siledam, kui enne.
Samuti uksed seest poolt värvitud ja ka luugivahed, mida enne kere värvimist ära ei teinud omast lollusest.
Nüüd saab siis hakata autot kokku poole laduma. Saab ka veel värvipadandusi teha, kuna peni raibe on parempoolse tagaratta koopa juurest ketiga värvi tublisti kribinud. Ronis salongi magama kui uksi ees polnud


Ja avastasin ka, et olen tolle sama külje tagauksel värvi jooksma lasknud, enne ei märganud

Otsin vaikselt juppe välja mida külge saab panema hakata, kuid kindlasti on ühteist puudu. Vaja vist kõiki uusi luugitihendeid, aga vaatan veel üle, mis alles ja mis kõlbavad. Oleks ka uusi tagatulede tihendeid vaja, mis kere ja tule vahele käivad, väga kõverad teised.
Samuti võib pakkuda ukse kruve, kuna enamus sai kruvikaga seest ümaraks keeratud ja mutter otsa keevitatud ja nii välja keeratud.
Võib ka salongi plastikuid pakkuda, kõik ei tule meelde mis puru/mõras on aga A-pilaari parempoolset plastikut ilma mõrata pole.
Paagi luuk on ka siiani veel kadunud 02 oma leidsin aind üles.
Tagatuledega tuleb ka midagi ette võtta, kas üks "uus" osta või siis see nikkel/kroom mis ta tegelt on pole siiani selge

Katus mis oli enne väga ebaühtlane on nüüd sile

Auto värv neelab valgust nii palju et pilt ja väga tume.


Uksed jäid seest üle värvimata, kuna nod saavad nagunii ilusa ML'i kihi peale.

- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
See tagumine peaks olema vw golf II alt, teine veel kuskil kola all 
Armatuur tuleb 03 oma, esiistmed Mazda MX 3 omad, keskkonsool ka mx-3 oma, tagaistmed 03 omad, ukse polstrite ja muude asjadega vaatab veel. Vb tuleb midagi custom made ka
Põhjavaipa oleks ka vaja, vb teeb ise mingist sobivast materjalist, seda kummist matti tagasi panema ei hakka, nagunii oli katkine ka natuke.
Ja 07 parempoolse esiukse aknalklaasi oleks ka vaja koos tihendite ja siis kas peegli või tolle plastikuga mis sinna käib.

Armatuur tuleb 03 oma, esiistmed Mazda MX 3 omad, keskkonsool ka mx-3 oma, tagaistmed 03 omad, ukse polstrite ja muude asjadega vaatab veel. Vb tuleb midagi custom made ka

Põhjavaipa oleks ka vaja, vb teeb ise mingist sobivast materjalist, seda kummist matti tagasi panema ei hakka, nagunii oli katkine ka natuke.
Ja 07 parempoolse esiukse aknalklaasi oleks ka vaja koos tihendite ja siis kas peegli või tolle plastikuga mis sinna käib.
Kui sa originaal kummimatti ei vaja võid mulle anda, isegi kui on natuke rebenenud, läheb ühe teise auto sisse kasutusse;)
Aga kas 05 ja 07 esimsed aknad pole samad? Peeglite all saan aru mõtlen neid suuri n.ö 07 ekspordi peegleid nagu hautzil? Osadel on ka väiksed seest poolt keeratavad peeglid, minu meelest.

Aga kas 05 ja 07 esimsed aknad pole samad? Peeglite all saan aru mõtlen neid suuri n.ö 07 ekspordi peegleid nagu hautzil? Osadel on ka väiksed seest poolt keeratavad peeglid, minu meelest.

Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Pole ammu miskit kirjutanud.
Lumi sulab ja varsti lootus lada küüni alt kätte saada, ei taha seal pimedas kokku laduda. Mõni nurgatagune tahab veel värvi juurde, 400W ja 150W tänavavalgus lampi ja 1kw lamp põlesid küll, aga polnud piisav nägemaks varjus olevaid kohti, kuna ei saanud valgust ikka igale poole 3 lambiga.
Salong hetkel täiesti tühi, muu samas seisus nagu oli.
Mõtlen veel kas lähevad sisse punased 07 istmed või siis MX-3 istmed ette ja taha 03 või 07 istmed
Vaja endiselt:
Uste klaasidele terveid tihendeid 05/07 omad.
01 tagatulede alla käivaid tihendid.
01 esimesi suunatule klaase, esipaneelil, kui ka tiibadel olevatele suundadele või komplektseid suunatulesid, pleekimata.
05/07 parem poolse esiukse klaasi.
05/07 eksport peegleid, või siis tavalise 05/07 parempoolse peegli või aind plastiku.
Riidega kaetud uksepolstreid.
Piduritorusid.
Kindlasti ühtteist veel, aga neid kõige rohkem vaja.
Ja kui kellegil seda kotti vaja, siis võin niisama ära anda, vedeleb lihtsalt jalus. Ei hakanud kohe minema viskama, ehk keegi tahab. Täiesti korralik, mõni õmblus oli kulund aind.


Lumi sulab ja varsti lootus lada küüni alt kätte saada, ei taha seal pimedas kokku laduda. Mõni nurgatagune tahab veel värvi juurde, 400W ja 150W tänavavalgus lampi ja 1kw lamp põlesid küll, aga polnud piisav nägemaks varjus olevaid kohti, kuna ei saanud valgust ikka igale poole 3 lambiga.
Salong hetkel täiesti tühi, muu samas seisus nagu oli.
Mõtlen veel kas lähevad sisse punased 07 istmed või siis MX-3 istmed ette ja taha 03 või 07 istmed

Vaja endiselt:
Uste klaasidele terveid tihendeid 05/07 omad.
01 tagatulede alla käivaid tihendid.
01 esimesi suunatule klaase, esipaneelil, kui ka tiibadel olevatele suundadele või komplektseid suunatulesid, pleekimata.
05/07 parem poolse esiukse klaasi.
05/07 eksport peegleid, või siis tavalise 05/07 parempoolse peegli või aind plastiku.
Riidega kaetud uksepolstreid.
Piduritorusid.
Kindlasti ühtteist veel, aga neid kõige rohkem vaja.
Ja kui kellegil seda kotti vaja, siis võin niisama ära anda, vedeleb lihtsalt jalus. Ei hakanud kohe minema viskama, ehk keegi tahab. Täiesti korralik, mõni õmblus oli kulund aind.


- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Ajasin siksi välja päevitama.
Ja juba krundi järelkuivamine teeb oma tööd. Ei saa ikka jahedas ja hämaras midagi head tulla, iluvigu ka omajagu, nühi või sirgu ja uus värv selga, püstol tuleks ka parem sebida. Tundub veel, et see peab paika, et maalritöödeks 20+ õige temp.
Hädasti 04/05/07 esiuste klaaside tihendeid vaja!!
MX3 istmed lähevad siiski sisse, möllasin juhiistme kinitused ka juba külge ja siis taha 03 või 07 omad.
Kõige rohkem kulub aega ikka juppide otsimisele, ei leia lihtsalt üles, üle 2 a möödas ka juba laiali kiskumisest, kõik sai järkjärgult ka lahti võetud ja ei tea ka kuhu küljest võetud juppiga kõnnitud sai.



Ja juba krundi järelkuivamine teeb oma tööd. Ei saa ikka jahedas ja hämaras midagi head tulla, iluvigu ka omajagu, nühi või sirgu ja uus värv selga, püstol tuleks ka parem sebida. Tundub veel, et see peab paika, et maalritöödeks 20+ õige temp.
Hädasti 04/05/07 esiuste klaaside tihendeid vaja!!
MX3 istmed lähevad siiski sisse, möllasin juhiistme kinitused ka juba külge ja siis taha 03 või 07 omad.
Kõige rohkem kulub aega ikka juppide otsimisele, ei leia lihtsalt üles, üle 2 a möödas ka juba laiali kiskumisest, kõik sai järkjärgult ka lahti võetud ja ei tea ka kuhu küljest võetud juppiga kõnnitud sai.



- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Kumba värvi jätta auto? 
Ei oska enam ise ka otsustada, pagassi luugil on enamvähem see, mida algselt tahtsin, aga tagapaneelil olev värv on nagu ilusam juba
Samas see matim värv tundub mõnes kohas jälle ilusam.

Istmete kinnitused peaaegu valmis, vaja aind augud veel läbi puurida, ning siis poldiga kinni.


Ei oska enam ise ka otsustada, pagassi luugil on enamvähem see, mida algselt tahtsin, aga tagapaneelil olev värv on nagu ilusam juba


Istmete kinnitused peaaegu valmis, vaja aind augud veel läbi puurida, ning siis poldiga kinni.

- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Möllasin mitu õhtut, et siksile el. aknad saaks. Üks õhtu läks tõstukite restaureerimisele, trossid vajasid natuke värskendust. Juhiukse oma sain enamvähem hästi liikuma aga FEIL:

Ilge tripper on küll see 05 klaasi paika saamine, ei taha kohe mitte liikuda nii nagu peaks, kisub suurima hea meelega viltu koguaeg. Tundub nagu aknaraam ka natuke palju kõver.
Tuleb siini alt lühemaks lõigata ja kinnitused võimalikult ülevalt teha, äkki siis tuleb aken lõpuni alla. Kui ei tule, siis tuleb võtta esiuksetõstuk, laiali lammutada ja panna jooksma nii nagu 05 süsteemil see tross jookseb.
Sai ka koorik lagi mustaks värvitud, lagi ML'iga kokku tehtud, pole jõudnud midagi külge veel toppida. Henrilt sai hunnik kola ära veetud, aken üle viskab või valmis saab, siis tuleb edasi vahelduseks laduda, kuniks aknaisu peale jälle tuleb.

Ilge tripper on küll see 05 klaasi paika saamine, ei taha kohe mitte liikuda nii nagu peaks, kisub suurima hea meelega viltu koguaeg. Tundub nagu aknaraam ka natuke palju kõver.
Tuleb siini alt lühemaks lõigata ja kinnitused võimalikult ülevalt teha, äkki siis tuleb aken lõpuni alla. Kui ei tule, siis tuleb võtta esiuksetõstuk, laiali lammutada ja panna jooksma nii nagu 05 süsteemil see tross jookseb.
Sai ka koorik lagi mustaks värvitud, lagi ML'iga kokku tehtud, pole jõudnud midagi külge veel toppida. Henrilt sai hunnik kola ära veetud, aken üle viskab või valmis saab, siis tuleb edasi vahelduseks laduda, kuniks aknaisu peale jälle tuleb.
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Ega kellegil 2103 värvilist el. skeemi ei leidu? Hea oleks, kui seletused ka oleks. Mingi vanema variandi oma vist, millel kojamehed lähevad tööle armatuuri lülitist. Siin foorumis oli aind nö "mustvalge" olemas. Või on ehk võimalik kellegil 03 pealt järgi vaadata mis juhtmed kuhu lähevad.
Oleks vaja see juhtmekimp ära sobitada. Armatuuri kell, sigareti süütaja, kindalaeka valgustus ja salongi vent vist on aind mis voolu tahavad. Mõned asjad peaks vist läbi süüteluku käima?

Oleks vaja see juhtmekimp ära sobitada. Armatuuri kell, sigareti süütaja, kindalaeka valgustus ja salongi vent vist on aind mis voolu tahavad. Mõned asjad peaks vist läbi süüteluku käima?
