Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: erxx
tekkis selline küsimus et kui ma mootori maha võtan ja auto küllili lükkan keevitamise jaoks, et kas, siis võib kere ära vajuda?
Ei usu, kui kere ikka väga pude ei ole..
ei ole pude... aga tänud.. vaja üks tala keevitada
krt tõmbasin käega üle parempoolse tiiva ja mingi imelik kumerus oli sees...
hakkasi lähemalt uurima ja nina on natuke ära paindunud...
ja nüüd tekkis küsimus kuidas ma selle tagasi sirgeks saan, piltide pealt saab rohkem aimu mis seisus asi on, või tuleks esilonseroon ja to tala välja vahetada?
Tundub, et mõni eelmine omanik või praegune on kuskil päris hea hüppe teinud. Kui kere juba väsinud ka, siis pole selline asi raske juhtuma. Ühesõnaga on autol ülemine õõts käinud väga tugevasti vastu seda kummi mis ta kohal on ja on poritiiva "punni" löönud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Algselt postitas: reiner
Tundub, et mõni eelmine omanik või praegune on kuskil päris hea hüppe teinud. Kui kere juba väsinud ka, siis pole selline asi raske juhtuma. Ühesõnaga on autol ülemine õõts käinud väga tugevasti vastu seda kummi mis ta kohal on ja on poritiiva "punni" löönud.
mis teha?
vahetada to osa välja? tagasi panutades ei jäe kuigi vastupidavaks vms?
Välja vist vaja vahetada aind see tala, sest mulle tundub, et see kuidagi ära paindunud oma õige nurga alt, sest kõver ei tundu olevalt ja seda kummi polegi seal üldse ja õõts on käinud vastu.
Aga kui tahad ilusat tulemust, siis tuleb ettevõtta nina vahetus. Kui ta sul natuke kumer on, siis see paistab välja ju ikkagi ja on kohe näha, et poritiiva ääred kõrgemad kui kapott.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Algselt postitas: reiner
Aga kui tahad ilusat tulemust, siis tuleb ettevõtta nina vahetus. Kui ta sul natuke kumer on, siis see paistab välja ju ikkagi ja on kohe näha, et poritiiva ääred kõrgemad kui kapott.
see kõrguse erinevus mulle ei meeldigi.. kui ma leian kuskilt odavalt selle tala siis kindel vahetus.. kui ei siis proovin seda kõrguse vahet kuidagi ära peita
sai täna väga hea tehing tehtud
ostsin parema esitiiva, vasaku tagatiiva ja esipaneeli 200.- eest
peal on küll pindmine väike rooste kuna keegi on need vihma kätte jätnud, aga hind kuradi soodne
homme lanseka järgi..
ja üks küsimus.. kui lansekas vanasse jälge keevitada siis ei tohiks ju probleeme tekkida?
krt.. lammutan vaikselt esiotsa lanseka vahetuseks, aga ei saa esisilla tala küljest mutrid on nii pehmed ja roostes, et võtmega keerab ümaraks..
keegi oskab soovitada midagi kuidas need väärakad mutrid lahti saada???
See ju siis poolik töö. Kui sul mõlemad lansed "punnis" ja vahetad ainult ühe välja, siis jääb ju inetu:( Ühelt poolt jookseb tiiva äär ja kapott sirgelt, teiselt poolt mitte..
Lower your standards and you'll never be disappointed!