2101, erxx, 1972

2101, erxx, 1972

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Värvisin ukseplekid seest poolt ära, et saaks külge keevitada.
Otsisin ka teise ümarate aukudega reaktiivvarda kinnituse ülesse. Originaalid olidki ümarate aukudega. See ovaalsetega oli vist 1978a. 02 küljest.

Pilt

Pilt


Külge lähevad ümarate aukudega reaktiivvarda kinnitused. SexSix'ile tänud informeerimise eest ;)
Pilt


Loll pea näeb palju vaeva :D Läks meelest tala pagassipõhjale keevitada, nüüd siis tehtud.

Pilt
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Väga tubli töö! Saaks ka kunagi nii kaugele:P
m'kay
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Tagasild all ja auto ratastel tagasi ;)
Esialgu läksid vanad amordid ja reaktiivvarraste kummipuksid, aga kui vaba raha tekkib, siis lähevad vahetusse.

Pilt

Pilt

Pilt

[Muudetud: 17-6-2009 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Väike teema uuendus..
Vahepeal sai rooste eemaldamisega tegeldud. Kopsisin veel kõik võimalikud kahtlased kohad läbi ja üks mäda koht tuli veel välja, see ära keevitatud. Roostet sai lihvitud, rooste muunduriga üle käidud ja esialgu jälle Hammerite peale, kuna seda värvi oli. Üks koobas vaja veel mastiksiga üle tõmmata, jäi tegemata kuna oleks pidanud väga kehvas asendis seda tegema ja oleks sellepärast töö kvaliteet kannatanud.
Käsipidur sai ka veel tööle rakendatud, et oleks millegiga pidurdada, kui autot vaja varju alla tagasi viia ;)
Raha tekib siis läheb enamus kohti happekrundi alla. Kõik haljaks ja happekrunt peale.

Pilt

Pilt


viimane mäda koht mis leidsin

Pilt

Pilt

minu autod ;)
Pilt

Pilt

Pilt

[Muudetud: 22-7-2009 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Pole kaua teemat uuendanud ja vist ei ole eriti mõtet ka, aga noh.. midagi siiski tehtud.
Tagumised uksed on roostest vabastatud, mädad kohad keevitatud ja seisavad roostemuunuri all, ja ka esiuksed roostemuunuri all. Pole värvitud rahapuuduse tõttu. Nii ka ülejäänud auto värvimata, nii palju kui keredetailide vahetusel värvitud detaile külge sai pandud nii palju neid on.

Ainult mootoriruum on saanud omale värvikattte ja mootori. Pagass sai roostest võimalikult puhtaks tehtud ja siis üle tehtud hameritega, sinna peale Dinitrol ML ja sellele peale mastiks. Pagassi lähevad 03 pagassi plastikud, mida vähe moditud.

Ja vist midagi muud eriti ei olegi. Oleks pidurid ka ära teinud aga pole eelarvet et piduritorusid osta :D

Aga maha ei hakka sellepärast kindlasi müüma. Kui raha peaks rohkem tekkima siis saab ka siks sellest omaosa, et auto valmis teha.

Pilt

Pilt

Pilt
m
martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

Postitus Postitas martti »

Päris kobe masin juba:spin. Midagi tulevikust ka rääkida on? et millal plaanid värvima hakata jms?
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

No siin pole midagi plaanidagi rahapuuduse tõttu :spin
Hetkel täiendan ennast koolis ja kool lõppeb jaanuari lõpus.
Kui raha tekkima peaks (see ilmselt tekkib järgmine aasta alguses loodetavasti, kui kool läbi ja mingi töökoha leiaks), siis saab auto omale happkrundi ja tumepunase värvi selga, taha uued amordid, piduritorud ja voolikud, salongi vaatab mis sinna saab, ega vist midagi väga ulmelist ei hakka sinna tegema, jätaks ta suhteliselt lihtsaks tänavaautoks. Juhtmestiku võibolla vahetan 03/06 oma vastu. Ja ka mingi valu võiks all olla, kopikas üsna lihtsas konditsioonis näeb vägagi kõbe välja.
Mootor nüüd 1.5 ja 4k kast, võibolla kunagi saab 5 k kasti alla, aga seda näitab tulevik.
Kasutaja avatar
karl01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 15 Sept 2009 00:00
Asukoht: Tallinn
Autod: 2101

Postitus Postitas karl01 »

kena töö ära tehtud, sama palju veel ees:D
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Kindlasti kohe pole enam nii paljut ees ;)
Ainult värvimine ja kokku ladumine on jäänud.
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Tubli töö oled teinud:o
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Kas summuti kinnitused on pagassi põhjale külge keevitatud?
Kui pole siis kuidas plaanid teha, kas keevitusega lased kuidagi või mingi poldiga läbi põhja? Aga need kinnitused tuleb vist ka ise leiutada sest mina vähemalt pole neid müügil küll näinud aga ma pole väga otsinud kah, kuigi peaksin varsti enda autole ka need otsima või leiutama sellepärast küsingi.
Mis firma värvi kasutasid? Mõtlesin et võiks enda autol ka mootoriruumi mustaks värvida.

