2101, erxx, 1972
2101, erxx, 1972
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Peab tasa olema.
Siis kui ei ole on uks valesti ees ,või tiib valesti paigas;)
Ja keevituse juurde tagasi:Kuulisin ,mis häält tegi kallim elekrootkeevitus.Minu keevitusega keevitades kaarleek praksub ja muudmoodi häälitseb.Kallima keevitusega ainult õrnalt sahises.See jutt siis kaarleegi hääle kohta.Ma usun ,et eks see elektoonika oli seal keevituses,igaljuhul juhtmed olid korralikud ja peal oli ilegi rohkem nuppe kui poolautomaat keevitusel:P
Ja muidugi keevitusõmblus oli ka hea:spin
Paksemat,puhast plekki saan keevitada nii nagu poolautomaadigagi ,aga alla 2 mm pleki keevitamisel tuleb natuke ikka rohkem vaeva näha ,et ilusat õmblust saada:P
[Muudetud: 5-11-2008 hautz]
Siis kui ei ole on uks valesti ees ,või tiib valesti paigas;)
Ja keevituse juurde tagasi:Kuulisin ,mis häält tegi kallim elekrootkeevitus.Minu keevitusega keevitades kaarleek praksub ja muudmoodi häälitseb.Kallima keevitusega ainult õrnalt sahises.See jutt siis kaarleegi hääle kohta.Ma usun ,et eks see elektoonika oli seal keevituses,igaljuhul juhtmed olid korralikud ja peal oli ilegi rohkem nuppe kui poolautomaat keevitusel:P
Ja muidugi keevitusõmblus oli ka hea:spin
Paksemat,puhast plekki saan keevitada nii nagu poolautomaadigagi ,aga alla 2 mm pleki keevitamisel tuleb natuke ikka rohkem vaeva näha ,et ilusat õmblust saada:P
[Muudetud: 5-11-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Ma nii ei arva;)Algselt postitas: visible
Kui ma nüüd natukene meenutan, siis minuarust peaks tagumiste tiibade äär käima originaalis katuse pleki oma peale. Samas kui ise keevitaks, siis vist kasutaks vastupidist varianti lootuses, et väiksem võimalus, et sinna vett kogub ja roostetama hakkab.![]()

.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Pagassipõhja ja tala vahele sai plekk ära keevitatud. Terasplekk läks sinna. ( hatuz ei nori:D ) Ja kõik vahed saavad endale ohtralt dinitroli peale
Ja siis mastiksit.
Nüüd oleks hädasti vaja paremat tagatiiba, kellel on andku teada!
Või paremat esimest, saan vahetada tagumise vastu.

[Muudetud: 11-11-2008 erxx]

Nüüd oleks hädasti vaja paremat tagatiiba, kellel on andku teada!
Või paremat esimest, saan vahetada tagumise vastu.
[Muudetud: 11-11-2008 erxx]
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Krt.. Vasak tiib on veidi kõveralt välja pressitud 
Pidin relakaga kallale minema, ei taha pagassi osa edasi ka keevitada enne kui parema tiiva saan.
Pärast mine tea mis üllatusi tulla võib.
Ei tea kuidas sobiks siksi karvane roosa salong?
:D:D
Ja kooriklae detalile võib ka pakkuda.. kõiksugu punne mis sinna lähevad ja tagumised plastikud, krt sõber laamendas ära nod küljest võtmisega.
[Muudetud: 25-12-2008 erxx]

Pidin relakaga kallale minema, ei taha pagassi osa edasi ka keevitada enne kui parema tiiva saan.
Pärast mine tea mis üllatusi tulla võib.
Ei tea kuidas sobiks siksi karvane roosa salong?

Ja kooriklae detalile võib ka pakkuda.. kõiksugu punne mis sinna lähevad ja tagumised plastikud, krt sõber laamendas ära nod küljest võtmisega.

[Muudetud: 25-12-2008 erxx]
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Mõtlesin et uuendaks teemat, vahepeal pole aega üldse olnud teha autot.
Võtsin vana tagatiiva küljest ja selgus selline ebameeliv asi et auto on taha paremasse nurka päris hea kõksu saanud, nii et isegi tagumisse aknaraami oli mõlk sisse tulnud, ja koopast olid mõlgid niisama välja pekstud nii, et koobas mõrasid täis
Uus tagatiib sai ka täna soetatud, koopakaart vaja aind, kuna mingi eriti nutikas vend oli selle ära lõiganud
Pilt siis, ja ära märgistatud ala on see osa mis vajaks kindlat välja vahetamist.

Võtsin vana tagatiiva küljest ja selgus selline ebameeliv asi et auto on taha paremasse nurka päris hea kõksu saanud, nii et isegi tagumisse aknaraami oli mõlk sisse tulnud, ja koopast olid mõlgid niisama välja pekstud nii, et koobas mõrasid täis

Uus tagatiib sai ka täna soetatud, koopakaart vaja aind, kuna mingi eriti nutikas vend oli selle ära lõiganud

Pilt siis, ja ära märgistatud ala on see osa mis vajaks kindlat välja vahetamist.

- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Niisiis, mõtlesin, et uuendaks ka vahepeal teemat.
Midagi erilit toimunud pole kuna praktika pärast olen igapäev nii hilja koju jõudnud.
Nädalavahtusel vaatasin niisama mootoriruumi ja mis ilus vaade seal oli.
Kaks kuud vanad roolilati kummikated olid mõrasid täis
Ülo ärist ostetud.

