2101, erxx, 1972
2101, erxx, 1972
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Vaatan seda asja veel, kui tungi kohti kuskilt odavalt ei leia, siis tuleb leiutada sinna midagi.Algselt postitas: cartrive
päris hea töö on ikka ära tehtud..
muuseas vii tungi kohad keskele. ma enda autol panin. et korraga kerid terve külje ülesse.keevitad tavalisest karp rauast. ja mul toimib asi.
Tänud

Ette otsa pole tungikohti vaja.Tagumist otsa tõstad ja on esimene ka üleval:lol
Tungikohad saad teha jupist nelikantrauast ja paar plekijuppi(külgedele).millega kinnitub tungikoht põhjakülge.
Orig tungikohad on pullikaka.
Mustal olid juba enne kõik isetehtud tungikohad küljes.
Veel parem lahendus: Teed alumise kabiääre tugevaks ja sebid teise tungi.Nii ei kogu soola ka kuhugi;)
Tungikohad saad teha jupist nelikantrauast ja paar plekijuppi(külgedele).millega kinnitub tungikoht põhjakülge.
Orig tungikohad on pullikaka.
Mustal olid juba enne kõik isetehtud tungikohad küljes.
Veel parem lahendus: Teed alumise kabiääre tugevaks ja sebid teise tungi.Nii ei kogu soola ka kuhugi;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Parema esitiiva panin nii, et panin paari punktiga kinni ja siis proovisin korra kapotti peale, sellega oli ok siis panin korraks ukse külge ja sellega oli ka ok. Vasaku tiiva panin külge niiet kapott oli koguaeg peal ja ust proovisin korraks.Algselt postitas: hautz
Uksed ja kapoti panid ette kui tiibu keevitasid?
Mul tuli paras üllatus![]()
Mõtlesin ka et peaks sellise tungi sebima nagu bmw'del käib sinna karbi ääre külge
[Muudetud: 24-9-2008 erxx]
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Ise kasutan Bilsteini tungi.
Sobib väga hästi ja tõstab päris kõrgele.
Seda originaali ei taha eriti kasutada,sest rikub karpi.

Sobib väga hästi ja tõstab päris kõrgele.

Seda originaali ei taha eriti kasutada,sest rikub karpi.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Kadedaks teeb, kuidas noortel meestel on indu putitada! Väga tore.Algselt postitas: erxx
Nii, autol nüüd nina koos. Ja vana küljekarp sai eemaldatud.
Ma ei tea plekitöödest midagi ja pole üldse asjatundja, kuid mu meelest jätkub küljekarbi plekk tiibade all. Ehk siis enne tiibade paigaldamist tuleks korrastada karbid.
Sedapidi saab ka muidugi, kuid siis jääb karbi ja tiiva ühendus ühtlaseks, kuid see vist rohkem ka maitse asi.
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Uus küljekarp pole originaal ja ma arvan, et pole siis vahet kuidas selle paigladan kuna ise peab aretama nagunii. Ja tiiva alt läheb juba küljekarp kumeraks. Ning esitiib pole veel küljekarbi juurest kinni keevitatud.Algselt postitas: kristerKadedaks teeb, kuidas noortel meestel on indu putitada! Väga tore.Algselt postitas: erxx
Nii, autol nüüd nina koos. Ja vana küljekarp sai eemaldatud.
Ma ei tea plekitöödest midagi ja pole üldse asjatundja, kuid mu meelest jätkub küljekarbi plekk tiibade all. Ehk siis enne tiibade paigaldamist tuleks korrastada karbid.
Sedapidi saab ka muidugi, kuid siis jääb karbi ja tiiva ühendus ühtlaseks, kuid see vist rohkem ka maitse asi.
[Muudetud: 25-9-2008 erxx]
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Seda küll, aga ma ei usu, et seal kus mul auto seisab mõtekas värvida oleks. Seal pole isegi põrandat all:D Endal panud suured plekitahvlid, et auto all kruus ei lendaks. Kodust mingi 1,5 km kaugusel on ühel värvikamber, mida ta mudugi ammu kasutanud ei ole, aga äkki saan seal ära värvida või isegi lasta ei tea kas ta tegeleb enam sellega.Algselt postitas: viaccessMõistlik oleks seda teha kui värvimistööd täiesti lõpetatud, muidu kõik kohad pärast õlised/rasvased ja see värvimisele küll hästi ei mõju!Algselt postitas: hautz
Pane õli niipalju kui mahub;)
[Muudetud: 1-10-2008 erxx]