kolin mootoris

kolin mootoris

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
e
erkoh
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Mär 2008 11:29
Asukoht: pärnu
Autod: vaz 2106;2 x vaz 2105;audi 80

kolin mootoris

Postitus Postitas erkoh »

on nimelt väike probleem mootoriga,nimelt mootoris on kolin(lagin) sees.paar inimest arvasid et on kepsusaale ära või siis kolb vale mõõduga sees.sai lahti võetud ja mõõdetud kepsusaalede kohta väntvõllil:
1: 47,82 2: 87,81 3: 47,82 4: 47,82 .saaled olid korralikud ilma kriimudeta.
hülsi tähised ploki all olid:
1: A1 2: B1 3: C1 4: C1 .kolvid olid samade tähistega ja kolivi mõõdud on(mõõdetud digitaalse supleriga):
ülevalt äärest 1: 78.52 2: 78,48 3: 78.53 4: 78,48
ja alt äärest 1: 78,92 2: 78,92 3: 78,93 4: 78,93
sai mõõdetud ka hülsimõõdud supleriga ülevalt äärest ja kõigil neljal oli see mõõt 79,0 mm.kolvi sõrmed ka ei loksunud.
kas keegi oskab öelda nende mõõtude põhjal,mis võis kolinat tekitada.:ylbe

[Muudetud: 15-7-2008 erkoh]
Siksivend tervitab ikka vastusõitvat siksivenda
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kett, jaoturvõll või viimase saale, kulunud nukkvõlli liugkaelad ja või raam, puuduv või madal õlirõhk põhjustab samuti igasugu laginaid mootoris...

väntvõlli kaelad lase ikka spetsialistil üle mõõta kuskil mikromeetriga...

kolb teeb hoopis isemoodi laginat - mõni asjatundja siis täpsemalt ei osanud ära määrata kas kolvigrupp või saalekas?

paned kolvid ilma rõngasteta silindrisse - siis kohe näha kui asi liiga lobe...

[Muudetud: 15-7-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
erkoh
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Mär 2008 11:29
Asukoht: pärnu
Autod: vaz 2106;2 x vaz 2105;audi 80

Postitus Postitas erkoh »

vändakaelad sai mõõdetud mikromeetriga.aga kui palju kolvid sees loksuda võivad
Siksivend tervitab ikka vastusõitvat siksivenda
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

õlivarras? See väib ka koliseda kui vähe kõver on...
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Algselt postitas: MuKi14
õlivarras? See väib ka koliseda kui vähe kõver on...
No vaevalt,et asi selles aga sada asja võib selle kolina taga olla.Enda mootoril tuli kah järsku kolin sisse ja põhjuseks oli genekakinnitus kronsa pooleks murdumine kuna 1 polt oli ennast lahti kerinud ja teine ei suutnd seda koormust taluda.
e
erkoh
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Mär 2008 11:29
Asukoht: pärnu
Autod: vaz 2106;2 x vaz 2105;audi 80

Postitus Postitas erkoh »

võtsin ka plokikaane täna lahti ja selgus et nukkvõlli nukid (üks oli 0.7 mm teised vähem)kulunud.aga kas keegi oskab õelda nende mõõtude kohta mida ma alguses andsin,kas need jäävad normi piiresse
Siksivend tervitab ikka vastusõitvat siksivenda
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas sa jaoturvõlli võtsid välja plokist?
selle tööpinnad peavad olema siledad ning loksu ei tohi olla...
kuidas õlipump seest välja nägi?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
erkoh
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Mär 2008 11:29
Asukoht: pärnu
Autod: vaz 2106;2 x vaz 2105;audi 80

Postitus Postitas erkoh »

võtsin õlipumba täna siis küljest ära ja see tundus korras olevat(lõtkusi ei tundnud)
Siksivend tervitab ikka vastusõitvat siksivenda
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

aga jaoturvõlli võtsid välja?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
erkoh
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Mär 2008 11:29
Asukoht: pärnu
Autod: vaz 2106;2 x vaz 2105;audi 80

Postitus Postitas erkoh »

jaoturvõll???kas see on nukkvõll,kui jah siis võtsin küll.selle nukad olid kulunud ka üks rohkem-teised vähem
Siksivend tervitab ikka vastusõitvat siksivenda
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

See on see võll mille otsas on alumine suur hammasratas.

See veab õlipumpa ja jagajat ringi;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

See kannab maakeeles lihtsalt vahevõlli nimetust.
Täpne tõlge oleks tglt. abiagregaatide e. õlipumba ja katkesti jaoturi ajami võll.

Kepsukaela originaalmõõt peab jääma 47,814 - 47,834mm piiresse.
Paistab olevat korras, kuigi supleriga neid asju ei mõõda nii täpselt.
Ainult teise kepsu kael kahtlaselt jäme :D, näpuviga ilmselt.

Kui kolb hakkab kolisema, sest "kisub risti", siis on hülsi ülaservas vägev rant kah tunda. Aga seda arvatavasti polnud.
Üldiselt edaspidi kui tahad hülssi korralikult mõõta, siis selleks on ikkagi sisemikromeeter ja mõõdetakse teda nelja koha pealt.
Mikromeeter kehtib ka väntvõlli kaelte mõõtmise juures.
Supleriga võid m.....ipikkust mõõta, ütlevad motoristid :D.



[Muudetud: 18-7-2008 logman]Pilt
e
erkoh
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Mär 2008 11:29
Asukoht: pärnu
Autod: vaz 2106;2 x vaz 2105;audi 80

Postitus Postitas erkoh »

selle teise mõõduga oli kindlasti ``väike``möödapanek jah.see ei ole kindlasti 87,81 vaid 47,81.rant üleval hülsiservas oli peaaegu olematu-sõrmega vaevu tuntav.supleriga sai mõõdetud ainult kolvid,sest mikromeetri mõõteulatus oli ainult 25-50 mm.

[Muudetud: 19-7-2008 erkoh]
Siksivend tervitab ikka vastusõitvat siksivenda
Vasta