Lähipäevil peaks tiiva ära külge saama, siis lähen uste kallale kui väljas väga külm ei ole.
Midagi erilit toimunud pole kuna praktika pärast olen igapäev nii hilja koju jõudnud.
Nädalavahtusel vaatasin niisama mootoriruumi ja mis ilus vaade seal oli.
Kaks kuud vanad roolilati kummikated olid mõrasid täis


Lähipäevil peaks tiiva ära külge saama, siis lähen uste kallale kui väljas väga külm ei ole.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kahjuks jah,praegused tooted praagid.
Ei tea kes ja kus neid VAZ-i ja LADA osasi "toodab".Aga siililegi selga,et täielikku pa... tehakse.Nüüd sõidad esimesest porilombist läbi ja vesi-pori ongi munakale ligi pääsenud.Siis võtad paar kurvi ja ülevaatuselt enam läbi ei saa-loks sees.Külastad jälle Ülo Äri jne.
Õpetus:kui ostate osasi millede küljes kummidetailid siis painutage-väntsutage-tõmmake üle küünega(reaktiivvardad,palansiiri puksid,pidurivoolikud jne)siis tulevad juba poes nähtavale praod.
[Muudetud: 22-12-2008 SexSix]
Õpetus:kui ostate osasi millede küljes kummidetailid siis painutage-väntsutage-tõmmake üle küünega(reaktiivvardad,palansiiri puksid,pidurivoolikud jne)siis tulevad juba poes nähtavale praod.
[Muudetud: 22-12-2008 SexSix]
Pead Peta juurest läbi käima ikka;)Algselt postitas: erxx
Niisiis, mõtlesin, et uuendaks ka vahepeal teemat.
Midagi erilit toimunud pole kuna praktika pärast olen igapäev nii hilja koju jõudnud.
Nädalavahtusel vaatasin niisama mootoriruumi ja mis ilus vaade seal oli.
Kaks kuud vanad roolilati kummikated olid mõrasid täisÜlo ärist ostetud.
Lähipäevil peaks tiiva ära külge saama, siis lähen uste kallale kui väljas väga külm ei ole.
Mul sai ka üks praeguseaegne kaitsekumm ühele sarniirile ja see mõranend,Rooliotsad said kasutatud korralikud kaitsekummid ja nood ok.3x sarniirid said samuti korralikud vanas ajast kaitsekummid ja nood nagu uued.
Uusi juppe on mõttetu osta:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Tegin oma siksile jõulukingituse:D Panin tagatiiva paika, nüüd tiivakaar veel külge sobitada ja keevitada, kuna tiivalt oli kaar ära lõigatud 
Kuna auto on taha paremasse nurka matsu saanud panin tiiva kindluse mõttes katuse järgi paika, pärast kui meelde tuli et oleks pidanud vaatama kuidas uksega jookseb, õnneks sai sealt hea.

Seda ka, et HÄID JÕULE kõigile Ladaklubilistele!
[Muudetud: 24-12-2008 erxx]

Kuna auto on taha paremasse nurka matsu saanud panin tiiva kindluse mõttes katuse järgi paika, pärast kui meelde tuli et oleks pidanud vaatama kuidas uksega jookseb, õnneks sai sealt hea.

Seda ka, et HÄID JÕULE kõigile Ladaklubilistele!
[Muudetud: 24-12-2008 erxx]
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Tiivakaar sai ka külge pandud:

1.5 l mootorist mis peale läheb ka pilt:
Hetkel veel 03 peal, kohta saaks, siis võtaks maha mootori ja 1.2 paneks asemele.

See talv jääl ka käidud:D
http://www.youtube.com/watch?v=4MyXqvf2NYE
[Muudetud: 30-12-2008 erxx]
1.5 l mootorist mis peale läheb ka pilt:
Hetkel veel 03 peal, kohta saaks, siis võtaks maha mootori ja 1.2 paneks asemele.
See talv jääl ka käidud:D
http://www.youtube.com/watch?v=4MyXqvf2NYE
[Muudetud: 30-12-2008 erxx]
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Nagu mu sõber armastab öelda,et ta ei ole nii rikas,et jõuaks ?iguliga sõita,kuna siis peab iga nädal uusi juppe ostma,sest olgem ausad need originaal osad on ?igulil ikka üle mõistuse SI*AD.Algselt postitas: erxx
Nädalavahtusel vaatasin niisama mootoriruumi ja mis ilus vaade seal oli.
Kaks kuud vanad roolilati kummikated olid mõrasid täisÜlo ärist ostetud.
Ühesõnaga Cdelano V Russia toodang on ostes juba prügimäe kaup.
Aga kui tahad kvaliteetseid juppe,siis need maksavad sama palju kui mõnel läänekal.

Edu autoga ja jätka samas vaimus!;)
[Muudetud: 1-1-2009 Alfist]
[Muudetud: 1-1-2009 ando]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Ostsin tagavara ratta ja bensiinipaagi põhja ära.
Hinnaks oli 200.-
Ma sain sama raha eest esi ja tagatiiva ning esipaneeli.
Kui nädalavahetusel inimlikku ilma tekkib, siis saavad ehk külge kui jäärada ei sega:D
Ja tekkis küsimus, et kas need aukudega plekid on porilapatsite kinnitamiseks?
Ma oma 01'el ei tuvastanud selliseid plekke

[Muudetud: 6-1-2009 erxx]
Hinnaks oli 200.-

Kui nädalavahetusel inimlikku ilma tekkib, siis saavad ehk külge kui jäärada ei sega:D
Ja tekkis küsimus, et kas need aukudega plekid on porilapatsite kinnitamiseks?
Ma oma 01'el ei tuvastanud selliseid plekke


[Muudetud: 6-1-2009 erxx]