Aga suur töö on sul ära tehtud ja mis muud kui edu edaspidi.:)

[Muudetud: 11-11-2009 lada]
Kasutaja avatar
karl01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 15 Sept 2009 00:00
Asukoht: Tallinn
Autod: 2101

Postitus Postitas karl01 »

Algselt postitas: erxx
Kindlasti kohe pole enam nii paljut ees ;)
Ainult värvimine ja kokku ladumine on jäänud.
no eks seda näha ole:D
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Arvatavasti tulevad poldid läbi pagassipõhja, selline kinnitus nagu Hautzil vahepeal oli. Võibolla teen midagi muud, aga see selgub siis kui sumpa alla panen. Hetkel seda teha ei saa, kuna siks on ilusti ära pargitud, et ruumi saada ja talveks rallikas valmis teha :)
Mootoriruumi värvi nime ei tea peast, mingi roostevastane peaks olema jutu põhjal mis purgil oli, et krunt ja kattevärv ühes. Soolvees tegin ka katseid, roostes detaile värvisin ja panin soolvette, mõnest kohast tuli aind rooste läbi, kus ilmselt värvikiht õhuke oli. Hind oli ka peaaegu 200.- liiter.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Nonii.. Lõpuks sulas minu Lada ka lume alt välja :D
Panin ükspäev kardaani alla ja tegin mõned tiirud oma kodutee peal, päris hästi astub see 1.5 tühja kerega :)

Hetkel tegelen auto paljaks koorimisega, et saaks happekrundi selga lasta. Esipaneel, tagapaneel, pagassi luuk, kapott ja parem tagatiib veel krundi alt välja vaja nühkida, seda krunit ei võta värvieemaldaja ka :kuri Katus koordus ilusti haljaks vanast värvist.

See liistu rant või veerenn mis katusel on, kas selle eemaldamine tekitaks väga suurt jamamist? Kui see pärast kokku keevitada? Väha nõme koht, millegiga eriti ligi ei pääse, et sealt rooste kätte saada :(

Tiirul :)
Pilt

Väiksed haljastustööd. Hetkelt haljastel kohtadel roostemuundur peal, kuna rooste tahtis vägahästi külge kohe hakata.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

[Muudetud: 28-7-2010 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Pärast randi vahelt vana värvi ja roostemuunduri maha nühkimist katuselt, sai katus omale kollase jume ;) Krundin auto osade kaupa ära, kuna autot haljaks jätta ei saa ja roostemuunduri maha saamine on juba tükk tööd.


Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Keegi oskab tagumiste piduritorude pikkusi öelda? See mis eest taha jookseb, siis kummivoolikust kolmikusse mineva toru ja kolmikust töösilindritesse minevate torude pikkusi?
Ostaks piduritoru ära aga oleks vaja teada pikka juppi vaja läheb, otsad saaks ise ära teha.

Sai Poolas käidud ja areng väike:


Pilt


Pilt

Ustega saan ennast veel siniseks jebida :spin Esiuste pleki nö rant ei jookse esitiibade, tagauste ja tagatiibadega. Peab haamriga jebima hakkama ja uste vahesid ka veel paika peksma. Eriti tagauste ja tiibade vahed on väga mööda. Haamritööd jagub.

Pilt


Pilt

Vanu pilte vaadata, siis hakkab endast ka kahju :D Paras surnu elustamine on :lol
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Pilte arengust.



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Sai üht MX-3'e lammutamas käidud ja mõned jupid omale sebitud mida vaja ei läinud.
Istmed, klaasipesu paak(väiksem) ja keskkonsooli üritan külge sobitada.

Pilt

Auto krundi all 98%, pole viitsinud uusi pilte teha. Nüüd tuleb hakata pisivigu otsima, suuremad ebatasasused on sirgeks lihvitud.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Kapott ja tiivad sai juba ära märkrdatud kapoti peale panemisega :sein

02 kapott ei tahtnud kohe mitte sobida 1:1. Vana kapoti järgi on esiots keevitatud ja kõik vahed olid perfektsed, nüüd et sellel vahed paika saada oli vaja lamellkettaga lihvida pisut.

2l krundiga tiir peale tehtud ja seda veel maha ka lihvitud. 2l happrekundiga mis selle krundi alla läks sai 2 liitrigaga aind katuse, esiotsa, tagauksed, pagassiluuk alt poolt ja nipet näppet kohad veel üle tõmmatud kus rooste tekkimisvõimalus kõige suurem. Kas värvipüss ei sobinud nii vedela krundi jaoks ja palju lendas lihtsalt miema või ei tea mis häda oli :rolleyes

Pilt

Pilt

Pagassi luuk on niisama peale visatud. Mutrid näpuga kinni keeratud ja traadiga alla tõmmatud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Autol veel üks kruntimatta koht :spin Paagi luuk ja mul pole aimugi kus see olla võib :spin

Auto eeltööd põhimõtteliselt valmis, vaja oleks veel peene paberiga pind täielikult siledaks lihvida. Värvi valik ka arvatavasti tehtud, ja plaanid välimuse osas :cool: Ideid igalt poolt kokku aetud ja loodab, et saab hea :D

Kellegil kambrit värvimiseks?
Maaler olemas :D Kohta vaja aind :D
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: erxx
Sai üht MX-3'e lammutamas käidud ja mõned jupid omale sebitud mida vaja ei läinud....
V6'te ei saanud?:D
m'kay
Vasta